82%

Komentáře a recenze 56

Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
najepickejsia a najlepsie vyzerajuca cast z celej serie i ked pre mna je GHOST PROTOCOL o chlp stale lepsi (hlavne pre svoju hravost). FALLOUT ma vynikajuce akcne sceny a funguje i po emocionalnej stranke! nech si kazdy mysli o cruisovy co chce, jeho dedikacia dat divakom a filmu co najviac je obdivuhodna...
8 678 bodů
9
Tohle mě po technický stránce naprosto dostávalo. Nejde ani o to, co se tam děje, ale jak se to děje. Tom Cruise běží/padá/lítá/jezdí jako nikdy. Vše co se tam dělo, mi vyráželo zrak. Nechápu jak Cruise může vyskočit z letadla, padat volným pádem, hrát při tom a ještě dělat kaskadérský kousky. Nechápu jak to mohli takhle dobře natočit. Nechápu jak to mohlo vypadat tak dobře - vlastně chápu, poctivé řemeslo. Cinematicky je to úchvatné. Spousta záběrů je vyloženě nádherná. Herecky dobré, ale to hlavně kvůli zápalu všech okolo. Scénář má sice své standardní koleje, ale forma kterou se posouvá děj kupředu a styl, kterým se řeší twisty je tak kombinovaný a zajímavý, že napsat a poskládat to dohromady, taky nemohlo být jednoduché. Mám dojem, že každý aspekt filmu mě uchvátil a přestože je to furt jenom akční film, tak dost možná ten nejlepší a měl by jít příkladem sračkám jako je třeba...Black Panther. Tohle je kvalitní film a jeho projekce byla zážitkem! Říkal jsem si, že pokud by po mě z nějakýho důvodu šel Tom Cruise, tak se prostě neschovám. Ten člověk by mě dostal:D
  • Jedny z nejlepších akčních sekvencí v historii kinematografie
  • dojem autenticity
  • Henry Cavill
  • napínavost
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
7
Týmová hra tentokrát ustupuje, aby si mohl Ethan Hunt "vyžrat" svůj zatím největší přešlap. Šlape to skvěle, má to sexy lokace i herečky, akce je dech beroucí (v rámci kontaktních soubojů rovnou nastavuje sérii úplně nový strop) a scénář dává, minimálně v rámci nastavených pravidel a v minulosti rozjetých linek, smysl. Jenom moc nerozumím tomu, proč tvůrci hráli s tak otevřenými kartami v případě postavy Henryho Cavilla. Fakticky nejde Falloutu skoro nic vyčíst. Jenže... na můj vkus už to byl trochu moc Bond a málo Mission: Impossible. A to mi pocitově tenhle film řadí za jedničku, trojku, čtyřku i pětku. I když by si vzhledem ke svým řemeslným kvalitám a Cruiseově nasazení zasloužil být podstatně výše.
Toren
Toren
5 185 bodů
10
Nejde o nejlepší díl, ale zatraceně... bylo to neskutečný. Více: https://www.youtube.com/watch?v=D-lpBSgzRXk
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5.5
Pro pobavení, pro zasmání, pro nezranitelnost. Nejen Cruize je asi komiksový hrdina, který přežije úplně vše, ale takových filmů je více. Tady je Tom prostě opět absolutně nezranitelný Úžasňák. Prakticky jedete 147 minut na motorce, v autě, nebo letíte helikoptérou. Případně přespurtujete finišmenským způsobem Londýn bez problémů. Zbytek je o karate a jiných bojových umění. No a samozřejmě kdokoliv může být díky maskám kdokoliv. Myslím, že Hunt patří definitivně mezi Avengers, který si to tentokráte rozdává se Supermanem. Doslova a do písmene.
  • akce a absulutní nadsázka
  • scénář, vždy se něco vymyslí
slord
slord
3 832 bodů
10
Výborné nadviazanie na môj obľúbený diel, kde McQuarrie zase dokazuje, že remeslo ovláda prvotriedne. Tempo je svižné, akcia zase nadupaná (naháňačka vo vrtulníkoch je božia), Cruise frajer a Rebecca dokonalá, k tomu za hrsť zvratov a ozveny minulosti. Poctivá práca padla na úrodnú pôdu a ja nemám zase čo vytknúť, proste skvelosť, ktorá nemá v tomto obore konkurenciu. Ďalší diel si prosím.
kery-
kery-
3 671 bodů
10
Akcí jako John Wick, honičkama jako Rychle a zběsile, a přesto se u toho člověk dokáže i usmát. Nečekal bych, že v žánru akce se ještě dá být takto originální. Scéna s policistkou top. Tady už snad nejde jít ani výš.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6.5
To nejlepší z trojky a pětky + subjektivní vyprávění z jedničky + dokonalé akční scény. Fallout opravdu připomene všechny předchozí díly (s výjimkou dvojky, díkybohu) a zároveň staré dobré špionážní filmy. Masakr. Vrcholné atrakce dýchají opravdovostí a je na nich hrozně moc znát, že se nenatáčely před zeleným plátnem. Definování dvou "rivalů", jako skalpel a kladivo je neskutečně sexy a tempo přímo ďábelské. Posledních třicet minut, kdy se křížovými střihy skáče mezi třemi prostory je jako to nejlepší od Nolana, a v samotném finále šponuje napětí až na měsíc. Díky subjektivnímu vyprávění pak skvěle zafunguje i finální moment s bílým světlem (vážně jsem asi na vteřinu ztuhnul a uvěřil, že to nestihl). O něco přízemnější trojku mám z osobních a subjektivních důvodů raději, ale Fallout je veliká žánrová událost, kterou by bylo chyba nezastihnout v kině.
kknk2
kknk2
3 007 bodů
8.5
Nedivte se, že na tento film najdete jen pozitivní hodnocení. Sympatický tým v čele s Tomem Cruisem v poutavém ději plném zvratů a úžasná technická stránka ohromí snad každého. Svou promyšleností se vám chce věřit, že je reálné zneškodnit bombu za patnáct minut.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
7
Série M:I mne nikdy moc nezajímala, ale jednotlivé filmy mě bavily, především tedy Národ grázlů. Nějak však nechápu boom kolem tohoto dílu, všechno je tu víceméně úplně stejné, nejsou tu žádné větší ztráty a byť akční scény nejsou špatné, nebavily mě tolik jako minulé. Cavill byl určitě zajímavým přírůstkem do série, ale jeho rádoby záporná postava mi nějak nesedla, navíc byl předvídatelný od začátku do konce. A už by si ve filmech mohli odpustit to zastavení odpočtů při poslední vteřině (stejně pořád nechápu, jaký záporák by dal číselník přímo na bombu), je to tak šílené klišé, že se mi z něj chce zvracet a kazí mi to dojem z filmů. 70%