Ant-Man a Wasp

70%

Komentáře a recenze 46

mojmir.sedlacek
6 049 bodů
6
Sázka na mravenčí jistotu a po těžkých Avengers humorný úkrok stranou. Komu vadil u jedničky humor, ještě častější než u jiných marvelovek, bude nespokojený i zde; navíc vtípky jsou poměrně repetitivní a spočívají v dohrávání trapnosti do konce a omílání měnících se velikostí. Pěkné, ale nepřekvapí. Totéž platí i pro akci, postavy a hlavně příběh, který spočívá ve zcela rutinním posílání postaviček na různá místa a plnění zbytečných úkolů. Neosudovost a uvolněnost může někomu vyhovovat, mě však spíš nudila. A tak navzdory tomu, že mám Rudda i Lilly docela rád, nemůžu druhého Ant-Mana s čistým svědomím doporučit, protože opravdu nevím, proč by ho měl někdo vidět. Dokonce i z hlediska kontinuity MCU se jedná o zcela vedlejší linii. Inu, svoje to vydělá a neurazí, ale mně tohle zase jednou prostě nestačí.
Toren
Toren
5 175 bodů
6
Lepší než jednička. Více: https://www.youtube.com/watch?v=9Jcg7R40cTw&t=59s
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Možná jsem tomu měl dát tři hvězdy, protože podobně jako Thor, druhý díl o Ant-manovi je o trochu horší než jeho první snímek a to je sakra škoda, protože tu máme i Wasp. Přídáte hrdinu a stejně je film horší než první díl? To zkrátka vypovídá o všem. Na druhou stranu, i když se to jeví jako horší počin od Marvelu, pořád je to Ant-Man a Paul Rudd je skvělej a já se sakra bavil.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7.5
Dvojka je srovnatelná s jedničkou. V celém filmu mi jako u jedničky vadí vlastně jen jedna věc... a tou je vlastně námět zmenšení. Jak bylo řečeno v jedničce jedná se o zmenšení mezer mezi atomy což znamená, že se objekt zmenší, ale jeho hmotnost bude stále stejná, díky tomu také antmanovo pěstí ve zmenšené podobě má svou sílu. Jinak je to kvalitní komedie, které by asi prospěly nějaké nové vtipy a né jen věci, které už byly v jedničce.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
4.5
Po dlouhé době mě zklamala Marvelovka. A to tak silně, že nakonec musím jít s hodnocením na 2*, které jsem předtim udělil pouze druhému Iron Manovi. Ant-Man a Wasp je filmem bez vrcholů a bez pořádné gradace. Humor se přepaluje. padnou dvě vtipné hlášky, které jsou následně přebity buď hláškami trapnými, anebo minimálně variovanými, které nemají sílu být vtipné po třetí, čtvrté nebo po desáté. Navíc se zde pracuje s tolika aktéry, což by ani nevadilo, kdyby ovšem nebyly rozděleni do tolika různých skupinek. Infinity War pracovala s mnohem více postavami, ale díky chytrému rozdělení postav do odpovídajícího množství skupinek/subsvětů se nerozpadala. To Ant-man mnohdy ano. Každá ze skupinek v Ant-manovi navíc jde za jiným cílem a většina z nich i koná, čímž se vytváří příliš mnoho aktivních subjektů. Scéna ve škole je ale výborná a detektiv Woo super, jinak nuda, a kdyby to mělo debilní spomalovačky a digibordel, myslel bych si, že je to další DC propadák. Tak špatné to ale naštěstí zase nebylo.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
8
Druhý díl Ant-Mana se drží stylu prvního dílu až příliš. Luis zase vypráví zdlouhavě svoje příhody, Hank vede s dcerou odborné rozhovory, kterým Scott stále nerozumí, dcera Scotta je pořád hrdá na svého tátu a policie je opět neschopná. Ovšem záporák je zajímavý a film nenudí. Bohužel po velkolepé jízdě Avengers: Infinity War je laťka až příliš vysoko, ale i tak si Ant-Man a Wasp 80 % zaslouží.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
7.5
Když uslyšíte dobrý vtip, zasmějete se mu. Podruhé sice taky, ale už podstatně méně. Ant-Man a Wasp jsou klasickým případem sequelu komedie, kdy byli tvůrci líní vymyslet něco nového a divákům naservírovali to, co už znali a líbilo se jim to. Tenhle přístup samozřejmě není úplně špatný, ale vždycky je lepší zapojit do pokračování i nové prvky. Oproti prvnímu filmu, který řadím do své Top 5, tenhle není o tolik horší, ale jak jsem již zmínil, když něco dostanete podruhé, už vám to chutná méně a hodnocení je tím pádem taktéž nižší. Co se týče postav, tak letos jsme se již potřetí dočkali jinačího přístupu k hlavnímu záporákovi, který ale tentokrát není kdovíjak dobře zahraný a ve filmu figuruje v podstatě jenom proto, aby se kromě záchrany Janet z říše kvant řešilo i něco jiného. Druhý padouch, jehož si střihl můj oblíbenec Walton Goggins, se taktéž nijak nepředvedl, herec v podstatě ani neměl šanci využít svých kvalit, kvůli kterým jej najímal například Tarantino. Původní obsazení funguje stejně dobře jako minulé, vyzdvihnout pak musím představitelku Cassie, která si svou roli opravdu užívá. Jediná věc, kvůli které film fakt stojí za zhlédnutí, je vytvoření můstku mezi Občanskou válkou, třetími a čtvrtými Avengers, na které musíme celý rok čekat. Teď jen doufat, že se povede i Captain Marvel. 75%
2 487 bodů
6
6/10
Kuca25
2 132 bodů
8
Ant-man je pro mě v porovnání s ostatními hrdiny od Marvelu trošku na jiné koleji. Je velmi odlišný od ostatních, což je na druhou stranu dobře. Protože si každý může oblíbit jiného hrdinu. Druhej díl je však zlomovej pro endgame, takže je stejně nutnost si ho pustit. Ale musím říct že při sledování jsem se docela bavil. Bylo fajn se po týmovkách přesunout zase zpět k jednomu nebo dvoum hrdinům. Ant-manovi a Wasp to spolu sluší a vše tak pěkně odcejpá. Při sledování jsem měl zase pocit jako kdybych se koukal na superhrdinské filmy z dřívější doby, jako např. spiderman. Na druhou stranu Michael Douglas alias Hank Pym je nejotravnější postava v MCU. Hrozně protivnej děděk.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
On ten chudák Ant-Man taky nevyšel v úplně nejlepší době - Sotva pár měsíců po třetích nadupaných Avengerech, plus kolikátý to je film v onom univerzu, dvacátý? To už se člověk musí setsakramentsky snažit, aby do něho vložil další neokoukanou originalitu, která bude diváka bavit a nepřinutí ho říkat kámošovi po levici něco jako: ,,Vole, to jsem už někde viděl." Pokračování Ant-Mana byla po audiovizuální stránce rozhodně lahůdka, dovolil bych si říct, že možná i překonávající jedničku. Ovšem nemastný neslaný scénář, s poněkud předvídatelným dějem, mravenčáka neposouvá do hladin oněch "opravdu kvalitních marvelovek", byť se musí uznat, že se dost snaží. Rozhodně ale musím ocenit, že se tvůrci pokusili vymanit ze známé marvel kletby, spočívající v dost bídné kvalitě záporáků. Jak se říká - nejlepší záporáci jsou takoví, kterým dokážeme porozumět, přičemž když místního padoucha porovnám s těmi ostatními, vůbec to není špatný, Marvel se od dob Černého pantera očividně poučil. Jako dobrý. Nejsem z toho kdovíjak odvařenej, ale bavil jsem se. Plus ta silniční honička byla dost cool, to jako jo.