Komentáře a recenze 50

4
Parádní komedie. Špatnej Predátor. Více: https://www.youtube.com/watch?v=Md94AsBAjdk
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Přineste nám Predátory a postavte proti nim vycvičené vojáky co jsou tak trochu cvoci. O co tady sakra jde? chtěli udělat parodii na predátora nebo to myslí vážně? Vážně jsem byl na vážkách, nakonec si ale myslím že tu komedii s Predátorem spojili docela v pohodě.
Floridsky
4 376 bodů
4
Nakonec je to docela fajn film. Bál jsem se, ale mé obavy byli zbytečné. Je to béčkový nářez.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
4
kdybych měl tu (ne)čest učinkovat v téhle sračce, tak bych úplně pochopil kdybych po ulici dostal dardu do koulí..
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Ďalšie zbytočné pokračovanie Predátora ktoré sa stalo rádoby akčnou, hororovou komédiou. Nie vždy tu ten humor funguje pretože väčšinou je to trápne alebo to nie je vôbec vtipné. Hustá atmosféra ktorou je prvý Predátor typický sa v tomto filme úplne vytratila a nahradila ju humorná akcia. Postavy sú nesympatické a otravné ( Niektoré boli v pohode. ) a niekedy robili hlúpe rozhodnutia. Herci sú naopak dobrý a film trocha aj zachraňujú. Trápne hlášky, niekedy zaznie dobrý vtip a akcia podarená. Čo sa týka výzoru predátora tak nemá chybu len sa mi nepáči to že v každom pokračovaní tejto série je vždy nový Final Boss ktorý je niečím iný ako ostatný predátory. Celkovo je to béčková sranda pre mladších divákov. HODNOTENIE: 6/10
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5.5
Dobrý. Čekal jsem nejhorší, bavil jsem se slušně. Nebýt pár retardovaných scénáristických perliček a toho, jak mě obecně štve, že Hollywood v 21. století nedokáže nebo nechce (nebo obojí) vyprodukovat seriózní a temné pokračování osmdesátkových klasik, byl bych i dost spokojenej. Je na tom místy vidět, že se přetáčelo, a střih působí nezvládnutě, ale Black je naštěstí dostatečně zajímavej filmař, aby stylistické neduhy schoval pod dravé tempo a přesné vyprávění (a v první polovině i pod slušnou řádku zábavných hlášek). Škoda dementního závěru a snahy dělat z přímočarého survival dobrodružství tak komplexní a rodinnou! podívanou. Jako krvavé nahláškované béčko je to totiž super, když se to tedy do téhle polohy dostane.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
4
Velmi nepovedený návrat Predátora. Kultovní jednička zůstane nepřekonána, to je jasný, ale čekal jsem pokračování ve velmi podobném stylu. Místo toho přišla slátanina a čím více se Shane Black snažil vyprávět příběh, tím více odhaloval technologii a evoluci predátorů a tím více špinil dobré jméno predátora. Uvidíme, zda se ještě někdy někdo pokusí o další počin a pokud ano, tak snad dopadne mnohem lépe.
2 481 bodů
3
3/10
Martrix
Martrix
2 449 bodů
6.5
Pro fanoušky Predátora, bude tento výtvor další bratříček k výplachům, jako byli Vetřelci vs. Predátor 2 (2007), nebo neslavní Predátoři (2010). Takže se Predátor odebírá do stejně temného a vlhkého místa, kam poslal Scott Vetřelce. Predátor: Evoluce spíš potěší fanoušky Shane Blacka, který spacehuntera použil spíš jako kulisu pro vytvoření výzvy pro bandu hláškujících žoldáků. Směs komedie a hororu, Predátorovi nesluší a společně s pokusem udělat kolem Predátora nějakou mytologii(honosný název pro vysvětlování blbých nápadů Fred Dekkera a Shane Blacka), stojí za výsledkem, který balancuje na hraně parodie a béčka. Mizerné CGI i střih v kombinaci s nezajímavou akcí, rovná se nuda, nuda, nuda, kterou naštěstí občas rozhání hláškující parta pomatenců. Co ale zamrzí nejvíc, je nulová atmosféra, která zdobila právě třicet let starý originál. Stejně jako u snahy vysvětlovat původ vetřelce, i tady mi nezbývá než konstatovat, že je to velká chyba, protože člověk se zpravidla obává neznámého. A v tom spočívá výzva pro ty, kteří chtějí na slavné originály navázat. Shane Black v mých očích propadl na celé čáře a stvořil film, který je jen o chlup lepší než AVP 2 a to už je co říct. Pokud jste Predátora neviděli, nebude to pro vás zase taková tragédie, protože Predátor: Evoluce hodnotím jakožto avizované vzkříšení a pokračování kultovního filmu.