65%

Komentáře a recenze 25

gomacabeza
gomacabeza
451 bodů
1
Bohužel za mě "Velký špatný". Jaký konkrétně mám zásadní problém? Nevěřím tomu filmu ani za mák. A to je svízel obrovská. Josefa Formánka mám docela rád, jeho "Koktejl" jsem řadu let četl, zajímalo by mě, jak je s prací spokojený, (jak moc se podílel na psaní scénáře?), protože mě by asi hodně zneklidnilo, kdyby si někdo mohl myslet, že mám něco společného s postavou, kterou hraje mladý Švehlík, což nemusí být nutné jeho problém, ale spíš scenáristů. Osobně z Formánka cítím docela silné charisma a silnou osobnost, což jsou přesně ty ušlechtilé vlastnosti, které hlavní představitel ve filmu žalostně postrádá. Celé to vyprávění na mě působí nepříjemně povědomým dojmem, jako když sleduji další z nekonečné řady filmů, kde scénář psal pana Magnusek, nebo nějaký podobný umělec. Je zatížené mrzutou, maloměšťáckou estetikou, nulovým rozhledem či vizí a hlavně obludnou nepřesvědčivostí. Když postavy odříkávají svoje repliky, hanbou bych se propadl. Kdyby se třebas Dan Svátek před tím věnoval filmům s podobnou tématikou, a vzal si něco z Mikea Figgise (Leaving las Vegas), ale klidně i "Fear and Sloath" Terryho Gilliama a snažil se realističněji postihnut šílenství démony hnaného nebožáka, mohlo vše dopadnout přece "veseleji".
BaBuKirchner
250 bodů
6.5
Film je to vážně dobrý, ale upřímně, už ho nechci nikdy vidět. Takovou depku už nechci nikdy vidět a vlastně ani zažít. Tudíž snímek splnil očekávání. Herecky výborné a přesvědčivé. Jardu Duška už jsem dlouho nikde neviděl, tak jsem rád, že jsem měl zase možnost ho někde vidět. Kéž by i ostatní české filmy měly takovou kvalitu.
konstantin
140 bodů
8.5
Výborný film a krásný příběh se solidním hereckým obsazením, při kterím se člověk jednak pobaví a jednak zamyslí ... žádná laciná komeide a tlacháním o ničem ... a David Švehlík naprosto přesvědčivý ve své roli ... supr příklad jak zpracovat dané téma do tragikomeide
Gooner
Gooner
131 bodů
6.5
No a pak že to nejde. Je sice pravda, že se V našich končinách točí spíše kvalitní dramata nežli komedie. Úsměvy smutných můžu, ale dokazují, že stále dokážeme skloubit komedii s dramatem. Místy je tento snímek velmi syrový až nepříjemný. Stále však velmi dobře odehraný a natočený.