56%

Komentáře a recenze 51

Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
6
Takže, asi takto. Assassin’s Creed rozhodně není vyloženě špatný film, ale určitě ani příliš dobrý. Výrazné výhrady mám hlavně k chaotičnosti děje, dále velmi nepovedenému střihu, kdy se akční scény z minulosti prolínají se současným Lynchem v Animu a vzniká tak nepřehledný guláš. Další velká výhrada zahrnuje naprostou absenci krve, i když ve filmu, kde je zabíjení na denním pořádku a kde by krev technicky měla téct po hektolitrech, je to opravdu velmi bolestivá podívaná. A teď ke kladům. Když pominu nepřehlednost díky špatnému střihu, líbili se mi akční scény, boje, šplhání, skoky, to všechno byla fajn podívaná. Dále herecký výkon Fassbendera, ten mě zřejmě ani nikdy zklamat nemůže. Ostatní herci jsou víceméně jen kulisa, takže ani jejich výkony se nedají moc komentovat. Dále celkem pěkné kulisy středověkého Španělska, na které se dobře dívalo. No, a to je asi tak všechno. Ve výsledku film, na který se určitě dívat dá, ale zřejmě už nebudu mít potřebu ho někdy vidět znovu. 50%.
Bemiurg
Bemiurg
1 385 bodů
8
Konečně začínají vznikat kvalitní filmy podle herních předloh. Nejprve úžasně vypadající Warcraft: První střet a teď o něco horší, ale také kvalitní Assassin's Creed. Já, jako fanoušek videoher, jsem spokojen. Parádní atmosféra! Doufám, že vzniknou další díly.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
5.5
Film podle série her od firmy Ubisoft. Bohužel zpracování není nejlepší. Mnoho fan filmů implementuje akční pasáže mnohem lépe a dynamičtěji. Dějově jde také o velice průměrný film, ale výhodou je, že se neztrácí ani lidé co hry nehrály. Bohužel nejde o žádný zázrak.
Teresie
Teresie
1 187 bodů
5
Upřímně? Viděla jsem to jen jako nekritická fanynka Michaela Fassbendera.
  • Marion Cotillard (pane bože, kdy už někdo prokoukne, že takhle ženská opravdu neumí hrát)
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
6.5
Čekala jsem od filmu trochu více. Přesto to bylo povedené a určitě půjdu na další díl... Doporučuju každému milovnikovi scifi, assassin fanouškům ale i ostatním. Byla to zábava, chvilku i zajímavé momenty. I když celkový příběh nebyl originální provedení ano... :-)
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
10
Do filmu Assassin’s Creed jsem šel poměrně s nedůvěrou… přece je obecně známo, že filmové adaptace nedopadají zrovna nejlépe. Jenže s výsledkem jsem byl nakonec nadmíru spokojený. Příběh situovaný hlavně do současnosti, nám dal těšit se tomu jak se bude Aguilarovo cesta vyvíjet. Postavy jsou ve většině případech skvěle napsané, ale některé z nich nedostali tolik prostoru kolik bych si představoval. Akce byla prvotřídní a na film se pokaždé rád podívám. O to víc mne potěšilo, že film není adaptací hry, nýbrž jeho přímou výplní a najít zmínky v Assassin’s Creed Origins bylo vážně super. Jen by si podle mne zasloužil o nějakou tu scénu navíc – hlavně tu jednu zásadní, kterou můžeme vidět v bonusových materiálech. Á i ten alternativní konec by tomu podle mne slušel víc. Každopádně – kde vázne ten druhý díl?
Ronan369
Ronan369
804 bodů
6
Ten film mal potenciál dokonca prvých 40 minút bolo úžasných, lenže potom to pustupne začalo upadať, či na akčných scénach, hudbe, kamere alebo deju. Vizuál bol výborný, krásne sa vyhrali s kamerou, herecký výkon celkom ušiel, prvých 40 minút hudba bola úžasná. Vizuál****,Hudba***,Bojová choreografia***, Akcia***
Senn
Senn
803 bodů
4.5
Když jsem si vybíral zda jít nebo ne, tak mě přesvědčilo téma, které film zpracovává. Nakonec po shlédnutí jsem byl zmatený a znuděný, protože snad jen třetina filmu měla nějakou akci. Většina filmu je v ústavu a plná přesvědčování, které je nudné už po 5 minutách. Každopádně mě film vůbec nenadchl.
Sheemas
Sheemas
737 bodů
6.5
Tomuto filmu jsem držela palce již od začátku jeho vzniku, jako fanoušek her jsem s AC strávila hodiny hraní, když se však začaly objevovat ne moc pozitivní recenze, i nadále jsem doufala, že to nakonec dopadne dobře. A výsledek? Takový nijaký, příběh byl poměrně dost zmatený. Že se děj odehrává více v naší době než v minulosti bylo pro mne zklamáním, ale i to se dá nějakým způsobem přežít, kdyby se ten děj někam víc posunoval. Plusy vidím v povedených bojových scénách (s kopím opravdu super) i parkour po španělských střechách byl hodně povedený, ale to prostě nějak nestačí. Ke konci filmu mě stále napadalo dost otázek, na které mi film nedal odpověď.
Pacman
Pacman
586 bodů
6
Čekal jsem spíš průser, ale zas tak špatný to nebylo. Příběh je sice dost plochej, ale aspoň to chápou lidi, co neznají herní sérii. Je pravda, že co se týče uspokojení znalců a hráčů, tady to trochu drhne, ale zpracování je hezký. Takže do kina určitě né, ale na domácí "kino" je to ok. Když člověk nic nečeká, tak je to fajn. Trochu je ten film jako diamant právě vytažený rukama špinavého konžského dělníka někde ve střední Africe. Rozumějte - pokud by si s filmem dal v postprodukci ještě někdo práci, mohla to být super podívaná. Trochu poladit dialogy, vyřešit neucelenost jak příběhu tak dění na scéně, přidat pár vymazlenejch záběrů na exteriéry Španělska (a né jen ty rádoby přelety přes kopce jako v reklamě na perlivou vodu), a byl by to vskutku parádní film.