51%

Komentáře a recenze 57

kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
4
John McClane? Spíš ROFL McLOLane. Vlastně mi přišlo, že Willis je tu jen tak jako omylem, přišel se podívat na plac a aby se neřeklo, tak párkrát zapózoval za kanónem a utrousil sem trochu patosu a tam nějaký ten one-liner. Jinak ze Smrtonosné esence tu zbyla jenom nostalgie pod tučnou vrstvou prachu a útržky hlavního hudebního tématu, které se asi nikdy neoposlouchá a fungovat bude za jakýchkoliv okolností. Finále ve své digitální pompéznosti předčilo i dálnici a chození po stíhačce ve čtyřce a jasně delkaruje, že McClane už fakt zaslouží důchod. Nechte tu sérii dožít s trochou důstojnosti, proboha. Tedy jestli to ještě vůbec jde.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
4
Hlášky: John McClaine: "Klid Nula Nula Nulo. Jsem na dovolený." / Jack McClaine: "Na něco se tě zeptám. Ty ty maléry vyhledáváš? Nebo si tě najdou sami?" John McClaine: "Jo, tak přesně na tohle se ptám já sám sebe." / John McClaine: "Pořád jsem tvůj táta." Jack McClaine: "Jo, s tím nic nenadělám." / John McClaine: "A nenarostou nám teď další ruce, že ne?" Jack McClaine: "Ne, ale možná ti vypadají vlasy." / John McClaine: "Jacku o co sakra jde?" Jack McClaine: "Buď zticha! Buď zticha, Johne, nebo to do tebe přísáhám Bohu tentokrát fakt našiju." John McClaine: "Hele, víš vůbec s kým mluvíš?" Jack McClaine: "S tím posledním, kterýho chci vidět." / John McClaine: "Chceš obejmout?" Jack McClaine: "U nás doma jsme na to nebyli." John McClaine: "To je fakt." - Nejhorší Smrtonosná past - 40%.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
5
Na tenhle film jsem se neskutečně těšil, ale když se objevily informace, že to bude režírovat John Moore, tak moje nadšení rychle opadlo. Asi po 10 minutách filmu jsem poznal, že to nebude ono, tak jsem to zkoušel brát jako obyčejný akční film, ale to taky nešlo, a to jsem se fakt moc snažil. John Moore prostě vzal jednu nesmrtelnou klasiku a znásilnil jí do prdele, a to bez lásky(asi jako McG pojebal Terminátora). Bruce Willis je můj oblíbený herec, ale už v sobě asi taky nebude mít moc soudnosti. A hudba stála taky za vyliž prdel, co si budeme povídat. Yippie-Kai-Yay, Never again! Motherfuckers!
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Rozhodně to není to co to bývalo, a to hlavně díky obsazení. Herci jsou strašně nesympatičtí a přehrávají. To platí hlavně u Jaie, kterej mi celý film dost vadil. Bruce už stárne a jde to vidět. Podle hodnocení jsem nic moc nečekal a to jsem taky dostal. Film je jen o střílení a akčních honičkách, které jsou skvělé a brutálně přehnané. Normálně by mě to sralo, ale u smrtonosné zbraně mi to nevadí. Jen pár WTF momentů bylo vážně debilních a bylo strašně vidět ta nedomyšlenost. Omývání toho, že to je otec a syn po chvíli začalo nudit a celé to nebylo prostě tolik ujetý a skvělý jako ostatní díly. Celé to alespoň na průměr zvedá ten zvrat ke konci a konec samotný, který je strašně přehnanej a člověk si říká, že režisér na něčem jel, když to psal.. Normálně bych zuřil, ale tady to byla vážně prdel a já se u poslední scény bavil. Bohužel zbytek nestojí za moc. 60%
evismaior
evismaior
4 254 bodů
5.5
Johna McClanea mám odjakživa ráda. Je to ten správný drsný, leč za všech okolností hláškující hrdina vždy připravený zatočit se zlosyny a bránit spravedlnost. A Bruce Willis je v té roli nepřekonatelný. Na akční film "Američani v Rusku (a na Ukrajině)" bych se jinak ani nedívala, to je pro mě vždy záruka nudy, ale Bruce je Bruce, tak jsem šla do toho a pokusila si odmyslet i základní nesmysly typu "a teď vezmeme auto a dojedeme z Moskvy do Černobylu. Ono je to sice asi tak devět set kilometrů, ale až tam přijedeme, budeme pořád čilí jak místní zmutované rybky a připravení v oblaku radioaktivity (prý že zneškodněné strašně drahým posypem) každého sejmout". Ale fajn, ty dialogy otec-syn celkem fungujou a honička v moskevských ulicích včetně souběžně probíhajícího telefonátu od dcery je vážně prima. Jen ta zápletka s ruskými zloduchy je prostě hrozně slabá (ti tam jsou Alan Rickman nebo Jeremy Irons) a celý tenhle biják utáhnout nedokáže.
2
Neuvěřitelná sračka, jakej idiot mohl takovou legendu svěřit do neschopnejch rukou takovýho neumětela jako je Moore. Gratuluju právě jste oddělali klasiku takovým způsobem, že by se za to nestyděl ani Jack Rozparovač. Mam sto chutí dát odpad to ale neudělám jen k uctě k Willisovi ten byl totiž jedinej, kdo nezklamal.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
3.5
Nejhorší Smrtonosná Past vůbec!!! Nechápu jak někdo mohl vymyslet takhle debilní scénář? Opravdu zahrnuje šíleně stupidní zápletku a syn Johna Mc Clanea je stvárněn opravdu špatně. Je zajímavé, že na každém druhém akčním snímku jsou rusové ti špatní a to se mi líbilo na minulých dílech, nešli mezinárodně.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Už jen lehký odlesk z mnohem zajímavějších a slavnějších dílů. Snaha vytřískat evidentně nějaké ty finance. Co na to, když oba hlavní borci vypadali spíš jako demoliční četa. Tady platí obrácené pořekadlo: "Za hodně peněz, málo muziky". Přeci jen od McClana jsem čekal více. Už ten příběh nebyl nějak zajímavý, akční situace sice byly skvěle natočené, ale i tak to ve mě vyvolávalo dojem takové lacinosti. Dalším pokračováním by akorát škodili předešlým dílům, radši přestat si mastit kapsy a zbytečně neshazovat značku Smrtonosná past. 40%.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5.5
začátku za senilního starýho idiota, co všechno posere a ještě má blbý kecy v nejnevhodnější dobu, místo Willise by k němu vzhledově nejlépe pasovala nějaká tlustá otravná ženská, napadá mě třeba Melissa McCarthy, nebo Queen Latifah. Pár hlášek se naštěstí povedlo a úvodní honička ulicemi Moskvapeště je přímo bombastická. Střízlivě za tři a už další diehardy prosím netočte.
Fanik
Fanik
3 066 bodů