Recenze filmu Piraňa 3DD

40%

Komentáře a recenze 44

47 150 bodů
3.5
Uf,tak tohle bylo vážně ..... něco. Snímek ani není tak horor,jako spíš ulítlá komedie,která se nebere vůbec v ničem vážně. Jak jinak si vysvětlit cameo mého oblíbence Hasselhoffa. Pod snímkem se podepsalo více scénáristů a výsledku je to znát. Film prostě nevím čím chce být a proto působí jako zmatený slepenec nahodilých scén.
Chrustyn
Chrustyn
43 483 bodů
4
Když před dvěma lety francouzský řezník Alexandre Aja natočil komediálně přikořeněný hororový masakr Piraňa 3D, jednalo se o příjemný a vizuálně přitažlivý počin, kde největší roli hráli spoře oděné slečny a lidi zmasakrované na několik způsobů. Úspěch byl slušný a tudíž si někdo řekl, že by mohl natočit pokračování, (trapný závěr prvního dílu tomu nasvědčoval) které bude prakticky stejné jen o dost hloupější a trapnější. Jedná se o jedno z těch hodně špatných pokračování, které nepřináší nic nového a vše viděné ničím nevylepšuje. Opět nás čekají nahotinky, opět řada krvavých scén (masakr tentokrát není tak velký a ukousnuté penisy už také nepobaví) ale vše je natolik směšné, že se tomu nedá ani smát a už vůbec tomu nepomůže hlavní lákadlo, kterým je David Hasselhoff, parodující svou legendární roli z "Pobřežní hlídky". Naprostá zbytečnost.
31 824 bodů
5
Piraně zůstali stejné z minulého dílu, jen se přesunuly do vodního parku. Opět klišé druhých pokračování. Zisk majitele zastíní hrozící nebezpečí a je tu akce.. Opět spousta krásných nahých dívek. Režisér si nebral servítky ani s okusováním pohlavních orgánů, nebo malými dětmi. Hnus se mísí s krví a vody rozčeří komediální vložkou dokonce mistr plavčík David Hasselhoff. Hnus a krvelačná přepálená Piraní akce dohromady.
22 499 bodů
6
První Piranha 3D, která se těší relativní oblibě, mě nijak víc neoslovila. Její pokračování je na tom ale o něco líp. Oblíbil jsem si dokonce i pár postav... O tolik vlažnější přijetí nechápu. A jestli je tupé na místech, na kterých nemělo? To není můj problém...
18 781 bodů
4
Víc koziček, víc vtípků...a přece to skřípe. Zatímco Aja dokázal bavit a nezapomínal ani na to, že točí horror, Gulagerův příspěvek už tak svižný prostě není (ikdyž má dokonalého Miče Bjukenena). Každopádně hláška "něco vylezlo z mé vagíny a ukouslo Joshovi péro" je fakt top. 4.5/10
Spooner
Spooner
15 836 bodů
6
Ano, je to kravina a ano, režie je podstatně horší než u jedníčky. Ale to však neznamená, že by to nebyla sranda. Vtipný scény jsou zde opravdu vtipný a David Hasselhoff už nikdy nebude víc zábavnej. Posledních 20 minut jsem se bavil fakt hodně. Takhle si představuju typickej film pro pařbu s kámoši. Guilty pleasure roku.
15 311 bodů
2.5
Hvězdička za Hasselhoffa, jehož cameo patří k těm nejvtipnějším vůbec. Jinak John Gulager by se měl zamyslet, jestli pro něj nebude lepší točit pouze čistokrevné komedie, místo aby mi kazil Ajovu piraní legendu a navrch ještě iluzi o sexu s Katrinou Bowden. No fuj... :))
11 176 bodů
5.5
Je to podle mého jen kopírka. Scéna s ukousnutým přirozením bylo už v předchozím díle. Hrátky kolem a vně bazénu taky. Kolem jen samé kozy. Taky už viděno. Nepochopitelné je, jak může ryba vylézt z vnitřností ženy skrz přirození a ona se zatřepe, pak vstane a odkráčí? No tušil jsem už tak trochu průser, ale až takový? Neobjevilo se nic nového, vše už bylo zobrazeno před tím. Nijak zvlášť mě film neoslovil. Snad už nebude další pokračování s chodícími rybami. To se radši půjdu už utopit. Jediné co stojí za to z celého filmu jsou krvavé záběry a pohled na udýchaného běžícího Hasselhoffa. Ten opravdu pobavil.
  • humor
  • scénář
headhunter
headhunter
10 287 bodů
3.5
Takže takhle, co to kurva bylo... OK, jsem klidný. Uděláme summary: (budu tak trochu SPOILEROVAT) 10% za piraňu ve vagíně, která kousne penis (divný, co? :-)), dalších 10% je za černobílé titule hned po tom, co ten malý Moron fotí piraňu, která je přece strašně pomalá a celých 15% si zaslouží Hajzlhóoof za parodii sebe sama. Whow!!! P.S. Ty chodící potvory snad nechaj u ledu*
Patrikcz
Patrikcz
9 430 bodů
2
Už od prvního dílu jsem očekával fail, ale víceméně přišel až zde. Za řadu věci by si film zasloužil odpad, hlavně ke konci se to hemžilo jednou ujetostí za druhou, ale pár věci mě pobavilo především hláška-- "Titanium motherf*cker"--...25%.