72%

Komentáře a recenze 36

Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Konečně si Wan řekl, že nemusí dělat všechno tak béčkově a staře. Závan osmdesátek jde vidět na začátku při názvu a při pár přeřvanejch lekačkách, ale jinak je to konečně plnohodnotnej áčkovej horor, který využívá skvěle makeup a masky k navodění atmosféry. Největší tahoun filmu je určitě Patrick Wilson, který hraje božsky a zlá role mu úžasně vyhovuje. Věřil jsem mu všechno, a když se začal měnit,stárnout a začali mu vypadávat zuby, tak jsem byl posranej a natěšenej zároveň na to, co se stane dál. Tohle je Wanův nejlepší horor od dob SAW. Kam se hrabe Conjuring, který je šíleně nadhodnocený a Insidious 2 nesahá ani po kolena. Jsem spokojenej, ale pořád mi na Wanovejch filmech něco vadí. Nevim co to je, ale asi mám blok a nemůžu dát plnej počet. 85% Rozmyslel jsem si to, film si zaslouží 5*
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Skvělé pokračování, drží se to na podobně silném zážitku jako u prvního dílu. Pokud se vám líbil první díl, tenhle se vám bude líbit taky.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7.5
Jako pokračování minulého dílu se snímek opravdu povedl. Jak je zvykem druhé díly bývají velmi špatné, to ale není případ Insidious 2. Film krásně navazuje a drží se té správné linie, ale přidáním další možnosti co jde udělat v zásvětí film malinko kazí.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Stále přemýšlím nad tím, jaký díl bych vyzdvihl, jako ten lepší. První díl přeci jen byl u mne překvapivý, neboli překvapivě výborný, u dvojky každý očekával pořádný nářez, což bych já takovým superlativem u tohoto neplýtval. Přeci jen po démonech každý očekával od Wana něco víc překvapujícího, a to se tu nekonalo. Na druhou stranu dějová linie byl i tak velmi zajímavá a strhující, rozhodně bych tento film zařadil do Top 5 ve svém žánru. Na jedničku se navázalo obstojně, i když ze začátku jsem se v ději trochu ztrácel, až jsem začal přemýšlet, jestli mi v jedničce něco neuteklo. Nakonec šlo jen o trochu kostrbatě zvolený postup režiséra. Ale co naplat, stejně jsem byl pokakaný až za ušima!
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Opravdu slušné pokračování a to hlavně kvůly daleko silnějšímu příběhu a scénáři na kterém Liegh Wahnell opravdu silně pracoval ale musim uznat že to už neni vono zkrátka vás už tolik Wan nevyděsí může zato asi i fakt že se po v zajetí démonů dalo čekat vrácení k nízkorozpočtovém hororu jasné naké tospadnutí ale i tak Wan dokázal že to umí a film vás pěkně vyděsí a upřímně jsem zvědav na třetí díl který se dá po otevřeném koncí čeakt a který je už potvrzený ale bez Wana tak uvidíme.
  • skvělé napětí
  • občas vyděsí skvěle
  • perfektní hudba
  • nová sice slabší ale pořád skvělé atmosféra
  • slabší strach a trocha vymizení atmosféry
  • hlavní démon sice vyděsí ale není to jako v jedničce
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
6
Byl jsem v tom ději a časových rovinách (byly-li tam nějaké...) nějak ztracený. Možná to bylo tím, že je to už nějakou dobu, co jsem viděl jedničku. Je to celé až moc zamotané, A lekací scény s náhlým mohutným zvukovým doprovodem jsou pěkná srabárna.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
7
Celou cestu z kina jsem přemýšlela, zda dát hvězdičky čtyři, nebo tři. Nakonec jsem se však rozhodla setrvat na čtyřech s odůvodněním, že v poměru k tomu, co se v dnešní době za "horory" točí, si toto dílo prostě méně nezaslouží. Avšak v širokém poměru k žánru samotnému musím říci, že jsem místy přes vypitého půl litru Coly vrávorala (dost možná vzhledem k mému vysokému očekávání). Podtrženo sečteno, film slušný nadprůměr avšak vyděsit Vás... Nevyděsí...
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7.5
Musím říct, že druhý díl jsem si od prvního pustila pár dnů po sobě. Nedalo mi to, byla jsem zvědavá, jak se příběh, který vlastně v prvním díle nic moc neřekl, dál rozvine. Příběh jako takový totiž pořád bilancoval na hraně debility a vcelku originálního námětu. U toho jsem si po prvním díle nebyl jistej, ale druhej mi to parádně potvrdil. Lekačky naprosto luxusní, kamera vytváří pohyby přesně takové, co můj mozek nechce, ale na druhou stranu po nich lpí, abych se bála. Snad jako kdyby James Wan věděl, kam šáhnout, aby se mi v mozku aktivoval strach.
Korben
Korben
965 bodů
8
Podobně jako Terminátor 2 a Vetřelci se i Insidious drze vydává jinou cestou, než předchůdce a funguje to nad očekávání dobře. James Wan je opravdu král hororu. Nevidět letos i jeho V zajetí démonů, možná bych dal ještě víc.
  • svěží přístup
  • humor
  • horor tentokrát slabší
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
8
James Wan stále sazí na starou školu, avšak tentokrát trochu zvolnil tempo, podal pár vtípků a předvedl nám perfektní pokračování malilinkato děsivější první části. Letošní The Conjuring stále nepřekonán. 8/10