56%

Komentáře a recenze 51

SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
7
"Po celá staletí hledal řád rytířů Templu bájné Jablko Ráje. Věřili, že neobsahuje pouze zdroj první lidské neposlušnosti, ale také samotný klíč ke svobodné vůli. Pokud by ho nalezli a rozluštili jeho tajemství, získali by kontrolu nad veškerou svobodou myšlení. V cestě jim stálo pouze bratrstvo zvané asasíni." Zabiják Fassbender do snímku náramně pasoval. Jako fanoušek herní série oceňuji všechny hopsačky a zfilmování 15. století. Potěšil příběh, který dával smysl a český dabing. Díky němuž jsem si vybavil první gamesku AC, protože tady i tam daboval hlavního hrdinu Martin Stránský. Film se nese po celou dobu ve vážném duchu, což jako chybu neberu. Co mi ale vadilo bylo to, že je dost scén potmně, takže jsem mnohdy viděl kulový. "Nač ta agrese?" - "Jsem agresivní člověk." Suverénně jedna z nejlepších herních adaptací. - 70%.
Pas
Pas
6 225 bodů
0.5
Počítačová hra přenesená na plátna kin...tušil jsem, že to bude dřina na hlavu ale až takto prostoduché zpracování jsem nečekal.Tvůrci naprosto rezignovali na nějakou dějovou línii či dokonce zápletku. Celé je to postavené na několika soubojích , pádech do "nikam" což se nám ani režiserér nesnaží vysvětlit a pár akčních honičkách. Potenciál to přitom tématicky jistě má.Střet Templářů, či jejich potomků s jejich odpůrci je jistě zajímavé a nosné téma, ovšem musel by se toho ujmout schopnější scénarista a něco jako ambiciozní režisér a nejen rutinér který sesmolí pár bojových scén a říká tomu film! Středověké kulisy části snímku jsou ještě jakž takž koukatelé a zmínka o osobě Kryštova Kolumba docela trefná , dávám tedy jednu hvězdičku .Víc by bylo skutečně čirým kacířstvím.Howgh
Alaitos
Alaitos
5 367 bodů
8
Dlouho jsem shlédnutí tohoto filmu odkládal. Na základě zdejších hodnocení a i tomu, že jsem nepoznamenaný herní předlohou, mě Assassin's Creed nijak zvlášť nelákal. Nakonec jsem do toho šel a musím říct, že jsem zcela spokojen. Dobrý příběh, přiměřená stopáž, přehledné a dobré souboje. Nemám víceméně co vytknout a s chutí bych si dal další díl, kterého se však vzhledem k finančnímu výsledku jedničky nejspíš nedočkám.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
5
Videohru neznám, ale myšlenka jako taková - vzpomínky předků ukryté v DNA, do kterých se může člověk za pomocí speciální technologie vrátit, pohybovat se v nich a zjistit leccos, co zůstalo po staletí skryté - to je samozřejmě lákavé téma, které koneckonců vůbec nemusí být tak úplně ze žánru sci-fi. Zpracování mě ale dost zklamalo, asi že jsem do Michaela Fassbendera vkládala větší naděje - ono je to prostě zřejmě dost poplatné té hře (neustálé souboje ve středověkých i současných kulisách) s cílem nalézt jablko, jakožto symbol vědění a tím pádem i svobody, což templářům tehdy a ani teď nejde pod nos. Pro mě v tom ale bohužel nebyla žádná přidaná hodnota.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5.5
Prototyp dokonale nevyváženého filmu. Na jedné straně naprosto precizně zvládnuté stránky filmu (fantastická kamera, prostředí, obsazení, atmosféra, 50% bojových choreografií, hudba - v několika scénách) a na druhé straně naprosto tragicky zvládnuté stránky filmu (scénář - ve filmu umře tuna postav, ale u všech vám to bude tak nějak jedno, 50% bojových choreografií, odfláknutej závěr a nevalný poselství filmu, hudba - fakt sorry, ale ve většině scénách se tam prostě dle mýho názoru nehodila a kazila atmosféru). Vychází z toho tedy čistý průměr, který nepřivede k orgasmu ale ani nezpůsobí krvácení hemoroidů. Škoda, Assassinovi jsem fakt věřil.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
2
Tři hlavy a jeden scénář, to jsem měl radši nechat mozek na parkovišti.
FiL44
FiL44
2 649 bodů
4.5
Moc jsem neocekaval, ale takovouhle nudu jsem dlouho nezazil. Film jakoby nevedel jakym smerem se vydat a stale dokola opakuje ty same motivy. V podstate mi prislo, ze byly spojeny dohromady tri hudebni videoklipy. Bylo uplne rezignovano na jakoukoliv originalitu.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
7
Dlouho jsem tento film odkladal, pac sem všude slyšel že je to špatný. Ale není tomu tak.. Jako fanoušek herní série(hrál sem vše co šlo na Ps2 a Ps3)sem byl zvědavý na tento film.. A nebyl sem ani zklamán, ale ani nak, nadšen.. Spousta nesrovnalosti oproti herním příběhům. Ale chápu, že by vypadalo nic moc kdyby byl Animus jako ve hrách pouze křeslo... Líbilo se mi historicke Španělsko, jen by tam mohlo dostat víc prostoru... Jinak tam bylo vše,perfektní bitky, Jump of Faith,a kostýmy.. Fassbender výborný.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
5.5
Herní sérii Assassins Creed vděčím především za to, že díky ní dokážu zpaměti vyjmenovat všechny členy rodiny Borgiů, říct v jakém století žil Richard Lví srdce nebo Leonardo Da Vinci, plus až někdy navštívím Florencii, Benátky nebo Řím, přesně budu vědět, jaké památky a místa budu chtít (tentokrát naživo) vidět. Zatímco hry se převážně věnovaly příběhové lince onoho určitého předka v minulosti, přičemž přítomnost v moderním světě zde byla pouze okrajová, film to udělal přesně naopak. A dost narazil. Určitě chápu, že zfilmování takovéhle série bude chtít určité změny, tvůrci to ale nezvládli. Působí to mdle, divně a nezáživně. A přitom je to docela pěkně natočený, plus Fassbender výbornej. A při těch skákacích scénách v Madridu jsem nostalgicky pokyvoval hlavou. Ovšem to je možná tak všechno, co si z toho filmu budu pamatovat. Sakra, serte na tu přítomnost a zaměřte se na ty věci minulé! Zeptejte se každého, kdo ty hry hrál, každý vám řekne, že ty pasáže z přítomnosti byly nuda jak sviň!
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
5.5
Hru jsem jednou zkoušel, ale rozhodně se nepovažuji za herního fandu, který o tom vše ví a má s hraním této série obrovské zkušenosti. Přesto mi příběh přišel srozumitelný (ze začátku sice lehce zmatečný) a neztrácel jsem se v něm. Napojení na Animus a celkově přiběh v zařízení Abstergo mě bavil vic, než části z minulosti. Taková hodně povedená virtuální realita. Co se týče bojových scén a parkouru, to mě bavilo a díky nim to utíkalo. Jinak tím bych asi skončil. Přišlo mi, že nikdo v tom filmu, až na Michaela Faasbendera, neuměl hrát a mluvit. Finále bylo lehce předvídatelné a v jistých směrech i úsměvné. Je divné, že tak moderní zařízení není připraveno na vzpouru a honit útočníky jen pomocí obušků - no, nevadí. Spousty otázek nebylo vyřčeno, ale něco si divák dokáže domyslet. Jen nechápu, proč měl Fassbender ty asasínské návleky na ruce, když nic jiného k propojení nepoužíval - asi pro efekt.