77%

Komentáře a recenze 38

Petrson
Petrson
4 166 bodů
7
Za mne jednička lepší, ale ne o moc:). Tentokráte se dlouho čekalo na pokračování a hrálo se na jistotu, aby se investice vrátila, žádné experimetnty. Pan Úžasňák byl nejlepší, neboť měl nejblíže k lidem, chvilku se člověk držel v "realitě", ne jen gejzír nápadů, co všechno se ještě může stát. Krtek se na začátku ztratil a další padouši nastoupili rovnou bez velkých souvislostí, logických motivací...tedy když už něco není, tak to ještě jednou vygumovat. Nejvíc mně vadil marvelovský systém, že čím více hrdinů, tím lepší film. Tato úměra nemusí vždy platit.
  • v rámci dnešních animáků nadstandard
  • jednička zaujala více:)
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8
Druhý díl Úžasňáků krásně navazuje na první díl a rozjetou zápletku s Podkopávačem, kterou fanoušci chtěli tolik let vidět dokončenou. Nakonec z toho vyšla jen krásná úvodní scéna, ale nevadí. Film opět skvěle boří do superhrdinské standardy a dělá si z nich legraci. Vidět siláka čelit existenční krizi je prostě velká legrace a hlavně Jack-Jack vás pobaví během celého filmu. Zbytek nových hrdinů může mít sice super skvělé schopnosti, ale jejich kostýmy jsou vážně otřesné. Hlavní padouch (identitu jsem odhalil už na začátku) zase krásně ukazuje na manipulaci médii, ale nefunguje tak dobře jako Syndrom. Ve výsledku jsou Úžasňákovi 2 pořád fajn filmem, ale trpí "sequelovým paradoxem", kdy se jim jedničku nepodařilo překonat. A pokud se už rozhodnou udělat trojku, tak radši ať udělají časový skok, vidět mladé Parrovy čelit jiným problémům může být opravdu zajímavé. 80%
Edward
Edward
2 481 bodů
7
7/10
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
10
Dlouho očekávané pokračování filmu. Musím říci, že docela povedené. Možná i o trochu lepší, než první díl. Spousta vtipných scén Bob jako hlídač dětí. :D Konečně se projeví jaké má Jack-Jack schopnosti. Záporák nečekaný, ale dobrý.
  • vtipné
  • dobrá dějová linka filmu
Kuca25
2 132 bodů
10
Po hledá se dory tu máme další pokračování starších pixarovek a narozdíl od hledá se dory úžasňákovi 2 jsou pecka. Jedničku jsem miloval jako dítě byl to jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec, na vhsce jsem si ji pouštěl furt dokola. Dvojka krásně navazuje na jedničku což považuji za skvělou volbu. Film neztratil ze svého dřívějšího kouzla úžasná rodina je se svými trably pořád zábavná. Musím říct že jsem se opravdu bavil líbilo se mi že mražoun dostal více prostoru a samozřejmně jack jack. Ten byl nejlepší.Strhával na sebe všechnu pozornost a byl prostě úžasný. Film skvěle doplňuje hudba, která mi ted hraje v hlavě když to píšu i přesto že je to už 5 dní co jsem film viděl. 5 hvězdiček mají oprávněně.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
14 let. 14 dlouhých let jsem čekal na návrat jedné z mých nejmilovanějších pixarovek. A voni mezitím vydali ne jeden, ale hned dva sequely na podělaný nudný Auta. A jak nakonec slavný návrat dopadl? Inu, Úžasňákovi 2 jsou bezesporu velice zábavným a vtipným filmem, ale zároveň je fakt citelně slabší než jednička. Problém je, že film si až příliš nechává ty nejlepší věci na konec, v rámci čehož dochází k utahanějším a průměrným sekvencím, především ve druhé třetině filmu, které příliš velkým vzrůšem nejsou. Na vině může být i slabý hlavní záporák, jehož motivy jsou jsou takové ... "meh" (čti: laciné). Když se ale akce rozjede, tak je to parádní. Snímek má plno skvělých nápadů, úžasných interakcí mezi členy rodiny, plus z animátorského hlediska je to vyložená slast pro oko, obzvlášť práce se světly je tu nadpozemská. Rovnováha mezi rodinnou komedií a superhrdinskou akcí, byť maličko kolísavá, je stále na slušné úrovni.
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
9
Jeden z nejlepších animovaných filmů všech dob. Nevěděl jsem, že tento film bude lepší než první díl. Film byl výborně udělán. Věděl jsem, když půjdu na film od Disney tak vím, že to bude super. Super animovaná komedie. Nejen děti, ale i dospělí se budou u filmu bavit. Filmu dávám 100%.
Jonák
Jonák
1 665 bodů
9
Podle mě naprosto srovnatelný s prvním dílem. Osobně ani nevnímám nějaký kvalitový rozdíl (samozřejmě neřešíme-li vzhled animace, ta se vyvýjí každým rokem) právě mezi tímto nebo prvním snímkem. Pixar přinesl perfektní akční podívanou s ověřenou superhrdinskou rodinkou Úžasňákových. Osobně mám radši jiné pixarovky, ale hůř než 9/10 hodnotit nelze.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
10
Skvělý sequel k původním Úžasňákům se povedl. Humor pobavil i mne, ačkoli nejsem cílovka publika. Animace povedená, scenérie se více než povedly a celkově se na to dobře koukalo. Nemůžu si na ten film stěžovat. Geniální záležitost.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Výborná rodinná záležitost, která skvěle navazuje na veleúspěšnou jedničku. Příběh je sice mnohdy předvídatelný, ale vynahrazují to opět skvěle "zahrané" postavy, funkční emoce, zábava a hlavně hromady přehledné a nápaditě vymyšlené akce. Animaci asi netřeba zmiňovat, byla to opět světová špička, na jakou jsme od Pixaru zvyklý. Pochválil bych i výtečný český dabing, který i po čtrnácti letech zachoval stejné dabéry.