Ulice

29%

Komentáře a recenze 35

scarecrow
708 bodů
0
Všechno by mělo jednou skončit, tohle už začíná být opravdu dlouhé a nudné. Na začátky se možná dalo koukat, ale postupem času se z toho stal ubíjející stereotyp. Postavy časem začnou nudit nebo i štvát.
Kašpárek
Kašpárek
507 bodů
2
Dámy a pánové. Tento "otravný/vyumělkovaný skvost" si drží velmi dobrou sledovanost už 14 let a má snad už ke 4000 dílů. Bohužel odráží dost velkou část programové nabídky našich televizí. Tedy jedno velké KŘUP. Televize prostě už z velké části rezignovaly a nápady bohužel nejsou. Nechci to nikomu brát, ale podle mě je to hrozná slabota. Jenž není tak hrozná výkonem ale spíše denním vysíláním.
Ku
460 bodů
10
Jé dobrý hodně
Tomesek
Tomesek
202 bodů
0
Odpad
navrc.007
navrc.007
189 bodů
4
Už je to moc nekončený :-( ale pokud bude mít konce, zajímá mě jaký to bude :-)
Mikulda11
Mikulda11
183 bodů
7
nevim proc..ale divam se na to porád :D
Memento
175 bodů
7.5
Před mnoha lety, kdy Ulice slavně začínala, jsem ji nemohla vystát. Trapné příběhy, otřesné herecké výkony a každý ji v šatnách ve škole citoval - „Ahoj, ženy!“ Nicméně před pěti lety se mi změnil život a dokonce se změnila i Ulice... ta ale kladně. Mám ji ráda, v některých zápletkách se sama nacházím a sledování je skvělý relax.
JiříP
JiříP
140 bodů
8
Skvělý český seriál, který i po tolika dílech neztrácí originalitu, dokáže strhnout a zaujmout současnými tématy, která mohou potkat člověka v běžném životě (šikana, těhotenství, vztah s ženatými muži apod). Můžeme se zde i setkat s jak staršími, tak s novými mladými tvářemi. :) Každý večer všedních dnů patří Ulici.
JirekJirek
JirekJirek
133 bodů
4
No z pohledu někoho, kdo to vidí takřka od začátku, převážně kvůli sociálnímu nátlaku, aneb prve na to koukali rodiče, po té v práci byla parta co to sledovala prostě proto jako já teď už, pak změna práce a byla tu parta co už řešila jen jejich ženy a ty na to koukaly samozřejmě, tak oni kecal jak museli nutně s nimi, takže to pak řešili v práci a s tím i ulici, tak se k tomu člověk nějak dostal aby se k nim mohl připojit do debaty a teď to sleduji i já kvůli přítelkyni a hlavně už z nějaké tradice, spíše než svým, bojím se napsat, narativem, to působí sociálním nátlakem pro širší skupiny mít přehled o tom, co se zde děje. Kvalita je podprůměrná, charakter postav ještě horší snad, zápletky šílený ale zároveň i nějak zajímavý. No neohromí to někoho moveho jen tak, chce to mít už vybudovanou základnu mnoha let. Dal bych asi hodnocení 5 ale jak po prázdninách 2023 změnili úvodní znělku lehce, tak snižuji, nechápu kdo tohle odsouhlasil ale hádám, že seriál nároky nemá nějak vysoko. Stala se z něj rutina predvecerni a nestydím se za to.
silentshadow
131 bodů
0.5