53%

Komentáře a recenze 50

Krupe
Krupe
2 276 bodů
6
Tušil jsem, že to nebude klasika jako s Árním. Podle komentářů mně začalo trochu trnout. Ale nakonec se mi to docela líbilo, trochu jiný směr sice, ale nic není navěky. Ta banda byla suprová, jeden lepší jak druhý, správné hefty, ok. Průser je zatažení synka do děje, autisty, který na počkání odemyká kdejakou loď, třebas i mimozemskou.Ale nejvíce mě dorazilo to rodeo na hřbetu té lodi, to bylo už opravdu přes čáru. Predátor jako postava dobrý, takže nakonec mi z toho vyšla docela dobrá jednohubka.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
4
Jestli se někdy na tohle "umění" budete chtít podívat (jakože fakt nevidím důvod, proč byste to dělali), předem upozorňuji, že vás čeká více trapná komedie než napínavý akčňák. Nový Predátor je vyloženě ukázkovým vzorem toho, co je v dnešní době špatně s akčními filmy. Je tam plno charakterů, na kterým vám bude hovno záležet, protože pouze jen furt a neustále vtipkují, plus absolutně nelogický věci (Predátor samozřejmě všechny nepodstatné postavy okamžitě rozsekává a porcuje, ale jakmile dojde na nějakou důležitou postavu, spokojí se pouze s jejím odhozením, nemluvě o sexy doktorce, která evidentně podstoupila dodatečný vojenský výcvik v Izraeli, protože s bouchačkou to umí mistrovsky, plus kulky na Predátora fungují pouze a jedině tehdy, když to zápletka vyžaduje). Napětí je nulové. Doslova. Celý film. To i třetí Fifty Shades of Gray byl na svém konci víc napínavej, což už je teda opravdu ultimátní fail. Hlavní hrdina, naprosto klišoidní a nesympatický "drsný" voják, který se strašně snaží hláškovat po Arnoldově stylu, ale jde mu to asi tak stejně jako mně kreslit, je navíc naprosto nonšalantní blb. "Mého jediného syna unesla zlá korporace, plus po něm jde i tří metrový mimozemský monstrum. Pojďme o tom vtipkovat! Geniální nápad!" Nový Predátor je, podobně jako Terminator: Genisys, bezesporu nejhorším dílem ze série. Jediný moment, který přičtu k dobru, je snad autobusová scéna, kde Michael Key řekne jeden z nejlepších "mother jokes", co jsem kdy slyšel. Tím to ale asi končí. Sorry jako.
ondy9
ondy9
1 452 bodů
7
Příběh [7/10] "Promyslel jsem to a asi chcípnem." Skupinka veteránů, která je fakt sympatická, hláškuje a dělá vtipné věci po celý film. Častmi se to vážně tváří spíš jako parodie, než Predátor film, ale má to úroveň, je to vtipné. Možná to je průměrný Predátor, ale skvělý film 🛸 70% (recenze z 14.08.2022)
salisbury
salisbury
1 101 bodů
5.5
Novodobý Predátor prošel nelidským krokem evolucí a máme tu dílko, které Shane Black dovedl k sebeparodující dokonalosti. Některé postavy se měly vyškrtat již při psaní scénáře včetně geneticky upraveného Predátora se svými psy, jenž nepůsobil na plátně zrovna nejlépe. Pár fórků bylo opravdu k popukání jak čerstvý popcorn, jen si nejsem jist zda jich nebylo přespříliš a zda jich bylo vůbec třeba. Pokud se rozhodnu ještě někdy na snímek podívat, tak si mozek raději oblažím lihovinou a třebas v závěru budu skomírat blahem, což se za střízliva u tohoto Predátora bohužel nestane.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
5.5
No nikde jsem neslyšel, že by vůbec takový film byl ke shlédnutí. A teď už asi tuším proč. Film je pojatý celkem vtipně a všechny postavy jsou úplně v pohodě s tím, že potkají nějakého mimozemšťana a skoro to vypadá, že s nimi chodí každý večer na pivo. Jinak je to naprosto bez konceptu, bez příběhu. Největší pozitivum filmu je že se v jedné scéně obnažuje Olivka Munnovic
HNTR
HNTR
1 037 bodů
4
Na film jsem se neskutečně těšil, ale bohužel jsem ten týden nenašel čas jít do kina... Ve finále jsem rád že jsem na film do kina jít nestihl, protože bych se cítil neskutečně trapně. Celou dobu jsem se snažil přijmout to, že si film hraje na komedii. I když jsem se ze začátku dost nasmál. Film mě začal postupem neskutečně nudit. Shane Black a Hollywood mě neskutečně nasrali, protože z kvalitních série udělali neskutečný kurník. Jediné o co prosím, tak ať už nenatáčí další díl. Celej tenhle díl neuvěřitelná slátanina a neskutečnej chaos, prostě katastrofa.
Lucyen
Lucyen
919 bodů
4.5
Na film jsem narazila náhodou, když jsem koukala na web seriál a měli tam ukázku s Eat your pussy. Říkala jsem si, že tam, kde zazní tahle věta, by mohla být zábava. A jo, nesmí se od filmu očekávat mnohé, ale jako odpočinková zábava je dobrý. Film je předvídatelný od začátku do konce, chaos mezi postavami je velkým minusem. Rozhodně ho nedoporučuji fanouškům Predátora.
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
4
Nejsem velkým fandou původního snímku. Ta základní premisa strachu z neznámého mě nikdy nezaujala, takže zklamané reakce, které tvůrcům vyčítaly nepochopení Predátora a tvrdily, že Shane Black natočil pouhé akční béčko, mě vlastně potěšily a svitla mi naděje, že se budu v kině zase bavit. Zároveň jsem doufal, že Black bude scénáristická jistota, která nabídne skvěle napsané postavy a brilantní humor. Hlášky a absurdní situace se povedly na výbornou, avšak postavy takovou péči zdaleka nedostaly. Největším kamenem úraze je ale snaha o rozšíření predátorské mytologie, které v určitých momentech působí hodně nuceně a na konci se jeví naprosto směšně a hloupě. Ta zápletka je vlastně úplně vymaštěná a v kombinaci se závěrem mi připomněla druhý Den nezávislosti. Jsem jediný, komu to přišlo skoro stejný? Na konci jsem si dokonce vzpomněl i na nezvládnutou druhou půlku nové Fantastické čtyřky. A to není nikdy dobrá vizitka. A proč se akční scény odehrávají v noci?! Vždyť si na jejich nepřehlednost stěžují snad všichni filmoví fanoušci už asi deset let… Působilo to na mě prostě jako nesourodná směsice nijak souvisejících scén z jiných filmů, které zůstaly na podlahách střižen a tvůrci Predátora je jen sesbírali a slepili do sto minutového béčka, které nemá šanci držet pohromadě. Balancování na letící vesmírné lodi a lobotomie vesmírného psa je už na hraně debility a ta rodinná podzápletka byla už jen srandovní třešničkou na dortu… Achjo… Ale ta otevřená vrátka pro pokračování à la Den nezávislosti: Nový útok bolí asi nejvíc. Koneckonců musím ale uznat, že mi to docela rychle uteko, což je milé plus. Takže v hodnocení vykouzlím 4/10. Ale s odřenýma ušima. (Predator series: Predator 6/10 Predator 2 dosud neviděno a nechystám se Predators 6/10)
myllyn
myllyn
885 bodů
6.5
Další restart série čítající už šest filmů, pokud počítám i dva crossovery s vetřelcem. Shanek Black natočil bohužel už i lepší filmy. Ten nej bude pro mě asi navždy poslední skaut jako číslo dvě Iron Man3. Tento predátor má své vtípky, spoustu krve i své koule ale něco tomu chybělo...
hrona
615 bodů
0.5
Asi jsem udělal chybu, že jsem na biják nešel do kina, nicméně doma v televizi je to naprostá příšernost, postrádám zde jakýkoliv náznak alespoň trošku inteligentního humoru nádechu devadesátek. Blackovy filmy ať už po stránce scénáristické i režisérské mám moc rád, ale tady tedy ustřelil. Divně chovající se nesympatické a nesourodé postavy, zvířátka z kosmu, mluvící predátor? Zkrátka hrůza děs běs. Je pravda,že díky tomuto filmu zařadím snad i souboj mezi Vetřelci a Predátory o několik stupňů výše. Škoda, že hlavní roli nevzal do rukou Štefan, anebo Chuck, alespoň tam tomu predátorovi mohli vydloubnout oči, nebo ukopnout hlavu.