Komentáře a recenze 51

2
Tohle není typ filmu pro mne...stejně jako 'slavná' Blair Witch...jen spousta křiku, roztřesených a rozmazaných záběru, vždy se jen něco někde mihne...nebaví a nelíbí...
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
7
Přestože Ghoul nevnáší do žánru naprosto NIC nového nebo svého, vytyčené cíle zdolává prakticky bez větších chyb či zaváhání. Občas se uchýlí k lacinějším vypravěčským postupům, ale většinu času působí autenticky, správně depresivně a nebýt konce, kde už se trošku moc vrství všechno na sebe, nebylo by prakticky co kritizovat. Jákl si vybral velmi dobré prostředí i historické okolnosti a okolo toho vystavěl horor, který v pohodě strčí do kapsy většinu toho, co jsme z žánru found footage v posledních letech viděli. Příjemné překvapení a důkaz, že i malý český film může působit světově.
Matli
Matli
8 300 bodů
4
Nakonec to jakžtakž zachránil ten závěr, kdyby v podobném duchu byl celý film, tak by si to ty tři hvězdičky zasloužilo. A pár filmů o nejznámějším ukrajinském masovém vrahovi jsem už viděl, takže nic nového, jen je to převedené do duchařiny. Na českou tvorbu ale dobré a za reálné záběry Čikatila jsem rád. 38%
celticek
celticek
5 916 bodů
2
Na rovinu - Jákl mi není vůbec sympatický a opět jsem si potvrdil, že režisér dobrý není. Ani Kajínek se mi nezamlouval. Nejvíce mě vytáčí jeho prvoplánovité náměty, vykradené režisérské postupy. Žádná invence, debilní lekačky, žalostný děj.
Harapes
Harapes
5 029 bodů
8
Malý český film, který může udělat díru do světa. Nepřináší nic nového, co by fanoušek hororů neviděl, ale i přesto je to funkční a strašidelné. Nápad natočení dokumentu ve spojení s masovým vrahem byl dobrý tah a ta skupinka nadšenců na to jen tak nezapomněla :).
Deywik
Deywik
4 956 bodů
6
nuda..docela slusna atmoska ale blbej napad.. :-( jo tak ke konci se to rozjelo ale vole furt dokola tam neco je spadne kamera..nejakej pruvan udela zvuk oni nadavaj.. a furt dokola..ale atmoska ke konci dobra..kdyby tohle vzniklo v 90s tak by to byl vetsi hit :D debilni namet ale s dablem cikatelem :D ty gumovky a jak jim to furt pada plus ten vitr vas bude pekne srat az do konce :D ale ty tunely byly dobrej napad..
Tao Quit
Tao Quit
4 314 bodů
8
No jsem milovník found footage filmů, potažmo hororů a tenhle hodnotím velice kladně. Samozřejmě nic nového, ale všechny prvky ff jsou tu krásně hutné a film funguje děsivě a napínavě. Dlouho jsem se u hororu příjemně nebál, ale tady sem si nemoh pomoc, atmosféra byla doopravdy děsivá.. Rozhodně řadím k těm lepším found footage horrorům. Jinak už x let jsem si říkal, že vlastně neznám pořádnej českej horror, respektive natočenej čechama a tak konečně tu jeden je a je skvělej. 4 poctivý hvězdy
HonzysKISS
HonzysKISS
4 041 bodů
6
Když budete někde na chatě a nebudete mít to co dělat, tak zkoukněte tenhle film. První půlka filmu mě bavila o dost víc. Ty rozhovory a ta připravenost byly takové zajímavější. Ani druhá polovina není tak špatná, ale už je tam prakticky to samé, jako v ostatních podobných snímcích. Atmosféru to má stoprocentně skvělou. Ještě aby nemělo, když je to Found Footage, na tom se toho moc nedá zkazit. Každopádně se mi hodně líbilo, že do toho pěkně zahrnuli opravdu reálného kanibala, to na mě udělalo dojem. A scénka, jak si všichni pouštěli ty svoje záznamy, to mě taky bavilo.
Renfield
Renfield
2 914 bodů
4
Ve Ghoulovi hlavní lekací efekt obstarává zvuk, což na mě nějak nepůsobilo. Čikatilův duch je možná dobrý komerční tah, ale když chci film o něm, podívám se raději na Občan X. Ghoul se příliš táhl, je v něm spousta postav, které mě vyloženě rozčilovaly a taktéž spousta hloupých scén, kterým suverénně vévodí ta finální.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Jsem lehce na rozpacích. Ono to vůbec není špatné a fakt jsem se u toho bál. A věděl jsem do čeho jdu a co to bude za film, ale přesto se nakonec nemůžu ubránit zklamání, že je to ve své podstatě opravdu klon Blair Witch. Ano, příběh je jiný, ale děs je budován naprosto stejně jako přes kopírák a tak nějak jsem všechno čekal. V zámoří si z toho na zadek nikdo nesedne. Velká škoda, přeci jen to chtělo trochu invence, aby v tom ta Záhada Blair Witch nebyla tak moc znát. Zajímavý byl námět snímku, to musím říct. Jen mi k příběhu masového vraha, z jehož skutečného příběhu se toho ale do filmu moc nedostalo, zase nesedí ta duchařina a spiritismus. Na druhou stranu nemůžu jen hanět, to by bylo hodně nespravedlivé. Snímek je samozřejmě natočený zručně, lekačky obvykle fungují, klaustrofobický záběr mě mrazil i v poledne a celkově to vypadá sympaticky "nečešsky". Navíc jsem strašně rád, že nějaký dobrý český filmař si konečně vzal na paškál pořádnou žánrovou záležitost. Přeji filmu úspěch a aby ukázal jiným kolegům, že i u nás to jde a nemusí se točit pořád jen to samé.