59%

Komentáře a recenze 57

Chalupa
Chalupa
170 bodů
6.5
Komedie s chytrým humorem u něhož se těšíte na další nestandardní situaci v podání populárních protagonistů. Zdařilé typy v mužském i ženském vydání. Už samotný název filmu vzbuzuje očekávání dvojsmyslnosti. Ale těch smyslů je nakonec mnohem víc. Hlubší poslání od Hodinového manžela nečekejte, ale poučného najdete povícero. Například, že všechno se vyvíjí jinak, než jste čekali.
katush
katush
160 bodů
7
Šlo to. Nebude sice patřit mezi filmy, bez kterých bych nemohla být, ale svůj účel to splnilo. Humor, který byl spíše sdílený s diváky v kině, byl nenáročný... Prostě odpočinková komedie.
  • neokoukaný Nymburk
  • vznikající vztahy hlavních postav
  • nenáročnost
  • herecké výkony
  • nic originálního
  • epizodní výstupy ženských protagonistek
Luci69
156 bodů
8
Velmi příjemné překvapení. Čekala jsem slabý průměr, ale bavila jsem se od začátku do konce- a ne jen já, ale i celé kino. Herecké obsazení bylo příjemné a vyrovnané - chápej: film netáhl jen jeden herec. Příběh nebyl kdoví jak originální, ale měl spád a návaznost a samotný styl humoru je šálek mého čaje. Nevzpomínám si u kterého filmu naposled bych já i celé kino vybuchlo tolikrát smíchy. Velmi dobré.)
whenry
150 bodů
4
Nevím, jestli vkus českého diváka je vlivem hrůz natočených v uplynulých měsících a letech tak pokřivený, nebo jestli se na drtivé většině zdejší populace podepsala léta s televizí Nova a jejími nesmrtelnými estrádami, ale pokud bezmála s nadšením je přijímána i tato podprůmerná komedie, pak už je to alarmující. Vkus diváků je nevyzpytatelný, podle toho mého vkusu to prostě není. Jedinou sympatickou postavou byla Nina Divíšková v roli fanynky Dukly.
vladka-dina-tachovska
109 bodů
6.5
Ucházející podívaná, dobře herecke výkony, nelitovala jsem, že jsem šla
vexx
104 bodů
7.5
Této komedie jsem se bál, ale opravdu stála za to :) vřele doporučuji
pesrex4
93 bodů
9
Film velmi očekáván v Nymburce, kde se odehrává stěžejní část - vidět Bolka Polívku jak se prochází po Rejdišti(dříve prý Kozí plácek čili Kozina), ale i starý plavecký bazén(zřejmě horší nikde filmaři nenašli.David Novotný se dostane do finančních potíží a jeho parta kamarádů se mu rozhodne společně s dluhy pomoci zavedením služby Hodinový manžel. Ústřední postavou je David Novotný a hlavním příběhem je ,kromě snahy zachránit zadlužený bazén, krize Davidova manželství. Ostatní postavy jsou ve filmu jen okrajově a jejich charaktery nejsou moc propracované. Nenáročná česká komedie, která neurazí a místy pobaví. Příběh je sestaven jednoduše, žádné složité dialogy ani zápletky. Zábavný film.
mia.s
91 bodů
5
Rozhodně film patří k příjemnějším českých komediím. Není to hloupé, pár vtipných scén to mělo, i když za sebe jsem od takového hereckého složení čekala větší nářez.
Eyesight
90 bodů
Celkem zdařilá komedie - David Novotný (a vlastně i další z Branického divadla) se začínají výrazně prosazovat ;-)
Mikita
Mikita
71 bodů
5.5
Letní kino Maršovice. Úplně ideální letní pohodovka. Na české poměry relativně málo laciných fórků, v podstatě jen jeden (lékařské vyšetření). Všechno ostatní mi sedlo a vážně jsem se pobavila. Milé obsazení (Jitka Čvančarová je má oblíbená žena vamp) a celkově i povedený příběh. Některé scény dovedené do absurdních rozměrů a procitnutí manžela, který měl ženy jen za zboží (pračky, myčky, vařečky a… pohovky), je v klasické rovině "okus svou medicínu". Škoda, že ladění do komedie za každou cenu, trochu ubírá na kvalitě, aby mohlo být finále správně šílené.