Bloodshot

54%

Komentáře a recenze 20

29 851 bodů
6
Nečekal jsem moc, také jsem se ničeho zásadního nedočkal. Komiksovka místy béčková, občas i se slušnými akčními scénami. Zpracování ale působí dosti naivně a ve filmu je dosti klišé a již mnohokrát viděných věcí. Film s potenciálem ušitý horkou jehlou. 60%
2
Objektivně by to šlo asi hodit i na ty 2, protože ikdyž je Bloodshot tuctové béčko, tak má tu premisu docela zajímavou. Byť zase ne zrovna dvakrát originální. Co mi tady ale vadilo fakt hodně, je Diesel samotný. Neumí hrát, tváří se furt stejně a toho akčního bijce mu prostě nikdy nevěřím. Spíš hospodského rváče. 3/10
8 615 bodů
0
Vin Diesel je zase k smíchu a to je na filmu to jediné stimulující. Přesto jde znát, že si to tvůrci neuvědomují dost na to, aby na tom materiál postavili. Přesto se u toho s kámošema relativně zasměju, ale jinak je to nudný, mdlý a obecně špatný film.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
5
V prvé řadě by měli autoři "poděkovat" studiu za to, že se v rámci propagace rozhodlo vykecat i to málo zajímavé, co se ve filmu stane. K čemu je pak scenáristická snaha o nějakou hravější expozici, když všechno divák před zhlédnutím dávno ví. Druhým problémem je hlavní hrdina. Bloodshot je v jádru klasické devadesátkové béčko, jenže tehdy podobné kousky táhli v akci zajímaví borci (co bychom tady dali za někoho, kdo umí Van Dammeovu roznožku nebo Seagalovo sebejisté lámání rukou). Bohužel Diesel nabízí akorát nahoněné svaly, zarputilý výraz a tílko, které tahá už od prvního dílu Rychle a zběsile. S někým v akci schopným by z toho mohla být fajn ozvěna akčních dob minulých. Takhle Bloodshot nemá nic.
mojmir.sedlacek
6 033 bodů
6
Trailerová kampaň vykecala jak ty nejlákavější momenty, tak i hlavní příběhový zvrat, který nastane zhruba v půlce. Do té doby se jedná o naprosto tuctový akčňák, v němž máte dost času na odškrtávání žánrových klišé; druhá polovina se pak snaží nabídnout něco víc, jenže moc se jí to přece jen nedaří. Záporák Guye Pearce je smutně necharismatický, Eiza González nic hrát nemusí a spoléhá se na fyzické přednosti, no a Diesel si holt jede svou rutinu. Jako zneužívaný voják, jemuž je do značné míry odňato vlastní vědomí, by nám v trumpovské éře mohl něco říct, ale na to se tu nehraje. Tohle je úplně jednoduchá, prostinká, banální akce, která sotva uspokojí jen fandy zaměnitelných digitálních efektů a ve slow motionu padajících nábojnic.
Toren
Toren
5 165 bodů
6
5/10. Fajn výplach. Jen škoda, že prkno Diesel se projevuje na maximum. Jak už tu párkrát padlo - kdo viděl trailer, bude ochuzen i o těch pár slušných zvratů... a to je fakt škoda. Vedlejší postavy relativně fungují, akce se snaží maskovat nižší budget a celkově to má sympatickou snahu vykřesat z této céčkové komiksové postavy koukatelnou zábavu. A víte vy co? Mě to vlastně nijak neurazilo! Více: https://www.youtube.com/watch?v=Xd84L6SVKuc&feature=emb_title
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Nenáročný zajímavý scifi akčňák. filmové obsazení vedené Vinem Dieselem je v pohodě. Pokud však od takových filmu čekáte že bude mít zápletku propletenou skrz celou planetu, tak hledáte špatně. Tento film vám nemá vytřít zrak super ohromnými až oscarovými výkony a scénářem. To co tenhle film dokáže je vás zabavit, zajímavou akci a scifi pojetím budoucnosti v oblasti vojenské technologie. Zkrátka a jednoduše v pohodě průměrný akční scifi.
Floridsky
4 376 bodů
2
Při zhlédnutí traileru jsem si nebyl zcela jist, zda na Bloodshota půjdu. Jelikož už z ukázky bylo patrné, jak bude celý děj probíhat a Vin Diesel zas předváděl svoji tragikomedii ala Rychle a zběsile. Má očekávání byla tedy jasná. No, a samozřejmě se naplnila. Jde tedy o celkem brutální podívanou na to, že to je 12+. První třetina byla celkem fajn, ale potom se to zlomilo a byla z toho klasická klišovitá mnohdy až trapná blbost, kde byly všude vynucený sloumoušny a mnohdy nepěkné CGI. Závěrečný boss fight byl jen nepřehledným Digibordelem. Komiks jsem nečetl a nemám jej asi ani v plánu prozatím číst. 1,5/10
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
2
zabili Diesela, ty parchanti! Mimo toho Din Viesel a.k.a. KrvaváKulka má hodně spadeno na šrot, jelikož on sám je chodící magnet [jakože, pleška] snad mu nevysaje všechnu energii. No, a pokud jste se těšili, že Bloodshot bude další Venom nebo nějaký zaprděný čuprhrdina s elesťákem až po bradě, tak vás asi strejda Dýzl zklame, ale mutant s kovovou plazmou a robotickou paprčí, nebude asi druhý Iron Golem. Je to jen tuctový popcornový vyprošťovák pro pubescentní údy, co vás vykrmují halyvúdy. Bohužel děcka, Diesel už dávno ale dávno není cool, a už vůbec ne jeho plechový ksicht.
sQelle
sQelle
2 814 bodů