59%

Komentáře a recenze 39

Blatouch72
Blatouch72
587 bodů
5
Jsou sci-fi, které mě ba. Jsou sci-fi, které mě neba. Will Smith je nastrčen zase do něčeho, co se moc nepovedlo. Triky nezachrání všechno, i když jsou OK. Děj je obyčejný a všechno se by se mělo točit kolem akce, která nyvbočí z průměru.
Vildolf
Vildolf
567 bodů
6.5
Jediné, co mě na filmu pobavilo, bylo jak je to špatné.
ondrej-sladky
258 bodů
7
Tenhle film úplně nesplnil moje očekávání, čekal jsem akční jízdu s propracovaným příběhem. Akční jízda to sice byla, ale příběh byl hodně slabý. V nějakých částech mi vadila umělost filmu (honička na motorkách) a ne moc výrazný hlavní záporák. Ale zase na druhou stranu, mladší Will Smith vypadá dobře a kontaktní souboje mezi ním a starším Willem Smithem byli hodně dobře zpracované. Scéna v katakombách nebo scéna předcházející honičce na motorkách byly skvěle natočené. Vyzdvihnout musím také herecký výkon herečky Mary E. Winstead, která hrála opravdu dobře. Abych to shrnul, slabý příběh s docela dobrými hereckými výkony, s místy horším CGI a skvěle natočenou akcí. Myslím si, že do kina na něj úplně nemusíte, ale špatný film to určitě není.
mirek5184
126 bodů
5.5
Jako nic moc, má i lepší filmy
richard-bergman
79 bodů
5.5
Když jsem se na tento film šel podívat, tak jsem neměl moc velká očekávání a musím říct, že mi film má očekávání nevyvrátil. Kromě toho, že mě nijak nenadchli herecké výkony, tak mi nepřišel dobrý ani celkový nápad na příběh filmu a ještě horší bylo jeho provedení. Když opominu klasickou nesmrtelnost hlavních hrdinů v akčních filmech, tak některé scénky byly už tak bizarní, že jsme se jim společně s přáteli smáli. Abych ale jen nekritizoval, tak bych rád pochválil některé filmové efekty v bojích, nebo spoustu zajímavých záběrů a také mladého Willa Smitha, který byl téměř nerozpoznatelný od skutečného.
Kawanr71
Kawanr71
35 bodů
5
Když po vás jde vaše mladší já, je to těžký. Jediný, v čem máte výhodu, jsou vaše zkušenosti. Z tohohle námětu nevyužil film téměř nic. Nicméně stále se jedná o poctivou akci. Nenadchne, ale snad ani moc nezklame.
jakub-cechura
30 bodů
7.5
Blížence jsem pouštěl trochu s obavami, protože recenze byly dost kruté (teď už vím, že zcela nezaslouženě). Je to nápaditý akční film s dobrou zápletkou. Akce nepůsobí nuceně, není přepálená. Jistě, nejedná se o originální koncept (JCVD by mohl vyprávět), ale to neznamená, že se jedná o špatný film. CGI omlazení Willa Smithe není úplně nejlepší výkon, ale nepůsobí rušivě a dá se to zkousnout (že, Supermane..).