Kick-Ass 2

69%

Komentáře a recenze 52

7
Velmi solidní pokračování skvělého prvního dílu,které ale nepřináší vůbec nic nového. Jednička měla plno pamětihodných scén a to dvojka bohužel již nemá. K lepšímu hodnocení nepomohlo ani obsazení spousty nových postav v čele s Jimem Carreym,který zde nenaplnil má očekávání a jeho roli mohl hrát klidně kdokoliv jiný. Kick-Ass 2 sice není žádné veledílo,ale pokud se vám líbil první díl,tak i zde nebudete nejspíš zklamání
29 851 bodů
7
Slabší odvar prvního dílu. Dvojka už prostě nemá ten punc jedinečnosti. I když se scénárista snažil, je i příběh horší. Přesto se mi i dvojka celkem líbila.
28 428 bodů
9
Mindy Macready coby Hit Girl a Dave Lizevski coby Kick-Ass nám krapet zestárli, ale jinak se u nich nic nezměnilo. Jejich zápal a nadšení i nadále přetrvává a inspiruje ostatní. Příběh si ale tentokrát všímá spíše Mindy, která po smrti svého otce je u opatrovníka, dnes už nepřekvapí, že bílou holku vychovává černý chlap, která se potýká s typickou nevraživostí skupinkou spolužaček. Prostě taková obyčejná klasika ze střední školy, která byla u teenagerovských filmů použitá nesčíslněkrát. Vrací se i Chris D'amico coby The Mothrfucker, který všem zase pořádně zatopí. Příznačné je hlavně to, že se atmosféra plně drží nastavené zábavnosti předchozím snímkem. Mínusem může být snad to, že je tentokrát daleko větší důraz na pěstní souboje, než efektové přestřelky. Patřičnou energii však mají stejnou. Překvapuje Jim Carrey, pro kterého je to další zásah do komiksového filmu. Jeho poručík Stripes sice neoplývá pro něj typickou komediálností, ale jistou zásadovost a um stále má. Snímek jako takový je těžké hodnotit, poněvadž se od předchozího skutečně nijak moc neliší a je otázkou, jestli je to špatně nebo dobře. Zábavný fanouškovský potenciál komiksových hrdinů však stále má, čímž plní svůj účel.
22 284 bodů
6
Komiksové uncanny valley. Kde byla jednička vyvážená akční drzost, je dvojka diskutabilním způsobem násilná a přetažená. Mizí humor a s ním i zábava. Nedivím se Carreymu za distanc - tohle je opravdu nezábavný film, jehož akce působí zneklidňujícím dojmem, a nejhorší na tom, je, že dostáváme stále signály, abychom se bavili ve smyslu "komediálně". Rád bych viděl takový film jako tísnivé drama, ale bavit se jím (na rozdíl od jedničky) nedokážu, na to je tvrdost moc silná a málo vypointovaná a odlehčená, ale ne dost chytrá, abych to mohl vnímat "vážně". Navíc je to dost uondané. Uvědomuje si to sice, že střet fikce a reality je devizí série, pečuje tedy o obojí, ale nevyvažuje už jejich poměr - v obojím zachází dál, jak se od dvojky sluší, a neřeší následky. Ze strany tvůrců, především náhradního režiséra, se to podobá situaci, když chodíte sousedovi zalívat kytky, zatímco je na dovolené. Každou tak nějak v pravidelném intervalu zalijete, ale moc vás to nezajímá a nepřemýšlíte o tom, která kolik vody potřebuje ani jestli se jí zrovna dostává dost světla - prostě splníte úkol a jdete domů. 2 1/2 celkem.
6
Ikdyž jsem se při každém Mintz-Plasseově "Motherfucker" fakt bavil, je tohle pokračování o dost slabší než první díl. Vaughn je prostě jenom jeden. Nejvíc ten rozdíl mezi ním a Wadlowem šel vidět ve vypjatějších a zvratových scénách, které tady vůbec nemají takovou sílu jakou by mohly a měly mít. Škoda. 6/10
6
Průměrná teenagerská ptákovina, která zvládá parodovat a odkazovat k velké škále žánrů, od superhrdinských fláků až po Protivný sprostý holky (jako fakt), ale bohužel v ní nenajdeme jedinou nadstandardní a zapamatování hodnou scénu. Moretz je furt stejně supr, ale dostává nějak nesmyslně málo prostoru, a příslib v podobě účasti Jima Carreyho vyústil v jeho nejzbytečnější a nejnudnější roli kariéry. Bez Vaughna to hold nepůjde, byť snaha se upřít nedá..
7
Tak děti si opět navlékly mundůrky a šli se látat navzájem. A že jich tam bylo. Tentokrát to bylo slabší.
9 025 bodů
7
Kick-Ass 2 se už na začátku potácí s několika problémy. Přichází po perfektní jedničce a nemá žádného Bad-ass Cage, který by tomu dodal to pravé. A přestože Chloë Grace Moretz dospěla a vypadá daleko líp a drsněji než v jedničce, nemůže zachránit slabý scénář, který má pár skvělých chvil, ale je jich pomálu.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
6
Nevyhnutelná prohra, která je čistě dána tím, jak moc vysokou laťku jednička nastavila. Holt ne každý může být Cameron, aby dokázal překonat nepřekonatelné. Přesto dvojka rozhodně není špatná. Jen je slabší, nemá tak kulervoucí akční scény, scénář se chvílemi nesmyslně táhne, Hit-Girl to chtělo společně se Starsem hnát do popředí a naopak Kick-Ass by měl paradoxně vyklidit pole. Vedle té sebranky zoufalců, snílků a magorů, je jeho "klasickej mindrák" vrcholně nudnou figurkou. Pro milovníky jedničky nicméně stále použitelný doplněk, který sympatickým způsobem ctí svého předchůce.
Matli
Matli
8 300 bodů