Já, padouch 2

73%

Komentáře a recenze 45

Robert Neville
175 bodů
9
This is awesome. Tohle je přesně ten druh animovaného filmu, u kterého se dospělí pobaví více než děti. Naprosto dokonalý tah už v prvním díle, bylo vytvoření mimoňů, kteří ve druhém díle bodují a řádí ještě mnohem více, než v prvním díle. Gru se staví na stranu dobra a přitom se pere se svou začínající náklonností k nové ženě v jeho životě. Mimoni si opět dělají co chtějí a dělají to velmi dobře :).
HezkyHusky
HezkyHusky
150 bodů
10
Film "Já, padouch 2" je prostě neuvěřitelný! Mám jen samá slova chvály pro tento skvělý animovaný snímek. Příběh je velmi zábavný a poutavý, díky čemuž jsem se celý čas držel na okraji sedadla. Hlasové herecké výkony jsou fantastické, zejména Steve Carell jako Gru je prostě nezapomenutelný. Od humoru až po emocionální okamžiky, film mě uchvátil do poslední minuty. Vizuální stránka filmu je fenomenální. Animace je živá, plná barev a detailů, a prostě vás vždycky překvapí. Efekty jsou velmi působivé a dokonale přispívají k atmosféře příběhu. Hudba vytváří skvělou kulisu a posune film na ještě vyšší úroveň. Nemohu vyjádřit jiné hodnocení než 10/10. "Já, padouch 2" je prostě neuvěřitelně kvalitní film, který by měl být viděn všemi. Doporučuji ho vřele každému, kdo hledá skvělé zábavné kino plné akce, humoru a emocí.
  • mimoni
  • humor
  • fialoví mimoni
lucie-hozlarova
lucie-hozlarova
93 bodů
Ja se stoho pořad smněju dobra zabava =D =D =D =D =D =D
BEAR
BEAR
60 bodů
5
Příliš dlouhé až nudné pasáže :/
BlackBeast
30 bodů
9.5
Pokud se říká, že pokračování filmu už není tak dobré, jako první díl, tak v tomto případě to neplatí. Bavila se celá rodina a ne jednou :)
Jaky123
Jaky123
28 bodů
9
Já padouch 2 se mi líbil možná ještě víc než jednička….díky vtipným mrňatům, které se snaží obstarat si novou maminku a i povedené nové postavě agentce a romantické zápletce s Gruem. Opět jsem se báječně bavila a už se těším na trojku. „já vím co dělá kluka z tebe“ „…?....“ „Holá hlava! „
1t1
1t1
18 bodů
7.5
Gru se vrací do hry a zachraňuje svět s tajnou agentkou takže nás čeká spousta romantiky a zábavy. Vtipní jsou opět i skvělí mimoňové a románek Margo dá Gruovi pěkně zabrat. Mimoňové mají větší prosto a to je super! Mimoňská písnička „I swear“ je prostě úžasná….
louda
14 bodů
10