73%

Komentáře a recenze 73

blazma
blazma
4 928 bodů
10
Nebudu lhát, tato série je moje nejoblíbenější za posledních asi 10 let. takže i podle toho celá série dostala všechny hvězdičky. Nic to ale nemění na tom že si to dle mého zaslouží. I přesto že s knižní předlohou to nemá snad skoro nic společného, jako filmy je to výborný, nebudu tady rozepisovat co všechno je na tom tak skvělý protože by jsem tady rozepisoval do nekonečna. Jednoduše řečeno tato série je skvělá a každý kdo má rád postapo., scifi, lehké drama a dejme tomu trošku té milostné dvojice nebude se člověk nudit. Na druhou stranu chápu, že když někomu nepřijde na chuť tento první díl, je zbytečné dávat šanci těm dalším dvěma.
FlyWater
FlyWater
4 528 bodů
0
Jako první jsem měl možnost vidět film. Ten byl pro mě naprostá katastrofa (vyjádřím se později). Poté jsem dostal tip na knihu. A díky bohu, že jsem nečekal dlouho a hned se do ní pustil. Knižní podání je něco úžasného ! Tvůrcům knižní předloha asi posloužila jako toaletní papír. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Ale teď k filmu. Myšlenka super. Hodit x lidí do uzavřeného prostoru aby se pokusili z něho utéct. To je ale jediné plus. Tak nesympatické herecké obsazení !! Jediní kteří připadají v úvahu jsou Dylan O'Brien a Ki-hong Lee. Místy mě dostávalo i nelogické chování postav. A ještě k tomu vynechání tak důležitých momentů ! Nevím za co si to kniha zasloužila. Nemám odvahu se kouknout na druhý zfilmovaný díl. Radši zůstanu u super knihy.
4
Dokoukal jsem to což je asi jediné pozitivum tohohle filmu.
B3n
4 060 bodů
1
Zbytečný film
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8
Nápad dobrý, herci si po chvilce sednou, i když ze začátku budete mít menší problém (nejsou zrovna nejsympatičtější). Samozdřejmě nesmíte hledat ve filmu nějakou logiku, ta tu nemá prostě co dělat, ale jinak jako akční film si myslím že více než dobré. Příběhově se to asi moc dobře nemá, ale člověk musí počítat s tím, že to bude mít další 2 díly...
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
2
Proč, pít vlastní moč? Takhle otázka byla stejně zbytečná jako celý film. Pokus o vytvoření trochu jiných Hunger Games se slušně řečeno nepovedl. Mysteriózní tento film opravdu byl, spousty otázek, ke kterým přibývali postupně další a další, ale žádné odpovědi. Po většinu jsem vůbec netušil o co tam šlo, a proč jsou tam ty nesympatičtí, samozřejmě teenageři, zavření. Ke konci se nám rozhodli tvůrci něco poodhalit, ale radši jen základní věci. Poté dostali pěkně stupidní nápad, udělat další díl. Mysleli si, že zvědavost dožene ostatní k tomu, aby pak si pustil další díl. Já se teda mezi tyhle zvrhlíky neřadím. Stačilo mi tohle.
kknk2
kknk2
2 989 bodů
7
The Maze Rumner je film pro teenagery, o tom žádná. U mě se v určitém věku z oblíbených dostal mezi normální, a pro mnoho jiných mezi snesitelné. I tak jde o docela slušný snímek. Na hodnotě mu přidává zejména hororové ladění a taky fakt, že nechává diváka v nevědomosti skoro po celou dobu stopáže. 70 %
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
7
Začátek má solidní napětí a spád. Body sbírá tam, kde ponechává prostor pro vztahy mezi členy skupiny. Možnosti útěku z bludiště jsou odbyté několika větami, a zaříznuté hláškou: „Všechno už jsme zkusili.“ Osvěžujícím způsobem je pojata přítomnost jedině dívky. Je pro ně divná jen do chvíle, kdy po nich hází kameny. Po té, co se zklidní, na ni ostatní pohlížejí jako na kluka, co nosí dlouhé vlasy. Absence sexistické roviny některým rve srdce, je však třeba uznat, že tento přístup umožňuje lépe se soustředit na hlavní problém: Cestu ven.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
1
Další hloupost kde omladina v hlavní roli umírá a chová se dětinsky hloupě. Snad filmová éra těchto kravin (Divergence, Hunger Games nebo Mortal Instruments) brzy skončí.
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Hunger Games vzbudily zájem o podobné příběhy, jinak by po nějakém Maze Runnerovi pro film nikdo ani neštěkl. Nicméně to neznamená, že je to špatné. Naopak, film má zvláštní atmosféru a labyrint samotný je úchvatný. Není to sice žádné superveledílo, které by strhlo vizuálem nebo skvělými hereckými výkony, ale v mnoha ohledech je to originální a působivé. Nenudil jsem se a docela jsem byl i napjatý, jak to celé dopadne nejen s labyrintem, ale i s vyostřujícími se vztahy uvnitř klukovské komunity. Za mě celkem spokojenost.