Komentáře a recenze 57

8
Vypiplaný plakátový vizuál + hřejivé,humánní a poučné... 70%
avenis
avenis
10 638 bodů
9
Mám ráda cizokrajné filmy, protože se z nich vždy dozvím něco nového o neznámé kultuře. A když se tématu chopí Ang Lee, renomovaný režisér tchawanského původu, je zaděláno na Oskary. Zcela po zásluze je sklidil jak režisér, tak kameraman, skladatel hudby a tvůrci vizuálních efektů. Závěrečné rozuzlení mě přimělo, abych se na film podívala ještě v repríze a dala si do souvislosti všechny střípky děje. Velké téma k přemýšlení... (22.7.2022)
9 996 bodů
8
Skvělý dobrodružný film, který mě donutil i brečet. Někdy si jej opět pustím znovu. 85%
Patrikcz
Patrikcz
9 430 bodů
10
Krásný byť pohádkový příběh, úchvatná příroda, dobrá hudba, pár životních mouder a především postupné poznávání se pí s tygrem dělá z tohoto filmu pěknou a výpravnou podívanou, pro mě příjemné překvapení a 5 s odřenýma ušima...85%.
Richard K
Richard K
8 438 bodů
6
Věříš té či oné verzi příběhu? Vidíš a tak je to i s bohem......a pokud přijmete mentorování o bozích a s tím spojené víře, kdy příběh slouží jen jako potvrzení hlubšího smyslu našeho života, pak se budete bavit o něco více. Důležité totiž není to, v co věříte, ale to, jaký život s touto vírou prožijete.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
6
Hezky natočené, ale samotný příběh kolem mě... proplul. Užívat si veškerou technickou preciznost není těžké, ale ze zbytku jsem v rozpacích. Možná škoda doslovného finále, které veškerou potencionální magičnost doslova divákům vezme. Protože když se něco dvě hodiny tváří jako duchovní pohádka a pak je "jen" film o přežití... to se prostě nejde vyhnout zklamání.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Určitě je potřeba na to koukat v pořádným Blu-ray ripu, jinak chápu nízké hodnocení těch co dávají za 3. Lituju toho, že jsem na to nešel na 3D do kina. Létající ryby mi pomalu lítaly do klína i při 2D projekci. Každopádně úžasná výprava a ještě lepší práce animátorů, to jak dokonale zpracovali veškerý zvířata je obdivuhodný. Celková pointa filmu je taky na jedničku. 88%
Rokle
Rokle
6 488 bodů
8
Vizuální kýč. S krásnou hudbou. Ale nic jsem si z toho neodnesl. A náboženství jsem neřešil.
markinho
markinho
6 245 bodů
8
3d bylo hluboke
Rollman1
5 561 bodů
10
Vizuální a příběhový orgasmus. Jen takhle se dá popsat tenhle skvost. Příběh, který nejednoho člověka chytne za varle, teda za srdce a pohází s ním po celé hrudi. Life of Pi je dokonalým příkladem toho, že i film bez krve a pořádné automobilové honičky, může být dokonalým dílem, které překvapí skvělými efekty, výborným příběhem a ještě lepším hereckým výkonem mladého trosečníka. Nakonec bych chtěl pochválit tygra, který mě dokázal někdy i vylekat .