34%

Komentáře a recenze 64

Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 012 bodů
0.5
Tak toto se natočit nemělo. Taky to už není Chytilová! Ani ty hlášky už nejsou, co byly. A pokud ano, tak v tom úděsném scénáři dočista zaniknou! Zase další příklad, že nastavovat dobrý film se ve většině případů nevyplácí! Humor je "buranský" a navíc je to nuda! Jestli to štábu připadlo vtipné, tak mně tedy rozhodně ne! Co k tomu ještě dodat? Já myslím, že vůbec nic!!!
Standa.
Standa.
6 180 bodů
3.5
Tohle byla jedním slovem MARNOST. Mám takovej pocit, že kdyby se chudák Bolek netopil v dluzích, tak na něco takovýho v životě nekejvne. Vsadim se, že z tohohle filmu musí bejt celkem trapně každýmu, kdo se v něm objevil. Příběh nulovej a celkový děj se snaží pást se na hláškách z prvního filmu.
  • Kája :D
Žralok
Žralok
4 087 bodů
2
Když se przní klasika aby se smázli nějaký dluhy...
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
5
Můj názor?Asi jako Jiřík54.
hp24
2 833 bodů
3
No, co napsat? Nepovedlo se! Oproti puvodnimu (takrka prulomovemu) filmu spadlo "pokracovani" na uroven televiznich inscenaci. I osobnostni promena hlavniho hrdiny je nerealna a malo uveritelna, tezko z pomerne primitivniho burana vyroste moudry senior s nadhledem. Ozivenim filmu byla Chalkova a Hermanek, ale jinak - slovy klasika: "nuda, nuda, sed, sed" !
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
0.5
Sice se kurva neříká, ale tohle bylo kurevsky špatný. Tento film je kýbl nudy snad bez jediného vtipu a dokoukat tento snímek do konce byl můj nadlidský výkon.
Hare77
Hare77
2 051 bodů
4
Rozvleklé, dlouhé, letecké záběry, humoru jako šafránu, nebo ještě méně. Zvláštní spojení Sedláček-Polívka, které asi nemohlo od začátku fungovat. Pro oba asi výzva, pokus, experiment. Pro diváka?
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
5
Tak bohužel tento film je důkazem toho, že pokračování nemusí být stejně vtipné a zajímavé jako první díl. Přestože se Bolek Polívka snaží, vlastně se jen utápí v alkoholu a ve vulgarismech a nic nového nepřináší. Zajímavé záběry z helikoptéry a moravská příroda, tento film nijak do vyšší kategorie nepostrčí, takže pak už jen divák čeká, jak to vlastně dopadne a že už by mohl být konec. Rozuzlení je nakonec také nic moc. Sem tam dobrý vtip, ale pomálu. Škoda. Zase o jeden kvalitní český film méně.
pitryx
pitryx
1 262 bodů
6
Tušil jsem, že pokračování mé oblíbené komedie bude průšvih a bohužel jsem se nemýlil. Není to sice tak hrozný průšvih, jak jsem čekal, ale prostě už to není ono. Bolek už zde nevyvádí skopičiny jednu za druhou jako v prvním filmu a to je to oč tu běží. Na tom byl založen celý film. Tento je pojat tak trochu vážněji. Ne, že by tu nebyly legrační okamžiky, to ne, ale jejich razance je poněkud mírná. Celý film bych vlastně nazval takovým slabým vývarem. Velká škoda. Přesto se na něj tak jednou za tři roky mrknu znova.
premontgomery
premontgomery
1 154 bodů
3
Humor je těžká a složitá věc. Pokud to měla být komedie, pak se to opravdu nepodařilo. Myslím, že volba režiséra nebyla šťastná, talent Věry Chytilové se jen tak opakovat nedá, i když první díl byla čistá lidová komedie, ale byl tam alespoň dobrý trapný humor. Opravdu jsem zkoprněl, když se ve filmu začalo ještě trikovat. Nevím o čem toto, kurva, bylo. Proč?