72%

Komentáře a recenze 41

Toren
Toren
5 165 bodů
8
7,5/10. Zábavnější, odvážnější a sympatičtější než 10 let starý předchůdce, který rozmetal veškeré pochyby o tom, zda nejde o zbytečný sequel. Chemie mezi ústřední čtverkou nezlomná, zombie porce nápadů zdánlivě nekonečná a dialogy tak barvité, že tomu zkrátka a dobře nejde odolat. Takhle se dělá pokračování, dámy a pánové. A přitom jde o takovou banalitu. Nebýt toho, že tomu v poslední třetině dochází dech, šlo by o letošní mega pecku. Takhle jen parádní nášup. Více: https://www.youtube.com/watch?v=xv6g8FHaV10&t=48s
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Co můžeme čekat od pokračování na které se muselo čekat 10 let? pokračování filmu od kterého skoro nikdo nečekal zázraky a nakonec se stal hitem? bohužel se od toho čekalo moc a to tento film pohltilo. Jak už jsem párkrát říkal u jiných komedii, je těžké udělat pokračování komedie, protože se až moc snažíte aby to bylo ještě vtipnější a ulítlejší než první díl, až z toho nakonec vznikne trapná blbost. Zombieland 2 naštěstí neskončilo naprostou trapnou blbůstkou, možná až na scénu identických dvojičat v domě Elvyse, ale jinak to byla plynula zábava a jako pokračovaní to nebylo až tak špatný jak se po prvním shlédnutí zdálo.
Floridsky
4 376 bodů
6
Zombieland (2009) je moje srdcovka a celkově mi hororové komedie a zombie žánr přirostly k srdci. A tak není divu že i Zombieland: Double tap se mi moc líbil. Opět úžasná akce, skvělé hlášky. Film si mě dostal již úvodní sekvencí před Bílým domem. Ale vadila mi jedna věc; a to Madison. Ta mě neskutečně štvala až se mi z ní rozbolela hlava. Jinak hlavní čtveřice opět parádní. Pokud se Vám líbila jednička, budem se Vám líbit i dvojka.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
4
Jedničku jsem už nějaký pátek až rok neviděl, a druhý díl mě zasáhnul stejně tak, jak ateistu Boha. Mám se posrat, že vyšla dvojka až po tolika letech? Je to úplně to stejný, co jsme mohli vidět v jedničce. Dvojce strašně škodí, že má až moc (podle mě) zbytečných postav, které s dějem nemají nic společné, než to že se právě hodily k trapnému vtipu. Ani sám Woody, nevěděl, co v tom filmu má od té trýznivé nudy dělat. Já jsem za tu hodinu a třičtvrtě stihl, vyhonit klobásníka, seřadit si a spočítat roční upomínky a poslední výzvy za uplinulý rok, řádně je potom sešívačkou spojit a vyhodit je do skartovačky, protože já se doprdele nestarám o trestní rejstříky svýho fotra, kterého ho asi brzy zavřou do lochu, za neplacení alimentů, prosurfoval staré příspěvky svý imaginarní expřítelkyně, jak si krásně hoví v tom červeným Peugeotu, v překrásný a drahý vile od svýho 20 let staršího rakouskýho podnikatele, a samozřejmě napsat tenhle komentář. Pokud se má v pozdějších letech natočit i "trojka", tak radši udělejte samostatný zombie biják s Billem Murrym (okey, tahle varianta se také moc neosvědčila). Ten jediný mně dokázal za tu dobu rozesmát, v cameu v závěrečných titulkách. Pro jistotu, se na podruhý na tenhle přestřel nepodívám. To co bylo dobrý na prvním dílu, bylo že jsem se dokázal i posrat strachy. Horor to není už vůbec, jen neodsejpávajicí nevtipná průjmovka. Postavy už nemají svoji hloubku a soudnost, jsou to jen chodící panáci v Člověče, neustřel se.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
4.5
Rána jistoty byla až tak velká, že vše pro jistotu tvůrci zkopírovali. Takže opět ve filmu řešíme pravidla/přikázání, opět někdo zdrhne, opět zabití zombíka roku a opět Bill Murray. Osobně jsem od tohoto filmu čekal mnohem více než pár povedených vtipů, které jsem viděl už v upoutávce.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8.5
Málokdy se stává, že by si fanoušci po mnoha letech vybojovali pokračování svého oblíbeného filmu, ale v případě Zombielandu se to opravdu stalo skutečností. Stejně nepravděpodobné také je, že by sequel komedie překonal první díl. Rána jistoty jede opravdu na jistotu a servíruje milovníkům jedničky jeden povedený vtip za druhým. Původně jsem byl skeptický k tomu, že se na scéně objeví tolik přeživších, ale nakonec z nich bylo prominentních jen pár a celé to dávalo smysl. Zápletka je samozřejmě o něco předvídatelnější a plná amerických klišé, ale přeci jen je to komedie, takže to filmu můžu odpustit a dávám mu tak s klidným srdcem čtyři blbé blondýny z pěti. 85%
Martrix
Martrix
2 449 bodů
6.5
Pokračování údajně kultovní jedničky, se nese v podobném duchu. Tzn. na pozadí zombieapokalypsy se někam jede, u toho se vtipkuje, občas se to zpestří nějakým tím zabíjením a ...to je asi tak všechno. Zatímco jednička měla Murraye, tentokrát dostanete růžovku blonďatou, která jakoby z oka vypadla vzhledem i projevem Zuzaně Norissové před deseti lety. Zajímalo by mě, jestli se neozvaly nějaké odbory sdružující blondýny, kvůli genderovému týrání a prohlubování schématického vnímání blondýn ve společnosti. Taky dostanete trochu podivnou pasáž s Lukem Wilsonem a vše se zakončí poněkud fofrscénáristicky, jako by to už chtěli mít tvůrci za sebou. Stejně jako jednička, ani tento počin určitě neurazí a má potenciál pobavit, ale musíte být trochu vstřícní a nečekat zázraky a zvraty...Zombieland 2 je totiž i scénáristická Rána jistoty.
tomlery
tomlery
2 141 bodů
9
Druhý díky bývají většinou nepovedené, ale zde musím konstatovat, že jsem se vážně bavil mnohem víc než u předchozího dílu. Už samotná reklama na tvůrce je vtipně pojatá. Horor, u kterého se smějete od začátku až do konce. Hlavní postavy i po tolika letech jsou naprosto stejné, a proto chválím nové herecké obsazení, které atmosféru hororové komedie povzneslo.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
V podstatě stejná odreagovačka jako díl předešlý. Humor tu funguje skvěle, postavy sympatický (hlavně ten Harrelson je boží), plus je tam i pár vcelku originálních nápadů. Ale stejně jako u předešlého dílu z toho je tak nějak cítit určité nedotažení. Je to dobrý film, ale nemohl jsem se celou dobu zbavit pocitu, že do toho tvůrci nedávají všechno, co by správná komediální zombie řezničina měla mít (V tomto ohledu i nadále sedí na trůnu Soumrak mrtvých). Ovšem mnoho věcí tam fungovalo náramně - nerdovské odkazy na slavné filmy a hry, dělání si prdel z celého zombie žánru, plus Zoey Deutch je jedna z nejvtipnějších "tupých sexy bárbín", co jsem za poslední dobu ve filmu viděl. Ovšem na rozdíl od prvního dílu ona finálová zombie bitka už neměla takové koule, což je škoda. Ve výsledku je druhý Zombieland dost dobrá vtipná konverzačka, která ale postrádá švih a pořádnou krvavou šťávu starších a lepších zombie komedií. Velká škoda, že na tomhle ztrácí, jinak by se jednalo o fakt dost dobrou podívanou. Stejně ale bylo fajn vidět všechny ty čtyři plantážníky opět pohromadě.
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Zombieland z roku 2009 sa u mňa zaradil medzi kultovky, tak prirodzene som mal očakávania aj obavy obrovské. Keď som zistil, že na tom robia rovnakí tvorcovia, obavy sa zmenšovali a po návšteve premiéry v Liptovskom Mikuláši úplne zmizli. Výborný sequel, ktorý je v kadencii vtipov za minútu dokonca lepší ako jednotky, Pre mňa zatiaľ prekvapenie roka :)