77%

Komentáře a recenze 86

stantheman
stantheman
2 399 bodů
7
Očekával jsem víc...mnohem víc ...vyšel z toho povrchní snímek, nejen obsahově , ale i formálně...Herecké výkony téměř žádné...celý děj se "vozí" na příliš silné hudbě, takže po vydařeném úvodu už nic...až do konce .Určitě se bude líbit široké veřejnosti , která není už zvyklá na kvalitní snímky a přijímá vše , co se na ni valí z plátna...škoda- námět skvělý...jediné co na snímku bylo skvělé.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
8.5
Film Sicario vám ve velice drsné a depresivní podívané předvede, že občas i představitelé zákona musí bojovat ohněm proti ohni. A i když divák fandí sympatické agentce FBI, která s drsnými metodami nesouhlasí, přesto je ale vlastně chápe, protože boj s mexickým kartelem může opravdu být běh na dlouhé, možná nikdy nekončící trati. Villeneuve je opravdu mistr v tvorbě neskutečné atmosféry, která mi zde velice připomínala True Detective, což už je jako pocta! Rychle se z něho stává jeden z mých nejoblíbenějších současných režisérů, na ten jeho Arrival asi fakt půjdu do kina. Vynikající. Opět docela skličující, ale to už je u něho jaksi typické.
lukas
lukas
1 523 bodů
7
Povedenej kousek. Skvělá kamera Rogera Deakinse (kdy už ten 12x nominovanej chlápek dostane konečně Oscara?!), parádní a efektní hudební podkres, herci, režie. Ještě se mi při kriminálce nestalo, že bych při každym výstřelu, výbuchu nadskočil ze sedadla. Líp budovaná atmosféra než u hororů! Trochu zamrzí druhá polovina - hlavně scénář, trochu tempo a poněkud hollywoodský konec, který si mohl autor odpustit. Ale kdyby takhle točili všichni, je důvodu chodit do kina.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Musím uznat, že Sicario: Nájemný vrah je jeden z nejpodivuhodnějších filmů, jaké jsem v poslední době viděl. Především je úžasně atmosférický. Charakter americko-mexické hranice byl vykreslen dokonale. Ono to ani není akční fim. Když už tam akce je, tak je jí málo a je velmi precizně provedená. Ale moc akce tam ani není potřeba, vždyť cesta do Ciudad Juárez je zpracována jednoduše nezapomenutelně. A jde jasně vidět, jak si filmaři s celým tím úsekem hrají a nechávají diváka jej vnímat. Co se týče postav, tak jediný zápor vnímám v protagonistčině černém parťákovi, který byl prostě šíleně otravný, nepříjemný, a kdyby ve filmu nebyl, jen by to snímku prospělo. Naopak musím s povděkem kvitovat vystupování protagonistky, která ve své čestnosti velmi povedeně stojí v kontrastu vůči bezskrupulózní jednotce, která se pro splnění svých cílů neštítí vskutku ničeho. Právě její vnitřní boj se sebou samou je úhelným kamenem celého snímku. Scéna, kdy je nucena podepsat dokument a následně nezastřelit zabijáka, je pak vynikajícím ukončením vynikajícího filmu, protože touto scénou byl celý příběh uzavřen a jakási vnitřní cesta protagonistky se tím naplnila. Sicario: Nájemný zabiják je tak pro mě rozhodně vynikající film a já jej rozhodně každému doporučuji ke zhlédnutí.
Teresie
Teresie
1 187 bodů
9.5
famózní ... soudobé ... realistické .... drsné ... intenzivní
  • Emily Blunt
  • Benicio Del Toro
davsuch
davsuch
1 057 bodů
9.5
Musím konstatovat, že tento film je velmi překvapil. Myslel jsem si, že půjde o kasický akční film s prostředí tajných služeb, ale vyklubal se z toho velmi realistický film ze součastnosti. Sice je těžké říct, co z filmu je opravdu skutečnost je a co není. Rozhodně se jedná o jeden z nejpodařenějších filmů v poslední době.
  • morální pointa
  • zpracování
  • realistické vykreslení
  • dost drsné a drastické scény
  • celé příběh začne dávat smysl až v samotném závěru filmu
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9
Hodně povedený a hodně velké překvapení a tím myslím pozitivně překvapený. Vynikající herecké výkony, fantastický podkres scén. Bavil jsem se a párkrát jsem si i v sedadle poskočil. Trochu mě děsí představa že to takto funguje ve světě. Ale určitě doporučuji shlédnutí v kině s kvalitním zvukem a obrazem
tedoun
tedoun
923 bodů
9.5
Benicio del Toro je značka kvality. Poměrně každému divákovi bude brzy jasné, že ve filmu půjde především o to, zda se agentka FBI v podání Emily Blunt dokáže smířit s tím, že při boji proti narkomafie musí jít předpisy do značné míry stranou a z muže nebo ženy zákona se musí stát ze dne na den gaunerem a spolupracovat s menšími gaunery, aby mohl být zničen větší gaunery. Je to zkrátka film na 7 Oscaru.
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
8
O SIcarion jsem před shlédnutím skoro nic neslyšel, tak jsem ani nevěděl do čeho jdu. Film je natočený docela naturalisticky a řekl bych i realisticky. Žádné přehanné akční scény. Nějak tak si představuju práci speciálních jednotek ať už oficiálních nebo i neoficiálních. Děj byl ze začátku lehce zmatený a zdálo se mi, že skáče tam a zpět a těžko se v tom orientovalo. Ve výsledku se ale vše spojilo a vše se rozuzlilo. Film si určitě najde své příznivce, ale nevím, jeslti se bude líbit fanouškům blockbusterovsky zaměřených filmů.
  • realističnost
  • ze začátku lehce zmatené
tindersticks
tindersticks
783 bodů
8
Velmi dobře natočený thriller z prostředí střetu americké tajné služby a mexickou drogovou scénou. Vileneuve podává znervoznující prostředí mexické strany hranice (jak moc je blízko realititě? tipnul bych že hodně) syrově, nenalíčená agentka Emily Blunt je uvěřitelně profesionální a přitom nepřipravěná na temné stránky operativní špinavé práce, Brolin ,del Torro i střelci z Delta teamu vypadají přesně tak jak mají. Závěrečná půl hodinka je možná trochu moc supermanovská, ale nevadí - celek stojí za to.