The Green Inferno

54%

Komentáře a recenze 7

5
Nepatřím mezi fandy gore hororů,ale Zelenému peklu jsem se rozhodl dát šanci,i když na režisérské stoličce usedl fušér Eli Roth,který možná umí natočit drastické scény,ale na poli vyprávění a budování atmosféry zcela selhává.(viz Hostel). Film má příliš pomalý rozjezd a když dojde na akci,tak je nezajímavá a tuctová. Těch gore scén navíc nebylo zas tolik kolik jsem čekal. Celé to působilo,že se snímek nebere vůbec vážně a v některých scénách jsem nechápavě kroutil hlavou. Další takový film si dám až za dlouho dobu.
22 324 bodů
4
Eli Roth už neumí bejt ani otravnej. Už to je emocionální zájem o jeho film, jaký je vzhledem k absolutní nezajímavosti nemístný.
15 199 bodů
4.5
Tak jsme se konečně dočkali, tolik milované i nenáviděné gore známé z období raných vzdorů vůči tvrdé obrazové cenzuře opět ožívá v plné a čistokrevné parádě... Je ale otázka, zda-li z toho máme mít radost. Eli Roth je bídný vypravěč, neumí budovat atmosféru strachu a většina postav představuje v jeho prezentaci pouze matně osobité stíny v triviálním příběhu bez jakékoli emocionální nadstavby. Green Inferno je pouze vizuálně svěží a neskrývaně béčkovou poctou slavným italským předchůdcům, která svůj největší a vzhledem k pověstné úchylné nátuře jejího tvůrce nepochopitelný problém, tedy zoufalý nedostatek perverzních a fyzicky násilných scén, kostrbatě maskuje velmi brutálním černým humorem a čistou obrazovou výpravou, která ale pro změnu ubírá dění na autentičnosti a staví film, co se intenzity prožitku týče, až do stínu o 35 let staršího Cannibal holocaust. Tohle měla být krvavá, rytmicky sestříhaná žánrová jízda, nikoli bezduchá sociální obhajoba utlačovaných domorodých kmenů, která jednak nemá co říci a jednak je nudná až to bolí.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Na jednu stranu to není nic extra, ale na druhou tu něco podobného dlouho nebylo. Od Rotha jsem čekal ještě trošičku víc, na to, že původní Kanibalové jsou jeho vzor, tak svou fantazii mohl ještě více rozvinout. Možná se více soustředí na děj než na maso-krvavé zvyky místní populace, ale i tak film určitě nenudí a slabší povahy u toho povečeřet taky nemůžou. 67%
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
8
V porovnání se starými kanibalskými filmy je to celkem čerstvý vítr. Ctí pravidla žánru, nesnaží se přinést nic moc nového, ale kouká se na to lépe než na mnoho původních filmů. Kromě Cannibal Holocaust, samozřejmě. To už žádný jiný kanibalský film nepřekoná. Příběh v podstatě klasický, gore pěkné, jen té nahoty mělo být mnohem víc.
pitryx
pitryx
1 274 bodů
8
Škoda toho pomalého rozjezdu. Za to mínus. Ale jinak je to jízda jako hrom. Gore efekty jsou udělány velmi dobře. Není jich zase tak moc na takovou stopáž, ale zato jsou na úrovni. Domorodcům, a vůbec všem hercům jsem věřil skoro nadoraz. Eli dokázal, že umí, a že až na ten začátek mu to stále jde. Takže, dle závěru můžeme očekávat pokračování. Klidně bych jej uvítal.
nunupajik
nunupajik
378 bodů
Všechny postavy se chovaly tak tupě a naivně, až to bolí (nejen obrazně řečeno), a zasloužily si být požírány hned od začátku filmu. Jinak je to správná nechuťárna… vydloubané oči, děti cucající střeva jak špagety, prostě vše, co si kanibalové představují pod slušnou večeří. Nelze než doporučit těm, kteří mají chuť na horor bez infarktem zavánějících lekacích scén, a nebojí se trpět nad marností dějové linky.