Komentáře a recenze 57

6.5
Tak jsem si po dlouhé době sedl a odpočinul při tomto filmu.
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
5
Čtyři kamarádi, hráči vodního póla, se ocitnou na dně, když jim hygiena zakáže provoz bazénu. Jeden z nich uraženě opustí manželku a na dně bazénu začne bydlet. Z nedostatku financí si začnou vydělávat jako hodinové manželé. Mají své stálé zákaznice, které mají občas i různé zvláštní požadavky. Manželky začínají být nespokojené a nakonec jedou všichni společně do Tater na dovolenou, kde se vše vyřeší.
mattesak
1 205 bodů
8
Dva obšlehlý fóry z Vratných lahví, ale jinak příjemné překvapení a na české poměry velice zábavná komedie.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
7
Na tuto komedii jsem šel s rozpaky zda-li se nebude jednat o nějakou tu komedii, která v kině nemá co dělat a byl jsem velmi překvapen. Vtipné, herecky příjemné, zejména David Novotný je geniální a myslím, že tento film na něm tak trošku stojí. Myslím, že tento film se nezapíše asi nikdy do filmového bestsellerového análu, ale vždycky se u něho pobavím.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
5
Na film jsem šla do kina jen díky Kinobox projekci, protože většina český filmů nestojí za "kinové shlédnutí". Takže děkuji, i když jste nám tam chyběli :-) - Film má ovšem velmi nekvalitní obraz, je pravda, že zpočátku to byl problém kina, ale i přesto... + i když jsem měla obavy, film byl celkem slušný, občas fórky na pobavení odně film patří k příjemnějším českých komediím. Není to hloupé, pár vtipných scén to mělo, i když za sebe jsem od takového hereckého složení čekala větší nářez.
voleman
voleman
927 bodů
7
Na velebídné poměry, které v posledních letech panují v tuzemských komediích se tento snímek vesměs povedl. Na nic moc si nehraje a sem tam se s ním člověk i celkem zasměje. Film samozřejmě nenabízí žádný inteligentní humor a ani žádné hlášky, které by časem zkultovněly. Spíš staví na různých situačních a často i dost neortodoxních scénkách, které ale naštěstí nepůsobí nijak moc trapně a často pobaví. Scénář je sice plný klišé, ale aspon film tak nějak drží pohromadě a v konečném důsledku se vcelku dá překousnout. Casting se povedl a tak jsou všichni ve svých rolích vcelku uvěřitelní. Hodinový manžel je tedy poměrně příjemná Česká komedie, při které ale raději vypněte mozek, a jen sledujte poměrně zábavně natočený příběh plný předvídatelných okamžiků.
tedoun
tedoun
923 bodů
9.5
David Novotný, Boleslav Polívka, David Matásek a Lukáš Latinák super herci!!! Tento film je to skutečný koncert!!! Novotný je skutečně pan herec a k tomu s herečkami z růžové zahrady a vyprávěj je to bomba!!! Věřte bude to hits letošního roku hlavně dobrý dárek na vánoce!!! Tomáš Svoboda je lepší režisér než Troška, jeho humor není vnucený....dávám 95
batal
893 bodů
3
Nevím zda tvůrce filmu potěší komentáře typu,...odpočinul jsem si tak po práci..., ..je tím myšleno, že ..dobře jsem si u filmu pospal a odpočinutý pak z kina odešel...
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
Normálně bych na takovýhle film do kina nešel, ale v podstatě v daný den nic lepšího moc nebylo. Je zde několik málo momentů, které jsou hodně vtipné a možná i nezapomenutelné a vcelku celý film si drží docela dobrou úroveň, kterou drží hlavně David Novotný s Bolkem Polívkou. Zápletka je jednoduchá a jako oddychovka je to vlastně vcelku dobré.
  • několik nezapomenutelných scén
  • zajímavá zápletka
  • z daného tématu šlo možná vytěžit víc
evana
evana
685 bodů
6
Manželé, zjistěte, jaké to je, když se k vám opačné pohlaví chová jako k domácímu spotřebiči. David Novotný se dostane do finančních potíží a jeho parta kamarádů se mu rozhodne společně s dluhy pomoci zavedením služby Hodinový manžel. Ústřední postavou je David Novotný a hlavním příběhem je ,kromě snahy zachránit zadlužený bazén, krize Davidova manželství. Ostatní postavy jsou ve filmu jen okrajově a jejich charaktery nejsou moc propracované. Nenáročná česká komedie, která neurazí a místy pobaví. Příběh je sestaven jednoduše, žádné složité dialogy ani zápletky. Čekejte happy end