Recenze filmu Křídla Vánoc

59%

Komentáře a recenze 41

sQelle
sQelle
2 814 bodů
6
Pořád jsem se na tento film chystal, hudba českých interpretů Klus a Kryštof (Krajčo) je má nejoblíbenější. A když jsem se k tomuto filmu dostal slyšel jsem dost ohlasů, na to že jsou lidé zklamáni, že čekali něco jiného, něco víc. Naopak tohle je krása! Jeden z hodně mála českých filmů, který si ode mne zaslouží plné hodnocení. Děkuji tvůrcům tohoto filmu!
BruceWillis
BruceWillis
2 020 bodů
6
Dvě hvězdy za film, jedna za song ;)
Siddharta
Siddharta
1 768 bodů
6.5
Reklamní film z obchodního domu Globus je tak napěchován logy, že vám to za chvíli přestane vadit a dostanete se do klasické trpké české pochmurné komedie, kde lékem pro všechny neduhy je opouštět lidi, rozcházet se s partnery, rodiči, či se vyspat s každým, koho potkáte...zvláštní andělské poslání. Nakonec to dokázala i režisérka filmu, která si napsala scénář do života.
  • kamera, Vica Kerekés, příjemné herecké výkony ostatních herců
  • dlouhé klipové scény s hudbou, dlouhý začátek, příběh a souvislosti mohly být propracovanější
michaela159
michaela159
1 045 bodů
6
Čekala jsem oddychový film, takovou českou komediální pohádku, a místo toho mě po celou dobu filmu s narůstající intenzitou zaplavovaly nejrůznější hluboké emoce, myšlenky a otázky, které ve mně přetrvávají do teď.
marvan
marvan
616 bodů
7
Díky filmu nezapomenutelná písnička Krajča s Klusem...
hrona
616 bodů
4
Jednoznačně nejdepresivnějšì film s vánočnì tématikou, který jsem měl možnost vidět. David Novotný jediný na kterém je postaveno pár fòrů. Zbytek obyčejné drama s ne moc povedeným námětem. Zdařilý soundtrack z pera pana Krajča, který dle mého názoru mohl u té muziky v tomto přìpadě zůstat a hlavnì roli si odpustit.
barborasalome
barborasalome
522 bodů
4
Snad jenom ta píseň je zapamatovatelná...
Marcela012002
Marcela012002
371 bodů
8
Kromě ústřední písničky jsem se samozřejmě těšila na Richarda Krajča, ale nakonec mě "dostal" David Novotný.
Karel Kilián
Karel Kilián
370 bodů
10
Nemám rád romantické komedie, ani filmy s dobrým koncem. Nesnáším vánoční filmy a už vůbec nemohu vystát Richarda Krajča. Ale tady v tom filmu je cosi zvláštního. Natolik, že už při prvním zhlédnutí jsem si říkal, že je to takové zvláštně divné. Často jsem se pak přistihl, jak se v myšlenkách k tomuto filmu vracím. A jak se nedívám na filmy opakovaně, pustil jsem si Křídla Vánoc znovu. A pak ještě. No a letos jsem si z něj udělal vánoční film, takže jsem ho viděl zase. OK, dobře, přiznávám, tyhle „příběhy obyčejných lidí z obchoďáku“ mě prostě baví. Ano, je to pohádka pro dospělé, místy proložená až kýčovitými momenty. Vše je tak nějak předvídatelné, takže ani nepřekvapí, že to nakonec dopadne tak, jak to dopadne. Ale po bezmála deseti letech musím veřejně přiznat, že mám tenhle film fakt rád a sedí mi natolik, že mu prostě musím dát pět hvězdiček.
kocka-kockova
338 bodů
7
Začátek dost rozpačitý, ale to se zhruba po půlhodině zlomilo. A nakonec jsem po hodně dlouhé době hodnotila český film kladně. Škoda, že se nepodařilo lépe zvládnout ten začátek, i přesto jsem ale z kina odcházela spokojená.