69%

Komentáře a recenze 52

harry456
harry456
2 437 bodů
8.5
U mě naprostá spokojenost. V půlce filmu to trochu zakolísá, ale v palbě kick assových akcí a vtipů při nichž se smíchy otřásalo celé kino se to ztratí. Kick Ass 2 je snad ještě lepší než jednička, aneb Kick Ass je opravdu ,,Nářez."
skylark13
skylark13
2 087 bodů
6
díky závěrečné bitky a Matičky rus za 3*, jinak už jsem to viděl bledě..
waeslly
1 768 bodů
8
Lepší než jednička to samozřejmě není. Nicméně to není ani o moc horší. Je to hodně zábavný místy trošku hluchý a trošku přestřelený. Asi nejvtipnější je The Motherfucker a nejlíp hraje Chloë Grace Moretz. Českeý překlad udělal taky spousty fórů je totiž tak strašnej až je vtipnej. Jinak perlička jsou Vzpoínky na Tommyho. Když vypráví svuj smutnej příběh a vy se smějete jak debilně jsou oblečený..:D
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Nářez na druhou. Typické pokračování ve kterém je nejvíce cítit ztráta pevné autorské vize režiséra Matthewa Vaughna. Režijní náhrada Jeff Wadlow se snaží, nicméně výsledek mnohdy vypadá jako levná napodobenina stylu, kterým točí Vaughn, navíc bez patřičné satiry či (někdy) nadhledu. I přes nepřesvědčivou režii má snímek dobré tempo, fajn akční scény (občas to CGI bolí -- scéna s Hit-Girl na autě) a výborné herce (Jim Carrey ftw!). 7,5/10
michaela159
michaela159
1 045 bodů
8.5
Po výborné jedničce, je zde dvojka a s ní přichází snad ještě lepší a Nářezovější podívaná. Ano, ve všech směrech ještě lepší a zábavnější dílo, které pozvedává ještě na vyšší úroveň jak humor, tak postavy a samozřejmě i hrdinství a samotný děj. Skvěle se zde podařilo opět vykreslit a posunout dál všechny postavy, které jsou opět po čertech zábavné.
PandaPool
PandaPool
851 bodů
9
Je to skvělej film, oba dva díly se asi nejvíc drželi té komiksové předlohy než ostatní filmy
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
5.5
O poznání horší než jednička. Autoři jakoby se chtěli soustředit jen na trapné krvavé scény se zvrácenými vtipy a vše ostatní opozadily. Už to nepůsobí tak hezky kompaktně jako první díl, kde krvavost a drsnost vůbec nevadila a nepůsobila nijak okatě. Už to, že se proslíchalo, že se od filmu nakonec Jim Carrey distancoval, mluví za vše. V podstatě jsem tento díl viděl jen jednou a už mě to nelákalo na opáčko.
  • pokus o pokračování úspěšného filmu (i když ne moc úspěšný)
  • Mother Russia
  • přiliž velký důraz na brutalitu