Komentáře a recenze 22

8
Šlapu schody do setmění, potkám pána co tam není. Co tam není dneska zas. Ach kéž...kéž tak vzal ho ĎAS.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
6
Strhující, napínávé, atmosferické. Skvělé herecké výkony (hlavně John Cusack jede) podtrhují barvitou mozaiku možná až příliš komplikovaného "detektivního" příběhu, kterému paradoxně stojí v cestě ten, kdo ho sám stvořil. Jakkoliv na mě Identita zapůsobila svou závěrečnou pointou, při ohlédnutí zpět je mi z ní spíše smutno - završení mohlo bý podáno mnohem působivěji v duchu detektivek ze staré školy a celku by to uškodilo mnohem méně než rádoby zajímavá žánrová obroda, která působí všelijak, jen ne nenásilně. Skvělá vizuální stylizace, znamenité flashbacky s precizní návazností, hlášky, to všechno dělá z Identity něco víc. Něco, na co si mohla (a moc moc chtěla) sáhnout, ale spadla z žebříku a scénárista jí ještě udupal. Stále však precizních 70%, originalita se cení...
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Jeden z nejlepších hororů, tedy vyvražďovaček, s geniálním příběhem, hutnou, mrazivou a bezmocnou atmosférou, nekonečnou tmou, dešťěm bouří, skvělými herci, perfektní hudbou, a na závěr naprosto dechberoucím rozuzlením, které dělá z obyčejné vyvražďovačky něcé víc a pro mě naprosto famózní horor s tou nejlepší hororovou atmosférou, kterou jsem kdy snad viděl.
Pas
Pas
6 225 bodů
0.5
Neidentita Začnu sdělením, že tenhle film není žádný horor.Přes velmi slibný a zajímavý rozjezd se z toho vyklubala úplná patlanina kde tvůrci postupovali podle metody nadstavované kaše aby aspon´nějak natáhli stopáž. Nelogický způsob vyvraždování je jen důsledkem tohoto.Závěr naprosto debilní. Už jen když tam hraje Ray Liotta, tak je to známka toho, že film bude o ničem.
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
4
Mohol to byť vynikajúci film, keby Clea DuVall nezačala uvažovať nad spojitosťami medzi uväznenými ešte predtým než objavia kľúče odpočítavajúce zavraždených. Od tej chvíle sa celý scenár rúti ako domček karát a ako tak ho držia herecké výkony. Film si zachováva atmosféru napätia až do konca, ale - žiaľ - práve vtedy, keď si triler vyžadoval viac psychologizácie, všetko začalo byť prvoplánové.
Bretislav
Bretislav
242 bodů
8
vyborny napinavy thriller,řekl bych spíše thriller,tento napinak Vas nenecha vychladnout,necekane zaverecne rozuzleni vas mile překvapí,pouze málo akcí,ale co,tohle musite videt,režiser si dal opravdu zalezet