Komentáře a recenze 41

9
Bavil jsem se rozhodně víc než u jedničky.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8
Bylo mi až stydno, jak hloupým vtipům jsem se místy smál, ale pravdou je, že Double Tap zdatně sekunduje prvnímu dílu a rozhodně mu nedělá ostudu. S příchodem Madison jsou sice některé vtípky trochu jednodušší a "příběh" o chlup předvídatelnější, ale i tak je to pecka, kterou jsem po hodně slabém traileru ani v nejmenším nečekal. Herci mezi sebou mají úžasnou chemii a referencí na ostatní filmy je tady taky dost - což já naprosto miluji. Vůbec bych se nebránil tomu, kdyby Emma Stone dostála svému slovu a Zombieland se točil každých 10 let. Stárnout vedle těchto postav by bylo fajn.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8
Double Tap zdatně sekunduje prvnímu dílu a rozhodně mu nedělá ostudu. S příchodem Madison jsou sice některé vtípky trochu jednodušší a "příběh" o chlup předvídatelnější, ale i tak je to pecka, kterou jsem po hodně slabém traileru ani v nejmenším nečekal. Herci mezi sebou mají úžasnou chemii a referencí na ostatní filmy je tady taky dost - což já naprosto miluji. Vůbec bych se nebránil tomu, kdyby Emma Stone dostála svému slovu a Zombieland se točil každých 10 let. Stárnout vedle těchto postav by bylo fajn.
Pavliss
Pavliss
923 bodů
8
Scénář: Ruben Fleischer, Paul Wernick, Rhett Reese, Dave Callaham, | Režie: Ruben Fleischer, | Produkce: Gavin Polone, | Hudba: David Sardy, | V pokračování napsaném Rhettem Reesem, Paulem Wernickem a Davem Callahamem projde naše čtveřice zabijáků komickým zmatkem přes Bílý dům a srdce země. Střetnou se nejen se spoustou nových zombie, kteří od prvního filmu vznikli, ale i s některými přeživšími lidmi.
sugi
752 bodů
0
… prý to musíš vidět , že je to pecka , lepší , nežli první Zombieland …. jak se tohle někomu může líbit , vždyť v tom není nic vtipné a to ani Bill Murray na konci... celé je to jen pytel trapnosti
N333meziiiz
N333meziiiz
663 bodů
8
Tento díl je za mě lepší než první. Postavy zde přemýšlí o své budoucnosti, akce samozřejmě nechybí, a záběry a střihy jsou povedené. Konec je uspokojující, a humor tu také nechybí.
ondrej-sladky
258 bodů
9
Tenhle film je naprostá pecka. Hlavní čtveřice postav [Woody Harrelson, Jesse Eisenberg, Emma Stone a Abigail Breslin] jsou naprosto úžasní. Je mezi nimi skvělá chemie, hlavně mezi Harrelsonem a Eisenbergem, kteří tvoří skvělou dvojici. Přibyla tu také spousta nových postav, které taky určitě stojí za řeč. Film je plný vtipů a akce, takže se u něj určitě nudit nebudete. Samozřejmě je tu stejně jako u jedničky dost jednoduchý příběh, ale to filmu vůbec neškodí. Za mě bomba a stoprocentně doporučuji.
DEiO
DEiO
33 bodů