69%

Komentáře a recenze 52

Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Tak řekněme si upřímně, dvojka prostě není tak dobrá jako jednička. Nemá už to kouzlo. Není nová,drzá a už to není tak badass jako byla jednička. Nechápu co to tady plácáte, že to bylo drsnější než jednička, když to není pravda. Moje chyba byla ta, že jsem si koupil komiks, takže už jsem věděl o čem to bude. Samozřejmě, že ve filmu vynechali to nejlepší z komiksu. Například brutální znásilnění a nebo postřílení dětí na ulici, ale i tak je to dobrej akčňák ve kterym pro mě není vůbec hlavní postava kick ass, ale moje oblíbenkyně Hit girl. Tu postavu miluju. Její hlášky, to jak všechny zmlátí když je potřeba a ve dvojce i její rozhodování kým vlastně je. Ve filmu už není tolik hlášek a zapamatovatelných momentů, ale i tak si drží nadstandard. Někdo tu psal, že jsme ve filmu viděli polovinu komiksu zabijačka, který má vyjít příští rok v Česku. To je taky sračka, páč většina věcí je tam z komiksu kick ass 2 a nebo je to úplně něco jiného, co se v komiksu nikdy neobjeví. Počkejte si na závěrečnou scénku po titulkách. Nezdá se to, ale fakt tam je. Taková krátká a debilní, ale pobaví. 85%
dav.bal
4 110 bodů
3
Spinoff Hit-Girl? Yes! Sequel Kick-Ass? No! Zbytečné pokračování, které se mi tak do půlky jakžtakž líbilo, ale jakmile se přešlo na ,,vážnější,, notu. Tak film ztratil ze šarmu, ve kterém jela jednička...Byl to (zbytečný) nářez, bez kterého by se krásně žilo. Škoda 30%
10
Kick ass je dokonalej název pro tenhle dokonalej film.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7
Kvalitní pokračování jednička, ale stejně to není dostačující. Bohužel je film hozen více do té školské atmosféry a hrdinství či snaha o to zaostává. Samozdřejmě zaměření znovu na tu skupinu od 13 do 20 (teen). Pokud se vám líbila jednička asi se vám bude líbit i tohle.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
Pán Prstenu, X-Men, Resident Evil,.. a možná dalších 1-2 titulů mají s Kick-Ass jedno společné. Dvojka byla srovnatelná s jedničkou, ba možná i lepší. 99% pokračováních zkazí dojem z předchozího úspěšného díla. Toto není ten případ, a za to tvůrcům tleskám. Kick-Ass 2 měl náboj, měl spád, měl akci, měl silný příběh, měl napětí, měl všechno co si filmový divák může přát. Další plus, že to není klasický superhrdinovský snímek pro děti. S komediálními prvky se tam vyskytují i velmi brutální věci, to dělá Kick-Ass tak legendárním! 99%!!!!!
RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
8.5
Nemůžu si pomoct,ale ještě teď mám usměv na tváři když si na film vzpomenu.Nechci říct,že je to lepší nebo horší než jednička,je to prostě pokračování a je to trochu jiné.Ale stejně naspeedované,vtipné a krvavé.Tvůrci zvolili zlatou střední cestu a necpali do toho žádné přemrštěné nároky.Jen akce,vtípky a odkazy.Doufám ale že další díl nevznikne na to je tenhle materiál už moc vyčerpaný.Nadruhou stranu případnému Spin-Offu s Hit Girl bych se nebránil.Nejlepší postava ve filmu stejně jako v jedničce.
saboter
saboter
3 564 bodů
6.5
Důkaz toho že hloupá pokraování jen kvůli uspěchu jedničky je totální blbost film nezachrání skvělé výkony Arona Choe a Jima Caree.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8
KIck-Ass sám osobě je hold kult. První v režii Vaughna měl své kouzlo. Násilí a prostá slova zde v podstatě začínala. Zde už to byla samozřejmost. Násilí dostalo mnohem větší jméno. Plus k tomu některé části byli pro mne opravdu emotivní. Frajer Carrey a Moretz mohli dostat větší prostor, ale i ten vrcholný bod byl sám o sobě Kick-Ass 2. Jednička byla originální, ale dvojce nemůžu upřít to že jsem se skvěle bavil.
Ombak_Penari
2 764 bodů
5
Je tam prostě všeho víc než v prvním díle. Víc akce, víc superhrdinů i superpadouchů, víc krve a násilí, víc mrtvol, víc víc víc... Ale co naplat, když to jako celek člověkem prošumí a rozhodně to v něm nezanechá ani stopu nadšení, které vyvolal první díl. Další pokračování by už byla holá zbytečnost.
Edward
Edward
2 487 bodů