Prci, prci, prcičky 2

70%

Komentáře a recenze 16

Kuca25
2 132 bodů
8
Dřív jsem bral druhý díl jako lepší jedničku, ale po už asi 60. shlédnutí tomu možná tak není. Tentokrát poprvé jsem pocit že už to není takový nářez jak jsem si pamatoval, ale i přesto ta nostalgie a všechny vtipy na mě působí jako dřív. Stifler je neuvěřitelnej, ostatně asi jako všichni. Nejslabší je tu dějová linka Kevina, ale furt je to super. Vždy se na dvojku znovu rád podívám a nikdo mi nevezme že nejlepší hlášky jsou právě odsud. Plus když se k tomu přidá parádní soundtrack od kapel Blink 182 nebo Sum 41, mám ten správnej pocit, z dob kdy ještě nebyli největší hvězdy uměle vytvoření rapeři. Abych to shrnul, posun na vejšku byl nevyhnutelný, ale velmi si cením že děj zůstal mimo školu a obsazení opět perfektní takže za mě 4 hvězdy i když dřív jsem to měl na pět.
psico
psico
1 671 bodů
7
Pokračování veleúspěšného prvního dílu na sebe nechalo čekat jen dva roky. Sice je to slabší než jednička ale to nemnění nic na věci, že je to pořád jízda se stejnou bandou. Hodně kvalitní je taky hudba, kde hrajou kapely typu Sum 41, Blink a další ...
bafik
710 bodů
6.5
no už to neni ono
Narcipes Freak
Narcipes Freak
308 bodů
8
Dvojka je dvojčetem jedničky. Identickym. Dostáváme stejnou porci vtipů na stejný téma, stejně oplzlejch a stejně podanejch. To ale znamená, že je to pořád stejná stranda a já to kvituju s povděkem. Co by se taky do podobnýho filmu mělo vymejšlet za originality - akorát by to domrvili.
Oscar Cohle
Oscar Cohle
94 bodů
6
Od prvých prcičiek sa toho kvalitatívne veľa nezmenilo - teda ak upustíme od faktu, že dejová zápletka sa dostala do úzadia (prvý film sa mi páčil napríklad aj kvôli Ozimu, ktorý do neho dostal aj trochu pokojnejšiu a triezvejšiu atmosféru oproti situáciám, do ktorých nás dostávali ostatní hrdinovia) a do popredia sa tentokrát dostal humor, ktorý je ešte strelenejší než naposledy, a tým pádom tu je pochopiteľne aj viac skvelých momentov. Taktiež ale ešte viac takých, ktoré ma iritovali - obzvlášť som mal problém dostať sa cez prvých 20 minút. Teda ťažko povedať, ktorý diel mám radšej - tu mám síce viac obľúbených scén, ale tamten na mňa zas ako celok predsa len vplýva trošku lepšie.
Karloss.
Karloss.
49 bodů