Věčně mladá

75%

Komentáře a recenze 51

radkav
143 bodů
6.5
Za předpokladu, že bych psala komentář ihned po shlédnutí filmu, nešetřila bych superlativy. Příjemný romantický příběh, hezcí hlavní hrdinové, podmanivé prostřední San Francisca, neotřelé romantické scény apod. Dějová linka krásně a lehce plynula a tak jsem z kina odcházela lehce rozněžněná. Nicméně už po cestě domů z kina jsem si uvědomila, že mi na tom filmu přesto některé věci vadily. Především je to asi snaha představit divákům hlavní hrdinku jako chudáka/oběť své dispozice/indispozice neschopnost stárnout. Ale při sledování krásné, sečtělé, vysoké blondýnky, která se většinu filmu chovala poněkud chladně, povýšeně, odmítající jednoho muže za druhým, těžko tomu věřit. Pohodový vztah se svojí vlastní dcerou, se mi zdá vcelku nerealistický za daných okolností a myslím, že by mnohem zajímavější bylo vnést do filmu problematický vztah. Také kdyby film více rozpracoval pocit osamocení hrdinky, bylo by to věrohodnější. Co mohu ve filmu vyzdvihnout, byla zápletka v momentu setkání s bývalou láskou, kterou skvěle zahrál Harrison Ford. Zaplať Pán Bůh za ní. Asi nejlepší část filmu. I když je tedy škoda, že té zápletce nebylo dáno více prostoru a rozuzlení také nebylo přesvědčivé. Od zápletky se film už velmi rychle přiblížil ke konci. A konec byl bohužel hrozná nuda. Příliš jednoduché rozuzlení, velmi předvídatelné a laciné. Přeze všechno film hodnotím kladně, bylo to velmi příjemné pokoukání.
cesnecka
cesnecka
83 bodů
7
Romantický scénář, pěkně zahraný- Celkově by film mohl mít větší spád.
martini-marfil
6 bodů
9.5
Jako muže mě dostala na kolena hlavní hrdinka Blake Lively, která dokonale zahrála ženu, která díky věčnému mládí prochází "nedobrovolně" celým stoletím. Při tom se musí přizpůsobovat době a získávat potřebný nadhled nad "zásadními" momenty v životě lidském. Komu se líbí vkusná filmová romantika, bude spokojený. Těším se, až si za nějaký čas znovu film připomeneme.