77%

Komentáře a recenze 50

kknk2
kknk2
2 979 bodů
7
Francouzské komedie přímo nevyhledávám, avšak tuto bych doporučila (v původním znění). Nejedná se jen o hloupé vtipy, humor odlehčuje ošemetná témata, někdy trochu bláznivě. Plus herecké výkony a scénář povedené. Pro uvolnění nervů film jako stvořený.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
8
To je tak když si vaše čtyři bílé dcery vemou Araba, žida, žlutého a nakonec černého. :-)) Originalita 100%
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
7
Příjemná osvěžující zábava bez zbytečných trapností a stupidních hlášek. Chybí propracovanější psychologie postav, která by ho posouvala do nejvyšší úrovně. Vychytané charaktery nejsou vyhrazeny jen pro dramatické snímky. Stačí vzpomenout na Nedotknutelné. Vtipkování a narážky na jednotlivá náboženství a kultury jsou sametově nekorektní bez toho, aby šly za hranu.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
8.5
Pěkná francouzská komedie. Claude a Marie jsou silně věřícími katolíky, chtěli aby si jejich dcery vzali také nějakého katolíka. A proto je opravdu vtipné, že mají za zetě čtyři různé muže, kteří se liší například národností, náboženství nebo barvou pleti. Jejich první dcera si vezme muslima, druhá Žida, třetí Číňana a čtvrtá černocha, který je ale katolíkem. Takže aspoň jeden jejich zeť je katolíkem. :)
beseda
beseda
1 931 bodů
8.5
Velmi příjemná podívaná, kterou vřele doporučuji. Jako milovník Paříže a Francie jsem možná trochu neobjektivní :-) (viděno: 07.12.2014, kino).
batal
893 bodů
10
velmi vtipne, pobavilo
sugi
752 bodů
10
… je vidět , že frantíci nezapoměli jak udělat výbornou komedii ...
Kick077
Kick077
596 bodů
9.5
Po dlouhé době, možná poprvé, jsem zažil až na pár míst plný sál v kině. Když nepočítám některé očekávané premiéry. A po chvilce bylo jasné proč. Úžasně jednoduchý film plný trefných hlášek, zasazený do parádního prostředí. Za mě není co vytknout, až na lehkou nedokonalost v příběhu, kdy se mi zdálo, že nějak vyšuměl smysl nebo závěr části o rozvodu rodičů, kromě toho, že to mělo způsobit zrušení poslední svatby, to pak nějak už vůbec nebylo zmíněno, ani nebylo znát, že by něco takového bylo nakousnuto dříve v příběhu. Nicméně to je jenom detail a nic to nemění na celkovém perfektním dojmu z filmu.Na odpočinek naprosto ideální. Tolik jsem se u filmu už dlouho nezasmál.
Terezie_Terez
Terezie_Terez
475 bodů