Frajeři ve Vegas

63%

Komentáře a recenze 28

47 083 bodů
7
Tohle je přesně ten typ filmu,který hoooodně můžu. Film se totiž celou dobu nese v uvolněném duchu a vůbec netlačí na pilu. Všechny hlavní postavy jsou napsané přímo na tělo a jejich představitelé je převedli na filmové plátno zcela bezchybně. Děj je hodně příjemný a humor jenž provází film je trefný a na úrovni. Snímek nemusí zbytečně sklouzávat do nechutností a vulgarismu. Frajeři ve Vegas jsou borci každým coulem,ale mým favoritem je stejně Morgan Freeman,který mne asi nejvíce po celý film bavil.
28 305 bodů
8
Všichni jednou zestárneme, ale pokud naše duše zůstane mladá a plná energie, radost ze života tím nepoleví. Báječná komedie s důchodci v podání známých herců pobaví svoji mentalitou, hláškami a humornými situacemi. Starší diváky povzbudí, mladé roztrpčí. I zde platí, že láska kvete v každém věku a tak ani city nejsou vynechány. Las Vegas a kamarádi od dětských let na jednom ohromném mejdanu. Sice už to není co bývalo, ale velmi rychle se přizpůsobí a vše si s plným elánem užijí. Nejede o bláznivou či situační komedii, takže vše z děje tak nějak vyplyne. A tak jakoby snímek tímto příběhem naznačil, že ve stáří rozhodně život nekončí.
6
Fain oddechovka, která ostudu známějším "Pařbám" vůbec nedělá. Ono to ani s tou ústřední čtverkou prostě úplně špatně dopadnout nemohlo. 6/10
7.5
Frajeři ve Vegas jsou veselou komedií na oslavu života a občas i velmi slušně dojímají. Pokud k tomu připočteme skutečně vynikající herecké obsazení a geniální vtip s 50 Centem máme tady film na svátky jako dělaný.
6
Aneb vezměte čtyři skvělé herce, strčte je do důchodcovské usazené variace na Pařby ve Vegas a doufejte v úspěch. Několik scén zábavných, několik moc ne a pak hodně scén které jsou vtipné protože důchodci. Douglas, Freeman, De Niro a Kline by si zasloužili víc.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Lepší jako průměr, ale že bych se za břicho popadal, to úplně ne. Každopádně vtipné scénky i hlášky byly a ještě k tomu drobnej příběh v pozadí. Určitě je ale super vidět 3 nejznámější jména Hollywoodu v jednom filmu. 64%
avenis
avenis
7 963 bodů
9
Milé a zábavné, vypadá to, že aktéři si to natáčení přímo užívali. Ráda se vždy podívám znovu, už kvůli těm Freemanovým hláškám pronášeným hlasem skvělého Pavla Rímského. (2.4.2021)
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Tyhle stařecký komedie vážně nemusím, většinou se tam sejde pár starců s jménem a těží na tom celej film, tohle je úplně stejnej případ, nehledejte nějakej příběh nebo zápletku, o nic takovýho ve filmu nejde. Fakt jsem nechtěl jít s hodnocením tak vysoko, protože takovéhle filmy nemají právo být v červených číslech, ale na rozdíl od debilního RED je Last Vegas upřímná pohodová komedie, u které se herci vysmívají sami sobě a všem ostatním. Závidím každému, kdo si v téhle době udrží partu celých 58 let a po té době se někde sejdou a pořádně spolu zapaří, to by si zasloužilo respekt, jen myslím, že takových part vážně moc není.
Toren
Toren
5 145 bodů
6
5/10. Casting to tahá do snesitelných vod. Bez nich by to byl průšvih.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Taková neškodná, ale téměř nic neříkající rádoby komedie pro věkovou kategorii 50+. Pokusy vytvořit stařecké vtípky většinou skončily neúspěšně. Nutno říct, že s každým dalším pokusem u mě klesal film níže a níže v pomyslném žebříčku, a to jich nebylo málo. Nicméně i přesto měl film celkem dobrou atmosféru a herecké výkony filmových stálic ani není nutné rozebírat. Jinak už není moc o čem, místy to byla opravdu nuda a příběh o zhrzené lásce nijak nezacloumal emocemi. Suma sumárum 40%.