Až vyjde měsíc

75%

Komentáře a recenze 40

29 697 bodů
9
Film mi vyrazil dech. Skvělý herci v alternativní komedii, která je opravdu jedinečná. Divím se že Bruce Willis a Edward Norton šli do filmu, kde hrají druhé housle a neměli moc prostoru. Po shlédnutí filmu se už vlastně nedivím, je to pecka :) Příběh dvou problémových dětí, které utíkají divočinou malého ostrova má silné momenty, ale i totálně bláznivé scénky. Každopádně film nenechá diváka chvíli se nudit.
8
Extrémně příjemný i smutný i veselý film. Trochu mě mrzí finále, které se příliš neodvázalo, jinak ale vynikající podívaná. Mezi čtyřmi a pěti.
6
Wes je prostě svůj, takže i z tématu první lásky dokáže vytvořit dost netradiční biják. Khaki skauti a mladí milenci ale tentokrát na všechno nestačili. 6.5/10
7.5
Už jsem si zvykl na to, že Anderson točí filmy věnované pouze určité divácké skupině a že já bych musel být snad trochu na drogách, abych se s jeho fiktivním světem ztotožnil. Ale jak mě Život pod vodou nebo Fantastický pan Lišák vůbec nezaujali, tak Moonrise Kingdom se celkem vydařilo a já se u něj dokázal docela dobře pobavit(a to jsem nebyl na drogách). Významnou roli sehrál hlavně jednoduchý a povedený námět, který v rukou zajímavého režiséra, jakým Anderson bezpochyby je, nabývá mnohem větších myšlenkových a vypravěčských rozměrů, a samozřejmě také excelentní herecké výkony. Hlavně Bruce Willis má zase po delší době pořádnou roli a je radost ho sledovat i v jiné poloze, než jen jako hláškujícího Johna McClanea. Edward Norton je jako skautský vedoucí také jedinečný a na mladou Karu Hayward si budeme muset dát v budoucnu velký pozor. Anderson to tentokráte konečně ustál, a byť se na můj vkus až moc často střídají vynikající momenty s těmi vyloženě slabšími, povedlo se mu stvořit naprosto pohodovou rodinnou oddechovku se skvělými dětskými hrdiny, pro kterou je jedna projekce asi zatraceně málo.
9 025 bodů
7.5
Opět krása. Wes Anderson je jedním z nejzajímavěji vizuálně se rozvíjejících režisérů, který dokáže nadchnout tím, jak tradičně, či netradičně uchopí danou tématiku. Problém je, že příběh Anderson jakoby stavěl na druhou kolej a daleko více se tak musí opřít o postavy, které sice nějakou charakteristiku mají, ale nehrát je špičkoví herci, byl by to výsledek o dost smutnější. Naštěstí to svým stále neokoukaným stylem zvládá držet pohromadě a servíruje jednu vizuální bombu za druhou, aniž by polevil z tempa. Výsledkem je příjemná oddechová podívaná, která pobaví a strhne sebou diváka. Na to je Anderson machr.
p.a.douch
p.a.douch
8 350 bodů
6.5
Znovu exkurze do světa mimoňů. Protentokrát alespoň zábavná (alespoň pro mou osobu). Bruce je King a jen on sám filmu nahrabe 20 %, Norton s Keitelem taky dost dobrý. Murray velmi originální dřevorubec, ale působí už hodně omšele. Ostatní dobrý. Vedlejší dětské postavy mě zaujaly víc než hlavní dětské duo.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Výborně natočené, práce s kamerou je hodně dobrá a celkové zpracování včetně střihu a hudby nemá chybu. Herecké výkony hlavních dvou protagonistů jsou vynikající, to se vůbec nedá srovnávat s těma českýma trapnýma rádoby dětskýma hercema. Jeden z mála filmů u kterých se nedá odtrhnout zrak od jediného záběru (tolik dialogů jsem už dlouho neviděl). Bruce Willis ve vedlejší roli taky válí a navíc je to film na který je potřeba se podívat znovu aby si ho člověk užil ještě víc. 86%
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6
Jak už jsem psal u filmu Má mě rád, nemá mě rád, tyhle prvoláskový romanťárny mě vůbec neberou a ještě mi to přijde trošku divné, protože je to přesně ten film, co se bude promítat na každoročním srazu pedofilů a jiných zvrácených individuí.
8
Pro ty co byly v dětství blaznivě zamilovaní. Škoda jen, že to člověka postupem času přejde: )
blackkocour