Komentáře a recenze 49

10
Hóóódně dobrý film, myslím, že jeden z nejlepších které jsem viděl. Herecké výkony jsou dokonalé u Všech a taky mi to dost vzalo za srdce… Nedá mi to, jdu si to pustit ještě jednou.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Velmi silný příběh který nemůže nikoho nechat chladného, nebo spíše by neměl. Film vzbuzoval pocity a emoce, které od filmu, který považuji za skvělý, očekávám. Skvělé herecké výkony umocňovaly požitek z celého díla. Toto téma si myslím, že už by nemělo být aktuální, aspoň v to doufám. Nicméně nám nemohly být osudy černošských aktérů lhostejné. Oskarové ocenění je tu namístě. Skvěle zpracované, děj byl pozvolna rozvíjející což se k tomuto snímku hodilo. 80%!
leafroller
leafroller
3 023 bodů
9
Naprosto otřesné svědectví o hlouposti a aroganci, u kterého jsem nevěřil, že se odehrává v roce 1963. Nebo spíš nechtěl věřit. A nejsmutnější na tom všem je, že dnes, o 50 let později, se přístup některých Američanů absolutně nezměnil. V čem jsou ti lidé lepší než my? Ptám se, protože se neustále povyšují nejen nad nás, ale nad celý svět. Ubožáci. A my? My jim stejně jako ti negři posluhujeme. Je to hanba.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9.5
Na tomhle filmu nebylo téměř nic co by se mi nelíbilo. Divím se, že není mezi TOP 300 nejoblíbenějších. Mám rád nové filmy, které se stanou úspěšnými. Otroctví byla blbost a tento film ukazuje otroctví v domácnosti a tu utlačovanost. Tenhle film je nádherný, upřímý, pravdivý. Mám ho rád.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
7.5
Obrazově krásná podívána. Vzhledem k tomu, že se Tate Taylor soustředil výhradně na vztahy madam a služebných, mohl se omezit v celkové délce. Všechno ostatní je méně než kulisou. Rasová segregace nebyla produktem pár stepfordských paniček. Na skutečné drama je příliš malebné a jen lehce se dotýkající hloubky toho průšvihu, že řada obyvatel jedné z nejvyspělejších zemí světa se ještě v 60. letech minulého století oficiálně vážně domnívala, že jen někteří lidé jsou si rovni (teda někteří si to myslí dodnes, ale nahlas se to už nesmí).
2 481 bodů
9
9/10
harry456
harry456
2 437 bodů
8.5
Moc hezky pojaté vyprávění o problému rasismu v amerických domácnostech, kde "vládnou" zbohatlé paničky terorizující své barevné služebné, a jedné bílé mladé spisovatelce, která se jim snaží pomoct. Moc velká spokojenost, vřele doporučuji.
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Pěkný (polo)černošský film, který dostal oscara a nominace díky kvalitě, a ne kvůli pozitivní diksriminaci a politické korektnosti. Emocionálně vypjatý příběh, který mi hned padl do noty, ať už hudbou, tématem, nebo vyobrazováním stupidity některých jedinců. O hereckých výkonech člověk nemůže říct křivé slovo ani kdyby se mu stokrát nelíbil. "Postavíme jim záchod venku, nemůžou přece chodit na toaletu tam, kam chodíme my!" - "Možná by někdo měl postavit toaletu ven tobě, Hilly" Obzvláště krátká, ale za to nejhezčí dějová linie s Eugeninou chůvou je dojemná. A ať má člověk nízory na černochy jaké chce, tak ho "Hilly" v podání Bryce Dallas Howard musela zatraceně štvát. No nic, už se rozepisuji, a píšu koemntář dlouho, tak ho ukončuji. 81%
karlik4801
1 942 bodů
10
Opět jsem narazil na krásný film. I krásně provedený, natočený v hezkém prostředí a s příjemnými herci. Ten příběh o chudácích služkách, má něco do sebe. Ve filmu je poměrně dost postav, ale i tak si stačí najít své místo. Postavy dokázali zapůsobit takovým způsobem, že mi bylo hrozně líto postavy, kterou skvěle ztvárnila Jessica Chastain. Ta měla dostat toho Oscara. Je tu naprosto uvěřitelná, jako kdyby to byla doopravdická postava s touhle tváří. Myslím, že Černobílý svět Oscara za nejlepší film klidně získat mohl a zaslouženě. Jedná se totiž o kvalitně odvyprávěný příběh ze života. A jako jeden z mála případu se mi líbí český název.