80%

Komentáře a recenze 53

avenis
avenis
8 157 bodů
9
Tohle není zbytečný film. Protože otázka práva na život se omílá pořád a právo na důstojnou smrt se stále bere jako něco nepatřičného. Tady to máte tak dokonale podáno... ti zdraví si můžou myslet co chtějí. Jak je život přece krásný... Ale žít v těle, které od krku dolů "není", to si umí představit jen ten, kdo uvnitř toho těla opravdu je. Všichni zahráli skvěle a i Emilia se svým pohyblivým obočím nakonec přesvědčivě rozplakala i mne. A až se bude hlasovat za nejkrásnější polibek všech dob, tak ten poslední, ten je prostě nádherný... (26.12.2020)
limeta
limeta
5 179 bodů
9
Hezké, milé,romantické a smutné. Teda hodně smutné, brečela jsem jak želva. Dobře obsazený film, Emilia Clarke je roztomile neohrabaná a krásná, a i když je příběh hodně, ale hodně předvídatelný, o to víc překvapí lavina emocí a slz, kterou vyvolá. Prostě podařený romantický srdcervoucí kousek
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Neříkám ze je to kdo ví jak super romantická podívaná, nic méně určitě patří mezi ty lepší. Bohužel, je pro mě trosku zklamáni, ze v poslední době příběhy mezi vozíčkáři a pečovateli celkem frčí a lidi si mysli ze to bude bohatě stačit. Bohužel tomu tak není. Ne ze by jsem něco mel proti lidem na vozíčku to vůbec ne. V tomto filmu je navíc ona hlavni postava takového charakteru s který se dokážu ztotožnit kdyby se mi nedej bohu stalo něco podobného. Slečna je proste svá. Ukecana, do ničeho si nenechá kecat a je ji vice méně jedno co si o ni druzi mysli, ale taky ví, kdy je potřeba trosku zatáhnout ulitu a jít s davem. Moc vtipných momentu si bohužel nepamatuju a to mi dává, důvod k tomu ze ho tam ani moc nebylo. Jenže ono v tomto filmu nejde o ten humor, ale spise o to drama a o to zda se ji teda podaří ho přesvědčit. A verte tomu ze až do samotného konce to proste budou nervy jak to nakonec dopadne. Rozhodne už jsme měli daleko lepší Romantické dramata než toto, ale tento snímek, jim velmi, ale velmi vehementně šlape na paty.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Snad poprvé se mi stalo, že bych nejdřív četla knížku, pak viděla film a ten se mi líbil víc. Asi je na mě knižní Jojo Moyesová prostě moc ukecaná a ta filmová zkratka (snad i jejím vlastním přispěním ke scénáři) tomu pomohla víc, než bych se odvážila doufat. Což je zásluha rovněž i představitelů hlavních rolí - Emilia Clarke je ve všech těch svých outfitech roztomilá a opravdová, byť zřejmě ve snaze vůbec se nepodobat Daenerys to s tou mimikou obočím možná až trochu přehání, ale cíl tím plní, ostatně na to, aby nám tu připomněli Hru o trůny, angažovali tvůrci hned několik dalších herců v čele s přesvědčivým Charlesem Dancem. A Matthew Lewis v roli přemotivovaného Louisina přítele dokonce přispěje i závanem Harryho Pottera:-) Sam Claflin (pro změnu Hunger games) toho logicky v roli postiženého předvést moc nemůže, ale Janet McTeer jako Willova matka je výborná. Zredukování dějových linek (přežitý vztah Willových rodičů, peripetie se studiem Lousiny sestry) rozhodně vítám, zejména ten její knižní otec byl dost na zabití, a zredukování postav (Willova sestra) také ničemu neuškodilo. Což ale neznamená, že stejně tak jako po přečtení knihy, nejsem rozladěná z konce, který dle mého názoru popřel všechny dobré důvody, proč si tím příběhem s hlavními hrdiny projít. Jeden z hlavních hrdinů se totiž sice možná změnil a rozlétl se do světa (čehož by se jistě dalo docílit i za mnohem méně dramatických okolností a bez všech těch prolitých slz), ale ten druhý si stále zarputile trval na svém. A pravá opětovaná láska, ta by snad měla měnit k lepšímu oba partnery - aspoň trochu. Takže drama? Snad. Ale romantický příběh? Za mě nikoli.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Velmi příjemné překvapení. Čekal jsem ubrečenou variaci na famózní Nedotknutelné, ale dostal jsem upřímnou komedii bez cynismu, falešnosti a zbytečného citového vydírání. Ono taky nelze hodnotit negativně, když v tom hrají mé dvě nejoblíbenější seriálové herečky, že jo. Emilia Clarke dokázala, že není jen dračí královnou a působí dokonale spontánně i v těch nejstrojenějších scénách. Možná trochu zamrzí až trestuhodné nevyužití potenciálu Charlese Dance, jehož role snobského taťky měla (prý) v předloze mnohem zásadnější význam. Ale jinak dobrý. Na rande ideální. Pro single kámošky, co se nechtějí litovat venku v těch vedrech s třetí zmrzlinou v ruce, taky ideální.
kknk2
kknk2
2 949 bodů
7
Film se rychle odvíjí, příjemně ulítlá Emilia Clarke si svou srdečností získá každého diváka. Pointa byla milá, ačkoli proslulý konec ji ubíral na smysluplnosti. Připravovala jsem se na emocionální nálož, ale tento aspekt se mě vyhnul. Jeden z mála opravdu hodnotných romantických snímků.
Edward
Edward
2 481 bodů
7
7/10
lucyky
1 353 bodů
8.5
Nedotknutelní v romantickém balení. Film, který zaujme od začátku do konce.Nádherná scenérie, hudba. Úžasné herecké výkony, co víc si přat.
Enon
Enon
1 096 bodů
8
V pohodě, nebyl to nejlepší film mýho života ale nebyl problém to vidět celý najednou což se mi u romantických filmů moc nestává. Dobře natočený, dobrý herci a celkem dojemný příběh. Ale mohlo to být ještě o trochu lepší, a dojemnější. 4*
davsuch
davsuch
1 057 bodů
8.5
Musím říct, že tento film klame tělem. Na začátku to vypadá, že tu bude další variace srdceryvného příběhu o lásce ochrnutého mladíka s neznámou dívkou. Ve skutečnosti jde o hluboké zamyšlení nad závažnými tématy eutanazie. Závěr filmu mě nutil se zamyslet nad vlastním životem, což se jen tak nějakému filmu nepovede.