81%

Komentáře a recenze 69

Petrson
Petrson
4 166 bodů
7.5
Pokud máte rádi filmy Jak vycvičit draka 1,2..., Avangers 1,2 ,3, X-Men1,2,3.....nebo i Fantastickou čtyřku, či Pokémony a všechno to namícháte dohromady se skvělou animací, pak tu máte Velkou šestku. Stále stejný model. Na začátku, tedy skoro do poloviny filmu to vypadalo zajímavě, nově, trochu jako E.T. , nebo lépe vymyšlená Ocelová pěst, kdy malý chlapec potřebuje k životu svého hrdinu odjinud. Jenže focus grup asi ukázal jiný směr a v druhé polovině filmu se stal z toho blábol, jako všechny animáky, či sci-fi filmy se super hrdiny. Vynikající
  • animace
  • postava Baymax
  • první polovina filmu
  • druhá polovina filmu
  • zase všichni mají různé super schopnosti, tenhle fenomén už je únavný
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
10
TOP TOP TOP, prostě úžasné...
2 481 bodů
8
8/10
harry456
harry456
2 437 bodů
7.5
Snímek Velká šestka je zábavný animák, se zajímavými postavami, které tak trochu připomínají týmovku Avengers (Baymax je větší Iron-Man - možná má na sobě Hulkbuster). Nejlepším na tom je ovšem fakt, že jsem se vůbec nenudil a ve finále jsem byl mile překvapen, s jakou hravostí se filmařům podařilo tyto komiksové postavy oživit. P.S. Také pobaví potitulková scéna, v níž můžeme vidět i Stana Leeho.
Evah
Evah
2 138 bodů
9
Velmi povedený animák pro děti i dospělé, který musím doporučit. Kdybych nebyla unavená a neusínala, tak si film užiju ještě víc. Příběh je moc pěkný o klucích, kteří vynalézají a hlavnímu hrdinovi se podaří vynalézt něco, co ve správných rukou může pomáhat ve všech oblastech, v nesprávných ale naopak...
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Vtipný, svižný, nápaditý animáčik, ktorý sa nebere vôbec vážne. Ako veľké plus dávam prostrediu - San Francisco skombinované s Tokyom ma pohltilo a dúfam, že sa tam ešte niekedy vrátim.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8
Vizuálně dokonalý animovaný film, který stojí na geniálním chlapci a také robotu Baymaxovi. Potenciál robota "zdravotníka" využitý dobře a vtipně. Nejvíc pobavila scéna "de la opilý" vybitý robot, která mě potěšila (potom bych ještě vyzdvihl krátkou pasáž robotích zápasů). Nanoboti, či jak se ty potvůrky jmenovali fungovali a ve výsledku se bylo na co dívat ("záporák" byl aspoň něčím zajímavý). Na druhou stranu měl člověk pocit, jakoby podobný příběh už někde viděl/slyšel a některé momenty byly jako vystřižené z jiných filmů. To však nebylo nijak výrazné.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
8
Dlouho jsem se u animáku takhle nepobavil. Našel jsem zde vše, co patří k ideálnímu animovanému filmu pro mladší ( i starší ) diváky - dokonalá animace, sympatické postavy, humorné sekvence, plno akce a několik dojemných scén trhajících mé stále ještě adolescentní srdíčko. Nejpříjemnějším překvapením je postava bílého mazla Baymaxe, který se po celou dobu stará o výborný stav divákových bránic a je takřka nemožné si ho nezamilovat. Skvělým bonusem je potitulková scéna, která potěší především komiksové fandy. Celý koncept je důmyslný, sympatický a v porovnání s animáky z let minulých působí podstatně dospěleji. Hned od začátku je nastaveno optimální tempo, jehož jedinou chybou je, že není konstantní. Po bravurním začátku film chvílemi kolísá a místy i upadá do ztracena. I přesto je Velká šestka zdárným příkladem toho, že se tento žánr fascinujícím způsobem vyvíjí kupředu, ale hlavní cíl zůstává stále totožný - rozdávat radost do našich srdcí a aspoň na chvíli nás zbavit strastiplných starostí reálného, krutého světa. Sakra, chci být zase dítětem. 80%
davsuch
davsuch
1 057 bodů