Komentáře a recenze 71

92 bodů
7
Skvělá adaptace knihy, ale špatný film.
KillyouMMO360
55 bodů
7.5
Nádherné po vizuální stránce, Baz Luhrmann tohle umí a opravdu je na co koukat. Příběhově mi to přišlo trochu nedotažený, ale jinak fajn. Herecky zahraný skvěle - nejlepší Joel Edgerton, DiCaprio mě překvapivě zaujal asi nejmíň, ale to bylo spíš tou postavou, která na mě občas působila nesympaticky. Dobrejch 75%.
cechman
44 bodů
7
Představoval jsem si Velkého Gatsbyho jako jednu velkou pařbu s dokola omílanou písničkou od Fergie. Poměrně našlapaný playlist soundtracku ve filmu nevyzněl nijak výrazně. DiCaprio jako Gatsby mohl dostat trochu více prostoru, ale ne že by Tobey Maguire hrál hrozně. Slabinu bych viděl v ne zas tak poutavém milostném příběhu. Největší plus bylo zpracování. Dnešní triky dost přispěly na představě tehdejší doby a pestrá barevnost tomu dodávala své kouzlo.
MichaelBori
MichaelBori
18 bodů
6
Po vizuální stránce to byl úchvatný film, nádherné kostýmy, velkolepé večírky, přepych, okázalost, krásná podívaná. Ale všeho moc škodí. Přes kostýmy a pečlivou snahu zachytit dobové reálie, přes účast hereckých hvězd i pěknou kameru se z filmu kouzlo knihy vytratilo.
Smazaný uživatel
0 bodů
8.5
Viděla jsme ho v původním znění s titulky ( dabing je někdy totiž víc ke škodě něž užitku) sice jenom při cestě autobusem, ale v super kvalitě.Zvláštní film,který zanechal nesmazatelný dojem. Leonardo se sice kdysi utopil na Titanicu, ale jeho herecké kvality do té doby neustále rostou a tahle role mu opět sedla. Je pravdou, že svým hereckým výkonem trochu zastínil ostatní herce.Ale Tobey tomu taky hodně pomohl svojí rolí až do konce. Trochu zvláštní hudba, ale to byl asi záměr, ponurá kamera.