Komentáře a recenze 89

7
Současné české filmy nemám moc v lásce, ale tenhle je výjimka. Je překvapivě zábavný a dobře natočený.
Bigrambo
Bigrambo
238 bodů
8
Jirka Mádl mě hodně překvapil, samozřejmě v tom kladné slova smyslu. Jak ho nemám jako herce příliš v oblibě, tak na postu scénáristy a režiséra se mu rozhodně vyhýbat nebudu! Jirka totiž servíruje povedenou hořkosladkou komedii, která stojí na originálním a jednoduchém pojetí snímku, doplněnou skvělými nápady, povedenými vtipy a zajímavém náhledu do klukovského světa. Oba dětští představitelé podali slušné výkony a byli rovnocennými partnery svým starším kolegům. Zkrátka, tento debut se povedl a jsem moc zvědav na Jirkův další snímek.
d4necek
d4necek
199 bodů
8
Zajímavě natočený film na který se rozhodně vyplatí jít do kina. Konečně po dlouhé době český film ze kterého mám dobrý pocit a zaslouží si uznání i podporu. Smeknout musím nejen před herci kteří podali super výkon ale i za reřii, myslím si že to nebylo jednoduché ukočírovat takto točený film. Nehledě na to s tak omezeným rozpočtem. Hodnotit Jirku Mádla jako režiséra si myslím je ještě brzo po prvním snímku i když se mu povedl na 1 a držím palce ať to vydrží. :)
KarlosPHA
199 bodů
5
Podivnost...kterou režíroval samotný pazřivec Mádl. Kam se ten svět řítí...?
kath
kath
150 bodů
5
Tak v první řadě musím říct, že mi přišlo skvělý, když jsem od Jirky Mádla slyšela, že jezdili do různých krajů, když vybírali hlavní role, aby se nemohlo stát, že by se nějaký kluk nemohl z důvodu velké vzdálenosti bydliště od místa konání castingu zúčastnit. Rozhodně se to vyplatilo, protože klučinové jsou působili ve filmu hrozně sympaticky. K samotnému filmu - asi to nebylo úplně to 'moje', musím říct že jsem se chvílema docela nudila, zároveň jsem se někdy smála jak blázen. Na celým filmu nejzajímavější bylo asi, že u nás v ČR by byl taxikář, kterej vezme dva (asi) desetiletý kluky, hodinu s nima pak čeká před barákem, pak se vesele vydá za cizím autem a nakonec po nich ještě ani nechce zaplatit. Fakt jsem se u toho zasmála, zrovna u nás (ha-ha). Njevíc mi bylo ve filmu líto asi Hariska a jeho maminky, jsem ráda, že to s nima dopadlo tak, jak dopadlo.
Tombo
Tombo
147 bodů
6.5
Překvapení a dobře Mádl, dobře. Měl jsem to štěstí, že jsem vůbec nevěděl, do čeho jdu. Počínaje "footage" kamerou hlavního dětského hrdiny. Z původně jasné komedie se vyvinula celkem zajímavá kombinace komedie-drama, bohužel s tím, že to gradovalo lineárně, jakoby první polovina byla vyloženě sladká a druhá vyloženě hořká. Jenomže život není ložený jen takto, vše je vždy promíchané a to scénář moc nereflektoval. Některé postavy méně věrohodné, hlavní hrdina hodně vyspělý, ale podtrženo sečteno hezká sonda do dětského vidění našeho ne zrovna jednoduchého světa.
louluk
138 bodů
9
režijní debut Jiřího Mádla jsem si nemohl nechat ujít, protože jeho herecké výkony mě vždy pobavili. Poměrně zajímavé herecké obsazení slibovalo, že se bude jednat o příjemnou rodinnou komedie. D nespletl jsem se. Divák se během sledování pobaví a děj zajímavě plyne. Rozhodně se u něj nebudete nudit, jako u některých jiných novějších českých filmů. Film se sice nestane velkým hitem, ale zároveň rozhodně neurazí.
Jose26
115 bodů
8
Skvělý subverzivní název, stejně jako plakáty lákající na idylickou rodinnou komedii na pláži.
jarmila-reznickova
105 bodů
9
I když Jirka Mádl se někde vyjádřil, že režírovat dále nehodlá, doufám, že si to rozmyslí a bude pokračovat. Moc se mi to líbilo.
  • Prostě úplně jiný pohled
  • nenašla jsem
pesrex4
93 bodů
10
Velmi kvalitně a originálně pojatá prvotina herce Mádla, jehož jsme dosud vídávali jen před kamerou.Emotivní vyústění je mnohem překvapivější , než by byla spousta řečí okolo k danému tematu. Hlavnímu hrdinovi lze věřit od začátku do konce i to, jak se "srovnal" se svým objevem.Film plný emocí!