75%

Komentáře a recenze 51

evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
Přiznám se, že už dlouho se mi nestalo, abych v kině bulela jak Alík, ale Věčně mladá Adaline (půvabně osamělá Blake Lively) vskutku dokáže ze správně naladěné divačky vymáčknout nejednu slzu dojetí. A to se přitom jedná "jen" o další zpracování tématu "Who wants to live forever" - zde se hlavní hrdince dostane komiksové superschopnosti nestárnout následkem podchlazení a úderu blesku a má to jak předpokládané výhody - pořád je kočka, její bezpečné investice pomalu ale jistě vynášejí a její znalosti historických událostí ohromují všechny okolo, tak vcelku neotřele podané nevýhody - viz půvabné scény s dcerou seniorkou či narůstající album mrtvých domácích mazlíčků. A zamilovat se do kohokoli je samozřejmě totální krize, kterou už po těch letech nechce nikdo s rozumem v hlavě dobrovolně opakovat. Jenže láska jednou opět přijde, s ní i nezbytná návštěva v rodině nového přítele a setkání s jeho otcem (stále ještě charismatický děda Harrison Ford), který ji kdysi sám miloval... Film, pravda, obsahuje celou řadu zbytečně polopatických scén (o komentářích vypravěče nemluvě) a každý po deseti minutách ví, že tohle může pro hrdinku skončit v podstatě jen dvěma způsoby, přičemž záleží jen na tvůrcích, jestli budou chtít dojetí z diváků vytřískat přes milostnou tragédii nebo sladký happyend, ale fajn, ač červená knihovna, bylo to překvapivě vkusné, trefili se mi do nálady, a proto děkuji Kinoboxu i APK Cinema za možnost oprostit se na chvíli od každodenní všednosti:-)
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6
Film, který mě okouzlil krásou Blake Lively i samotným svým námětem. Zcela originální ten nápad sice není - s nestárnoucí hrdinkou přišel už v r. 1922 Karel Čapek ve své hře Věc Makropulos - ale zpracován je zde podle mě neobyčejně působivě, a osobně mě emočně zasáhl neporovnatelně víc, než třeba Podivuhodný případ Benjamina Buttona, který s filmem VĚČNĚ MLADÁ vykazuje řadu podobností. Divácký zážítek mi sice mírně kalilo obsazení 2 hlavních mužských postav - Michiel Huisman ani Harrison Ford rozhodně nepatří mezi mé herecké oblíbence a zvláště ten Huisman mi tedy vadil přímo extrémně - a stejně tak jsem jako mírně otravný shledal voiceover vševědoucího vypravěče, na který začínám být ve filmech čím dál víc alergický - ale pořád to u mě vydá na plný počet. Nádherný film, který mě dojal a bezmezně nadchnul - tak hezká role musí být podle mě snem každé herečky, a Blake Lively je v ní tak neuvěřitelně úchvatná, až to považuji za malý zázrak a jsem na pochybách, zda ještě sama někdy může překročit tak vysokou laťku, kterou si sama nastavila. V každém případě na ni teď plánuji zaměřit větší pozornost a těším se na její další role, možná budu ještě příjemně překvapen. (Nejen) všem fandům romantického žánru lze tento film vřele doporučit.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
6.5
Půvabná letní romance, a to ve všech směrech. Oba protagonisté jsou princem a princeznou pro dospělé. Kamera si dává záležet na výběru malebných obrazů, garderoba sluší. Potenciál dobrého nápadu však není příliš využit. Dialogy se však omezují na téma proč spolu chodit, otázky spojené se zastavením se v času, žitím mezi lidmi, a přitom na vlastním pustém ostrově bez historie a bez dlouholetých přátel, se neřeší. Po milém začátku začne děj lehce usínat a probuzení přichází právě s Fordem. Film neurazí, ale ani nepřilepí do sedačky a ani nedonutí uronit slzičku. Závěr aspiruje na jednu z hlavních cen o filmovou banalitu roku.
Elizabett
Elizabett
2 673 bodů
10
Překrásný film s hlavní hrdinkou Blake Lively, krérá je užasná herečka a na roli Adeline se skvěle hodila. Miluji tento film
salisbury
salisbury
1 101 bodů
9
Věčně mladý příběh, sladký jak cukrkandlový palec se špetkou hořkosti, mě silně překvapil. Lehce jsem se obával scénáristických kliček, ale musím říct, že balón se vítězoslavně doplazil až za brankovou čáru a já mohl po skončení přenosu zvolat "Góóól!". Nenásilná story, která se mi jen lehce vnucuje a já díky tomu touživě přemítám o dějové následnosti, která se se závěrem shoduje. Ač konec není překvapivý i přesto jsem za něj rád a na tvůrce se vůbec nezlobím. Harrison Ford byl ve své roli jako vždy geniální a stal se na tomto přeslazeném dortu pro mě velkou třešničkou, která film nejen zdobí, ale i výtečně chutná.
davsuch
davsuch
1 057 bodů
7
Při sledování tohoto filmu jsem se v myšlenkách musel znovu a znovu vracet k tomu o čem byl film Podivuhodný případ Banjamina Buttona a jaký je rozdíl s tím na co koukám. Oba tyto film totiž jsou v podstatě na to samé téma jen v rozličném pojetí. Rozhodně se oba prezentují jako filmy romantické a na ženské témata. Rozhodně však v tomto filmu nevidím nějaký větší odklon od standartu, snad jen způsobem trochu neuvěřitelným způsobem jak dostat hlavní hrdinku do neobvyklé situace, která tvoří jádlo celého filmu, je trochu neohrabané a uplně stejně neohrabaný je i závěr. Určitě se ale jedná o vcelku kvalitní provedení filmu na téma " co by se stalo, kdyby ...".
  • kvalitně natočený příběh
  • pěkné vykreslení děje bez zbytečností a přesto lyrické a romantické
  • dobré herecké výkony
  • kvalitní pointa
  • další variace na téma "coby kdyby"
  • přiliš dlouhý
  • neohrabané vyvrcholení děje
voleman
voleman
927 bodů
8
Večně mladá je vcelku přijemný romantický film s prvky sci-fi, což je na první pohled opravdu neobvyklá kombinace. Ve filmu samotném mi to ovšem už tak divné nepřišlo. Celý film na svou délku poměrně pěkně odsýpá, i když pár nudnějších pasáží by se tu taky našlo. Možná jsem čekal, že se příběh bude více zabývat různými historickými obdobími v životě hlavní hrdinky, k čemuž sice došlo, ale na můj vkus se až príliš velká část filmu soustředila na součastnost. Každopádně i tak sem si film celkem užil a myslím, že hlavně dámská část publika nebude mít k průběhu filmu žádné výhrady. Co jednoznačně poťeší jsou herci. Blake Lively se své role 107 leté mladé ženy zhostila výborně a potěší i přítomnost Harrisona Forda, který konečně po dlouhé době znovu dostal roli, která mu sedla. Na plný počet hvězd tomu něco málo chybělo, ale na silné čtyři hvězdy je to akorát. 80%
tedoun
tedoun
923 bodů
8.5
Moc pěkná kombinace romantiky a lehce sci-fi. Příběh je velice geniální. Překvapuje mě nízké hodnocení. Proč? Vždyť je to příjemný film na na odreagování.Dojemný příběh plný slzopudných scén, pro citlivé diváky, můžu jenom doporučit. Příjemný film o tom, ze starnutí nezastavis.
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
7.5
Na to, že na romantické filmy moc nejsem se mi tenhle film díky lehce sci-fi zápletce líbil. Příběh byl vyprávěný celkem poutavě, i když zpočátku celkem uspávavě :) Film nabral obrátky po shledání se Adeline se svoji láskou z dob minulých. Zde se ukazuje, že Harrison Ford stále umí a i ostatní postavy byly zahrány velmi nadprůměrně.
  • výkon Harrisona Forda v ne pro mě zcela tipické roli
  • uvěřitelnost zpracování příběhu
  • některé části filmu se na můj vkus trochu táhly
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
8
Být nesmrtelnou jako hrdinka tak si života užívám úplně inak. Ale asi se nedivím že musela stále utěkat aby to luďom něbolo divné. Ale já bych to na pár desetiletí brala. Spoznat historiu a umiet se s ňou vyrovnat a poučit sa z něj by bolo skvelé i pro celý realní život a reálných ludí