61%

Komentáře a recenze 66

VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
7
Jako velký fanda Spider-mana musím trochu přimhouřit oko. Vůbec jsem nepochopil, proč se v poslední době točí v Hollywoodu tak dlouhé filmy. 142 minut je prostě moc, a aby se čas vyplnil, tak Spider-man bude muset bojovat s Elektro (mimochodem pan Jamie Foxx naprosto úžasnej), mladým Osbornem a na závěr s jednorožcem Rhinem. Proč? Nebylo by přínosnější zaměřit se na souboj s Elektrem a se stopáží cca 90 minut? Ale 3D vcelku vydařené a suma sumárum stojí film za návštěvu kina. P.S. - Nějak jsem nepochopil potitulkovou scénu, tak jestli jste to někdo pobral, tak budu rád za vysvětlení souvislosti (např. do zprávy do pošty).
2 487 bodů
7
7/10
skylark13
skylark13
2 087 bodů
6
lepší než jednička, dobrá akce a pěkná romantická dějová linka
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
6
Co se týče Alexe Kurtzmana a Roberta Orciho, patřím mezi jejich největší fanoušky, ovšem tohle byla rána pod pás... Spíďa hláškovat umí, postava Maxe / Electra je též napsaná dobře, ovšem i tak má tento restart POŘÁDNĚ na čem zamakat... Spider-Man se stal neskutečnou nudou, co by se ráda stala zábavnou akční podívanou se špetkou romantiky pro dámské osazenstvo, avšak (s odřenýma ušima a nosem) daří se jí jen co se vtipků týče. Plus za neskutečně charismatického Dana DeHaana a odkaz na Batkid!
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
6
Tak nějak stejné jak amazing 1. Jen se zlepšila visage spider mana.Trochu bych vylepšil ten konec.
Linhi
Linhi
1 324 bodů
6
Tři hvězdy... to je minimum co sem si před filmem stanovil, že míň nedam. Doufal sem že budu moct dat vic, ale ten přehršel romantiky byl na muj vkus moc, alespon ta neromantická část to kompenzovala natolik, že se to veslo do predem stanovenejch tří hvězd.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7.5
Důstojné pokračování prvního dílu.Zajímavé zápletky a velice dobře zpracované odkazy na předlohu. Nenásilné nastínění možných padouchů do dalších dílů. Technická úroveň obrazu opravdu výborná včetně využitého 4k rozlišení. Bohužel jsem neviděl se zvukem Dolby Atmos, ale scéna v elektrárně musí být ohromující.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
6.5
Snažil jsem se co nejméně zaplést do pavoučí pevně sešňorované sítě, ale obávám se, že jsem se vyloženě do ní zamotal. Mé očekávání bylo zelektrizováno katodou i anodou a já jsem se uvrtal do příběhu pln efektní podívané, která mi nabourala iluzí myšlenky. Točil jsem se v bludném kruhu mezi elektrickými výboji, ze kterých mě nezachránil Pavouček, ale závěrečné titulky. Příběh utkán na kolovrátku mě nechal chladným a já s pocitem lehkého neuspokojení opustil kinosál doufaje nápravy v blížících se pokračováních.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
7
Já holt ulítám na vyšperkovaných efektech a tohle pokračování pavoučího mužíka je na vizualizaci postaveno od základů. To je také jeden z důvodů, proč se mi "A. Spider" páčil ... efekty jsou fascinující, záběry v 3D hodně solidní (po delší době film, na který se vyplatí mrknout v třetím rozměru). V pozadí děje opět kapánek rozbouřená hra na lásku, která tak nějak funguje a v podstatě lemuje celé dobrodružství. Na čem nový Spider pokulhává, je zcela jistě záporák. Electro je supr, dobrý nápad a dobré vlastnosti lahodící oku, ale když on je to v podstatě "hodný pán" a né zlomyslné monstrum, které by bylo pro P. Parkera rovnocenným soupeřem. Závěr filmu je zvláštní, ale pochopitelný. Tudíž si jako hlavní zážitek z tohoto filmu odnáším královskou vizualizaci s průměrným příběhem a nezdařilým záporákem.... II. PROJEKCE : Snižuji své hodnocení díky hluchým místům ve filmu, které tam jsou jakoby "navíc" a nepřispívají výrazně k ději. A absence drsného záporáka je o to větší, že při druhém sledování není žádná vetší natěšenost na finálně boje, které v podstatě ani moc nejsou.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
7.5
Marvelovka s ne moc oblíbeným hrdinou (aspoň pro mě). Konec i když nutný byl na mě moc drsný. Myslím si, že film byl zbytečně natahován a prodlužován dalšími zápletkami. Bylo to tím, ale i překvapující. Mohli si je totiž už nechat i na další díl... Scéna s blesky byla vizuálně i akusticky naprosto boží.