76%

Komentáře a recenze 59

p.a.douch
p.a.douch
8 362 bodů
9
Na tohle čekaly generace fanoušků akčního filmu. Dvě legendy v jednom filmu. Sylvestr i Arnold nejsou žádní super herci, ale mně jejich výkony neuráží. Caviezel je dobrej saďour a Vinnie Jones mu zdatně sekunduje. Scénář je trochu nedotažený, ale s tím budu muset taky žít. No a Vincent D´Onofrio je slizoun.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
7
Jak málo stačí ke štěstí :) Scénář se nechytá ani na první sezónu Útěku z vězení a postupný vývoj má minimum utečeneckých vychytávek (Arnoldovo odvedení pozornosti nicméně vstoupí do dějin). Důležitý je nadhled, fakt, že pánové si to dávají s absolutní lehkostí, Vinnie Jones a James Caviezel dokonale plní záporné škatulky a režie tomu všemu dodává potřebnou dynamiku. Pokoj 1408 se mi od Håfströma líbil víc, ale tam měl režisér k ruce nápaditější scénář. Plán útěku je přímočařejší, než si téma zaslouží, ale všechny to TAK očividně baví, až se baví i divák. Tedy, za předpokladu, že jste na podobných filmech vyrostli a překousnete, že je to "jen" výcuc z výborné stalloneovky Tango a Cash.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Staroušové to konečně výborně rozjeli. Od Arnolda jsem nečekal takový herecký výkon, fakt se snažil a bylo to znát, na vedlejší roli dostal dost prostoru a to je dobře. Se Stallonem se perfektně doplňovali. Film sám o sobě je plnej akce a napětí, člověk může jen těžko odtrhnout zrak od obrazovky. Sice mi chyběla nějaká kvalitní chytlavá hudba, ale nevadí to, námět a scénář to zachránily, fakt povedený. 88%
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Co si budem povídat, příběh je docela primitivní a celý film stojí na Stallonem a Švarcenegrem a překvapivě to bohatě stačí. Tyhle dva utáhnout tenhle film s prstem v nose a ještě u toho pobaví. Čekal jsem to ohodně horší a možná proto jsem tak mile překvapen, dokonce mě chytil i ten příběh a koukal jsem co dalšího Stallone vymyslí, aby ochcal dozorčí. Plus jeden zvrat na konec, který nebyl předvídatelný a vyšla z toho nadprůměrná oddychovka, která pobaví a nenudí. 70%
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Escape plan má jednoduchý, přímočarý příběh prošpikovanej akcí takže člověka ani moc nesere když zahlídne nějaký to scifi. Párkrát jsem se i zasmál což dává filmu další plusový body. Jsem rád, že nám Sly dopřává tolika dejavu :-). Takže za mě super 4* 74%
Floridsky
4 376 bodů
6
Můžeme si říct, že je to jen další útěk z vězení, ale tento je okořeněn scifi prostředím, dobrou akcí a hlavně skvělou hlavní trojicí. Terminátor a Rambo proti Ježíšovi. Docela fajn odpočinkovej biják.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Nic extra, ale na druhou stranu počin, který předčil má očekávání. Shwarz&Stallone byli součástí zajímavého konceptu s dobrým scénářem. To pro mně bylo dostačující na to, abych si to patřičně užil. 70% pro Prison Break trochu jinak.
pantak
pantak
3 367 bodů
8
Dvě akční legendy pospolu,tak to je opravdu zážitek.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6.5
Stotřiatřicet let, dvojitej bajpás a nemožný košile aneb důchodci v báni (!!!) Prošedivělej Ježíš a dva týpci, který už maj na těle víc kůže, než můžou potřebovat - tak na tohle si musel filmovej fanoušek počkat víc jak 30 let. Zestárli jsme? Zuby jsou vlastní? I když se Escape Plan tváří jako děsně hypermoderní, já z něj pořád nějak cítím devadesátky, jako kdyby se vrátili někam do doby Assassins, k tomu hudební motiv se stejným feelingem, kterej měla třeba Die Hard 2. Klasickej konflikt mezi neodvratitelnou nostalgií pamětníka VHS éry a tím, co byste tam doopravdy chtěli najít - větší šmrnc dialogů, větší nadhled, víc ironie, víc kontrastů. Čeho se nám dostalo? Film kterej, i když se o to snaží, nemá čím překvapit, skvělá první polovina, v rámci klasickýho námětu nápaditá a k tomu omšelý oldschool závěr, bez jiskry. A jako bonus mimický deathmatch, ve kterým Arnie těsně poráží Slye dva výrazy v ksichtu ku jednomu (!!!) Rozpaky? To, co tu tak děsně smrdí, je Francovka? Houby, Mikael Håfström to prostě natočil tak, jak bychom chtěli v dobách, kdy TI dva byli na vrcholu, nic víc a ani nic míň. Obsazení sympatické, ale ambice nejspíš byly mnohem vyšší. Teprve čas ukáže, jestli byl tohle nadčasový útěk a nebo jen útěk před neúprosným časem.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů