79%

Komentáře a recenze 39

evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Ne, pokračování Matrixu bych opravdu nutně nepotřebovala. Nemusím se pitvat v tom, kdo nebo co je vědma, co se v Matrixu děje se zastaralými nebo problematickými programy a co se stalo s agentem Smithem, když do něj Neo v prvním dílu tak působivě naskočil. Nutně bych nepotřebovala vidět lidské podzemní město Zion pojaté na rozdíl od komorních kulis prvního dílu nadmíru megalomansky se všemi těmi proslovy a davy křepčícími ve víru tance domorodců z doby provobytně pospolné společnosti. Nemusela bych ani zažít honičku na dálnici při únosu klíčníka, návštěvu u Architekta a všechny tyhle nové postavy a nápady. Ale fajn, když už si někdo dal tu práci a natočil to, tak se ráda podívám. Kdyby byl ale první díl pojatý podobným stylem jako druhé dva, asi bych z celé trilogie zdaleka tak nadšená nebyla. První díl to prostě celé táhne.
6
Kouzlo jedničky je pryč, pořád je to nadprůměrnej sci-fi nářez to jo. Ale už to nemá ten punc dokonalosti a nesmrtelnosti jakého jsem byl světkem v předchozím filmu. Další serie, která jde díky komerci do kopru.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7.5
Nejen první polovina mě zarazila užasnou nudou,kde jsou hluchý místa i během filmu(narozdíl od prvního dílu kde to sršilo atmosférou už od začátku do konce).Slabší pokračování,kde zaostává tak precizný scénář,scény a brilantnosti jako v jedničce.Wachowski se soutředili hlavně na vizuální efekty,které ale nezakryjí všechno a ta příšerná hudba....pokračování mi vůbec nesedlo...velký plus na mém hodnocení mají kostýmy a více akce...
Renfield
Renfield
2 641 bodů
6
Nejslabší, možná i poněkud zbytečná část trilogie. Scénář je podivný, celé je to překombinované a tím i často nudné. Je tu až příliš nových postav a stejně mi žádná nepřišla nijak zajímavá, stejně se zas každý dívá na ty co již zná. Co je plus a dá se to vychvalovat u každého dílu Matrixu, je opět vizuál a akční scény. Těch je tu dostatek a provedeny jsou nad míru kvalitně. Legendární se jistě stane honička na dálnici, výborná práce. Celkově ale Reloaded Wachowští podle mě prostě překombinovali, nebo je to pouze můj problém, že jsem plně nepochopil. Naštěstí po tomto díle kterému jsem ani po třetím zhlédnutí na chuť nepřišel, přichází Revolutions a to je zas úplně jiný film. U Reloaded k mé spokojenosti nepomohla ani spousta verzí agenta Smithe.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
8
Druhý díl kultovky s velkým k.samozrejme první Matrix překonat nejde, to ne,ale i tak je tento fi hodně povedený díl kultovní série..a to hlavně co se týče vizuální stránky která je naprosto dokonalá,bojové scénye vrací do starých filmů o Kung fu..scénář o o trochu horší než v jedničce ale jak sem psal jednička přebít prostě nejde ale i tak kde o velmi kvalitní podívanou
65David21
65David21
1 827 bodů
9
Tentokrát se bratři/sestry Wachowští zaměřili více na akci, což je jen přece logický tah. Hlavní myšlenka byla vyřknuta už v prvním Matrixu, takže mi to přijde naprosto v pořádku. A co se týče té akce, tak to je něco neskutečného. Přijde mi, že se tvůrci od minule posunuli zase o něco dále. 90%
psico
psico
1 671 bodů
8.5
Sice akčnější než první díl ale popravdě první díl mne zaujal víc.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
8/10 typický syndrom pokračování, tzn. všeho je víc a v tomto případě je toho někdy až příliš. Konkrétně akční scéna zhruba z prostředka filmu trvala asi 20 minut, díky čemuž byla místy nezáživnou. Také se zbytečně moc „klipovatí“ a už to není to cool koření, které v prvním díle tak dobře fungovalo. Nicméně jinak jsem si film užíval. Akční scény jsou pořád geniální, hudba pořád stejně ostrá a herci stejně skvělí. Ukázka podzemního města Zión a toho, jak to vlastně mezi lidmi funguje, bylo z mojí strany velmi vítáno. Objevování toho, jak Matrix funguje je prostě čistá genialita!
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů