79%

Komentáře a recenze 57

mustafee
mustafee
169 bodů
9.5
Bezpochyby nejlepší sci-fi letošního roku. Caesar opět dokázal, že je moudrý, citlivý a silný vůdce. Krásný konec příběhu chytne za srdce a je jen škoda, že nebude další. Efekty perfekní, dialogy kvalitní, jen ta válka samotná mne trošku sklamala. Čekal jsem opravdovou bitvu. Stejně mne nejvíc zajímal Caesarův osud a ten se opravdu povedl na výbornou.
Prdifuk
Prdifuk
131 bodů
8
Zrození bylo naprosto famózním filmem. Úsvit obrovským zklamáním. Válka vypadá přesně tak jako měl vypadat Úsvit. Z nové trilogie bych ho zařadil hned za Zrození. Moc se mi líbilo pomrkávání tvůrců na diváka s odkazy na úplně první Planetu opic z roku 1968. Velmi dobré uzavření nové trilogie, které navazuje na realitu původní Planety opic. Navíc mám rád filmy, ve kterých jsou lidé ti zlí a zvířata, nebo domorodí mimozemšťané, ti hodní
  • Vynikající CGI, návaznost na původní film.
  • Občasné díry v logice scénáře, záhadně fungující logistika i po rozpadu lidské civilizace.
Georgino
109 bodů
8
Zrození bylo na hollywoodském nebi zjevením. Úsvit šel ještě dál a nabídl inteligentní psychologickou sondu o tom, jak křehký je mír a jak lehké je rozpoutat válku. A nyní je tu třetí film, který je ještě ambicioznější a svým způsobem velice odvážný. Natočit trikový film s takhle pomalým tempem, plným dlouhých pohledů a scén beze slov, si zaslouží úctu. V době tupých velkofilmů, které vypadají jak prázdné omalovánky, je Válka o planetu opic neskonalým osvěžením. Není to film pro každého a většina konzumentů dnešní filmové produkce bude tou pomalostí znechucena. Je to film starého střihu, které se točily v sedmdesátých letech. První půle je klasický western se všemi těmi dlouhými záběry, které známe ze starých legendárních filmů. Akorát, že tady jsou opice! Technicky dokonalé a úžasně hrající opice. Jejich provedení opět posouvá hranici dnešních vizuálních možností zase o kousek dál. Jak to jen ti trikoví mágové dělají, že ty postavy tak neuvěřitelně dobře hrají? Klobouk dolů. A to je také hlavní síla této série. Nejde tu o to, aby vám efekty braly dech, ale aby prostřednictvím nich vám byl vyprávěn příběh a přenášeny emoce. Který dnešní velký blockbuster tohle dělá? Moc jich bohužel není.
nairam67
nairam67
101 bodů
4.5
Woody, Woody to už ti zase došly peníze? Jediné plus tohoto filmu je skutečnost, že uzavírá kruh Planety opic tím, že se vrací na samý začátek. Doufám jen, že uzavřeno zůstane.
-MiCi-
-MiCi-
85 bodů
7.5
Ďalší film z prostredia planéty opíc. Na tento film som sa tešil a po zhliadnutí traileru ešte viac. Ako fanúšik vizuálnych efektov som si prišiel na svoje. Nastali aj momenty ktoré ma prekvapili ale celkovo to hodnotím ako super zakončenie trilogie ktoré ma bavilo. 75/100
Kelok
Kelok
75 bodů