Komentáře a recenze 57

2 481 bodů
2
2/10
karlik4801
1 942 bodů
8
Jediné co mě celou dobu bilo do očí je to, že John McClane není ta nejústřednější postava, ale Jackovi se taky hodně věnovala kamera. A na to já do kina nešel. Ale John se nám ukázal ve vší parádě, nebo spíš Bruce. Ten se do toho opřel, na to jak mi ve čtvrtém díle přišlo že je na to už starý, tak tady jsem viděl typického McClana. Akčně je Smrtonosná past 5 dostačující. Taky jde vidět že měli hlavní postavy navrch, zatímco v předchozích dílech dostávali na prdel a pak se z toho vytáhli. Nejvíce se mi líbili hlášky a gesta, v tom je to prostě bomba. Viděno v kině.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
4
Všechny 4 díly smrtonostných pastí jsou luxusní filmy téměř bez chyby. A potom tohle, je to škoda, mohla to být skoro dokonalá série
michaela159
michaela159
1 045 bodů
5.5
Opravdu jednoznačný ústřel...režisér asi opravdu nepochopil předchozí díly anebo je ani neviděl. Pro mě absolutní zklamání a tímto filmem u mě i skončil John More, na jeho další film se asi budu stěží přemlouvat. Musím však uznat, že některé momenty byli vtipné.
myllyn
myllyn
885 bodů
7
tohle se johnovi povedlo asi tak, jako kdybych si rozehrál starší levelovou videohru, jeho synátor sympatií moc nepobral a vypadá to, že zabil úspěšnou filmovou sérií s lidsky neohroženým a věčně naštvaným anebo kocovinou opentleným americkým policistou.
sugi
752 bodů
0
… jednička byla fenomenální a možná až kultovní , John McClanea byl filmovým, hrdinou stejně tak jako třeba Terminátor , v té době jako dítě jste chtěli být buďto Terminátorem a nebo Johnem McClanem , ale od jedničky uplynulo mnoho vody v řece a dnes možná frčí již jenom ten Terminátor , John McClane zemřel ve dvojce nebo alespoň pro mě , jelikož to co přišlo potom tak McClane poslalo až na dno propasti zapomenutí …
Kick077
Kick077
596 bodů
6
No, řekl bych, že se režisér postavil před poměrně těžký úkol, když se ujal 5. pokračování skvělé série. Ovšem zdá se, že asi přecenil své schopnosti, rozhodně se mu nepodařilo pokračovat v duchu předchozích dílů. Čtvrtý byl občas na hraně, ale tady se to pohybovalo spíš dole a na hranu se to občas stěží vydrápalo. Myšlenka s Černobylem mi přišla naprosto mimo. Celkově by to nebylo tak špatný, kdyby za sebou smrtonosná past neměla tak velkou minulost, takle se zbejvá akorát párkrát pousmát nad tim, jak moc tvůrci povolili uzdu fantazii a potlačit zklamání z nenaplněnýho očekávání. Kdyby to byl samostatný film bez Bruce, byla by to taková průměrná jednorázovka bez nějakého dalšího dopadu po který by za chvilku neštěknul pes.
Dubínka
577 bodů
5
Tak aspon už vím, že když je film tak špatně hodnocen tady na CSFD, tak že na něj opravdu nemá cenu chodit do kina. Poslední Smrtonosná past sice není úplně špatná, ale dobrého naní je opravdu pomálu. Je to spíš takový hodně průměrný akční film, který z původním konceptem Smrtonosných pastí nemá skoro nic společného. Jedinými klady tohohle filmu jsou standartně dobrý Bruce Willlis a titulková písnička Doom and Gloom od Rolling Stones. Jinak příběh je těžce podprůměrný a akce je sice dobrá, ale na film s takovým rozpočtem té kulervoucí akce bylo málo a zas tak dechberoucí určitě také nebyla. Tahle past je prostě určitě nejhorším dílem z celé série a můžete jí s klidným svědomím vynechat a pustit si radši nějaký ze čtyř předešlích dílů (nejlépe jedničku), které jsou o několik tříd lepší, a to po všech stránkách. 50%
Sir.Hovado
Sir.Hovado
452 bodů
5
U svatý vrány, co nám to s božskym Johnem udělali? Kde je ten krvácející sympoš, co se snaží u "hlavou proti zdi" i myslet. Tady je z něj skoro superman, ale ok, ono to na konci čtyřky nebylo jiný. Rozdíl je ten, že tehdy byl po ruce fajn parťák a šukézní dcera, kdežto tentokrát je sidekick totálně dřevenej syn, kterej umí akorát vypadat nasraně. Možná by to fungovalo, ale Moore nikdy točit neuměl a umět nebude. Tady to naprosto vykrystalizovalo a s pakem Woodsem pěkně fenomén znásilnili. Análně. Pokud existuje spravedlnost, tak je navštíví pár černochů s letlampama.