77%

Komentáře a recenze 39

leafroller
leafroller
3 023 bodů
7
Ač skalní odpůrce romantiky, přitáhla mě osobnost Lady Gaga k tomuto filmu. Po vynikajícím debutovém albu Fame, spojujícím retro sound 80. let s moderními přístupy, se tato diva vydala na oslnivou cestu ke slávě. A po 5 studiových albech byla návštěva filmového průmyslu zcela logická. Ocenění jen prší, davy šílí, ale za sebe musím říct, že jsem docela zklamaný. Porušil jsem totiž jedno ze základních pravidel a řídil se domněnkami. Film jsem si tedy pouštěl s očekáváním dospělého hudebního zážitku, který se však nekonal a to i navzdory úžasným výkonům Lady G. Nebýt fenomenální pecky Shalow, za niž přidávám filmu 20% hodnocení, nedostal bych se nad 50%. Vata spojující jednotlivá hudební vystoupení je totiž natolik prvoplánově příšerná, že by to odradilo i zkušené romatikofily. Vše dokonal odklon od country tématu, který je ovšem - vzhledem k tomu, že G. napsala všechny své písničky - asi pochopitelný. Domněnky a velká očekávání mi zkrátka zkazily první promítání a já už jen doufám, že to druhé dopadne lépe. Nedopadlo.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7.5
Čím film překvapil ....? I když víme že Lady Gaga umí zpívat , byl jsem překvapen pěveckým výkonem . Pokud jde o film , jeho předchůdce s B.S. v hlavní roli byl skvělý , takže neměl ustláno na růžích , ale myslím , že celkem obstojně obstál....
Kuca25
2 132 bodů
8
Snímek jenž na mě působí čím dál tím lepším dojmem. Hned po shlédnutí jsem neměl pocit ničeho výjimečného, ale zůstalo něco ve mně co mi nedalo spát a jak jsem neustále o tom snímku přemýšlel začal jsem se ponořovat hloubš a hloubš do děje i když už jsem ho měl za sebou. Na první dojem bych rozhodně neřekl že mi bude tak ležet v hlavě až se dokonce těším až ho uvidím znovu. Vím že tentokrát si ho budu moct vychutnat ještě více. Bradley Cooper tu předvedl nejlepší roli kariéry a to jak dokázal zpívat mě ohromilo. Lady Gaga byla ve své roli opravdu věrohodná, a zpěv asi netřeba komentovat. Natočeno je to krásně akorát se někomu nemusí zdát rychlé a lehce zmatené plynutí děje, ale to je přesně to proč vám to nedá spát. Stane se tam toho spousta a není to pouze krátké časové období a proto to zasáhne mnohem víc. Na závěr zmíním písně, ty byli krásné.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
6
Sledování tohohle "zázraku" mi přesně připomnělo, proč moc nemusím hudební filmy. Protože se často snaží diváka ošálit hezkými tvářičkami, extrémním sentimentem a patosem, plus si myslí, že když divákovi naservírují pár "dojemných" písniček, bude plně v jejich moci. Star is Born je hotovým avatarem těchto hovadin. A to to ze začátku nevypadalo vůbec špatně. Chemie mezi Cooperem a Gagou byla uvěřitelná, plus první třetina byla v rámci romanťárny uspokojivá, ale pak jsem zjistil, že děj se vlastně nijak nehýbe kupředu a že se nudím, plus jsem začínal mít pocit, že znovu koukám na La La Land (takže jsem začínal mít nutkání si vypíchnout oči). Ale zatímco problém La La Landu spočíval v tom, že to byl film, co nevěděl, čím má přesně být, Star is Born je film, který ničím není. Je to jen sentimentální ničím výjimečná romantická slátanina, kterou jsem viděl už v tak v desítce jiných filmů, ničím nepřekvapí, ničím pořádně nepotěší, ničím nezaujme. Sorry. Coopera trochu omlouvá fakt, že se jedná o jeho první natočený film, ale radil bych mu, aby se spíše držel hraní, protože v tom je fakt dobrej. A Gaga taky umí hrát dobře, to se rozhodně musí nechat.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Dlouho jsem se na tento kousek zdráhal podívat, protože jsem si myslel, že půjde jen o další z řady romantických slátanin. Nemohl jsem být dále od pravdy. Ano - jde o romantické melodrama, to bezpochyby. Ale tak výborně uchopené, skvělé zrežírované, výtečně zahrané i odzpívané, že mi to ve finále vůbec nevadí. Bradleyho Coopera mám jako herce rád už delší dobu, ale toto byl jeho nejlepší herecký výkon, co jsem viděl. Velmi mile mě vedle něj překvapila Gaga, u které jsem si nedovedl představit, že by mohla takto dobře zahrát, ale stalo se - též výborný výkon. Co se týče hudebních vložek, užil jsem si je úplně všechny a duet hlavních protagonistů mě doslova způsobil husí kůži. Plné hodnocení nedám jen kvůli lehce předvídatelnému ději a opakujícím se zápletkám. Jinak ale výtečný počin, jsem naprosto spokojen.
Květka
Květka
711 bodů
7.5
Kdyby hlavní role nebyly obsazeny Lady Gagou a Bradleym Cooperem, asi bych o tento film ani nezavadila pohledem. Hvězdné obsazení byl zřejmě důvodem, proč jsem se ho rozhodla zhlédnout. A nelituji. Oba dva jsou skvělí herci i muzikanti. Velké plus dávám za nádherné songy, které si pouštím doteď.
gumoch
316 bodů
5
Já se omlouvám, ale mě to vlastně moc nebavilo, nezískalo si mě to. Zpětně si říkám, že mě opravdu uchvátila jen hudba, písně a zpěv Lady Gaga. Ale to si asi příště můžu pustit její koncert...
Lydie
Lydie
255 bodů
8
Nešla jsem na film s velkým očekáváním, čekala jsem tuctový romantický příběh stokrát obehraný v podobných filmech, a to jsem taky dostala, ale v takové formě, že jsem byla ráda, že jsem se na film podívala. Nejvíc mě asi na tomto filmu uchvátili hlavní představitelé. Bradley mě překvapil jako zpěvák a Lady Gaga velmi mile překvapila hereckým výkonem.
Kamila88
Kamila88
216 bodů
9
Všichni okolo mne vyzdvihují do nebe Bohemian Rhapsody, ale pro mne byl hudebním filmem roku Zrodila se hvězda! Od vynikajícího Coopera, nádherných písních až po překvapivě dobrou Gagu. Finále jsem obrečela a kdo vlastně také ne,že? Přála jsem jim co nejvíce Oscarů, ale konkurence byla až moc silná.
Malond
72 bodů
7.5
Podle mě asi nejlepší hudební drama, které jsem zatím viděl. Lady Gaga je neskutečná zpěvačka a Cooper velice mile překvapil. Celkově byl konec filmu už od začátku předvídatelný, ale i tak slza ukápla :-D Útřední píseň filmu byla jasný adept na Oscara