[REC]³: Génesis

47%

Komentáře a recenze 10

28 459 bodů
6
Třetí snímek o viru vytvářející z lidí zombie opouští hrůzostrašný dům obou předchozích dílů a předkládá příběh jedné zdánlivě obyčejné svatby. Found footage je tak ve stylu domácího videa, ale bohužel, jen prvních dvacet minut. Následuje úvodní titulek a dál je vše koncipováno již jako klasický film. Průběh děje se však nemění, takže to na takovou kameru vypadá hodně podivně. Název [REC] tak postrádá veškerý smysl. Příběh je absolutně bez děje. Všichni někam stále zoufale prchají a zombie hladově útočí. Toť vše. Ale je fakt, že nevěstu s motorovou pilou v rukách vypořádající se se zombíky zase tak často k vidění není. Žádné drama, žádná hrůza. Pouze prostoduchá zábava, kterou podporuje na žánr netypická hudba. A tak je velice složité toto filmové dílo nějak pojmout.
22 296 bodů
4
První dvě REC se mi velmi líbily (ačkoliv se musím přiznat, že už si moc nepamatuju, o čem byly), proto mě velmi překvapilo, jak moc špatná je trojka. Nesmyslný dvacetiminutový náběh, kde poznáváme postavy, aniž by to bylo k něčemu dobré, pak standardní pobíhačka po rozlehlém komplexu a naprosto žádné zajímavé nápady. Zklamání nehorázných rozměrů!
6
Výrazný odklon od Rec jak jej známe, ale pořád fain zombičina (ikdyž to zombie vlastně nejsou) říznutá špetkou humoru. Problémem je, že první 2 díly nasadily laťku neskutečně vysoko a po slibech, že se dočkáme nějakých vysvětlení, přišlo "pouze" tohle. 5.5/10
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Jedna z mála hororových sérií, která si drží kvality prvního dílu, ikdyž u této trojky je to trošku jiné. Ale furt dobré. Hororová atmoška se sice trošku vypařila, ale zato krvavé scénky jsou na jedničku. Hvězdičku navíc dávám spíše hlavní hrdince (a její motorovce), je prostě k nakousnutí :-D Uvidíme jak nám to vše spojí poslední díl. 70%
blazma
blazma
4 928 bodů
4
Třetí díl jsem si nechal nakonec, jelikož první dva a čtvrtý díl, na sebe navazují a tento spíš doplňuje co se dělo předtím, logicky když to má titulek počátek :D.. Každopádně, je to špatný, to kouzlo stylu kamery z původních dílu je pryč. uzavřený prostor jednoho činžáku je vyměněný na docela velké prostory které vůbec nejsou využité. Co však pobaví je to, že nejenom amíci jsou blázni ale už i španělé, když se z nich najednou stanou superhrdinové. Nasadí si rytířskou zbroj, nebo samotná nevěsta vezme do ruky motorovku a řeže zombie hlava nehlava a ještě tam rozdává kopy za které by se ani Bruce Lee nestyděl. prostě komedie. O to hůř se pořád tento díl ještě víc drží tématu že jde o démony, či jiné duchařinky.. jednoduše je jde zastavit odříkáním modlitby a to všechno společně s fantastickou zápletkou druhého dílu, prostě spláchnou do hajzlu ve čtvrtém nesmyslném díle. Opravdu lidi. Koukněte jen na první dva filmy a na ty další dva zapomeňte že existují.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
4
Po téhle pro mě nepovedené snaze vydělat nějaký ten halíř z úspěchu předešlých dvou kousků, mě to nutí myslet, že za úspěchem jedničky a dvojky stojí spíše Jaume Balagueró. Jelikož, Paco Plaza očividně tímto snímkem nějak nezabodoval. Nechápu už to, proč tento film vznikl, nijak nenavazuje a ani tam není žádná spojitost. Zbytečně natočený film.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
4
Do třetice všeho k posrání.
mattesak
1 205 bodů
4
Dobře, takže já jsem právě shlédnul pokračování (nebo spíše prequel) jednoho z nejoriginálnějších hororových filmů, respektive dvou, a nevím co si mám myslet. Prvních 20 minut se nese v duchu předchozích dílů, tj. amatérské záběry - avšak s tím rozdílem, že zde připomínají cosi ve stylu Slunce, seno. Když už se začalo něco dít a já se pomalu začal těšit na pokračování, příruční HD kamerku vystřídala pravá filmařská. A zde se to celé zlomilo. Dozvídáme se, že hlavní roli zde dostala španělská mutace Colina Firtha a Joseph Gordon-Levitta a jedna vcelku pohledná nevěsta. Nyní už záleží jenom na tom, jak se na film díváte. ___________________________________________________________________ Pokud se těšíte důstojné pokračování REC, tak budete velice, velice, VELICE zklamáni. S původním filmem to má společný snad jen název, psa a nábožensko-zombie nádech. Tento díl měl objasnit to, co se dělo před předchozími dvěma, ale neřekl absolutně nic. Kým a jak byl pes z veteriny nakažen zde zůstává opět nevysvětleno. Skoro to působí tak, že na původních REC si filmaři jen nahrabali, aby měli dostatečný rozpočet k natočení tohoto nevkusného, logiku postrádajícího, avšak kvalitně vypadajícího hororu. Činy herců jsou zde naprosto nesmyslné. Pokud bych tento díl hodnotil jako pokračování, dal bych odpad, maximálně jednu hvězdičku. Ale já mu přeci jen dal šanci a začal jsem se na něj dívat jako na naprosto odlišný film, který si natočila parta začínajících filmařů s dostatečným rozpočtem, aby se zaučili v řemesle, vzdávajíc hold starým splatterům. Tím pádem, příběh ustupuje stranou a na řadu se dostává vizuelní stránka. Kouká se na to dobře, krev teče proudem a vyvražďovačky jsou efektní. Scéna s motorovou pilou přináší filmu rozhodně hvězdičku navíc. Stejně tak mě pobavil nápad s naslouchátkem ke konci filmu.________________________________ Takže si to shrňme. Pokud zapomenete na to, že se jedná o pokračování originálního, atmosférického hororu, tak se dost možná budete i bavit. Film plyne - nevázne, minuty "odpadávají" stejně jako končetiny a sem tam se mihne i nějaká vtipná scéna. Připočtěme k tomu motorovku, sexy nevěstu a spoustu krve a ve výsledku dostaneme průměrný zombie krvák, jakých je sice všude kolem spousty, ale ani tento nikterak neurazí.
Smazaný uživatel
0 bodů
4
Pokud bych to bral jako samostatnou hororovou komedii a parodii na zombie filmy, tak by to docela ušlo, ale je to další film ze série REC a v porovnání s ostaními opravdu nepovedený. Paco Plaza se vydal špatným směrem!