Komentáře a recenze 34

3.5
To snad nejde myslet vážně ne? taková hovadina, tohle není kino film, rovnou na DVD!
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Je to slabší než piraňa 3D. Jsou tam horší "herci" a hnusnější prsa a míň krve. Ale pořád to je ucházející parodie na všechno možný. Škoda těch hluchejch míst ve filmu. A že jich nebylo málo. Po úvaze snižuju hodnocení na 3*. Opravdu je to slabší než pirana 3D a popravdě mě to celkem zklamalo. Z filmu si pamatuju 2 scény a to je dost málo nato, že jsem na tom byl před měsícem. Ale na to, že do režíroval retard, kterej udělal krvavou hostinu to nebylo nejhroší. Alexandre Aja back!!!!
Žralok
Žralok
4 087 bodů
6
Rozhodně to nemá na první díl. Ať už zpracováním nebo i gore efektama. Ale přesto potěší návrat šílenýho doktora i drsnýho poldy, nyní už bez nohou. Změna režiséra neprospěla. Na druhou stranu po jeho děsné trilogii Krvavá hostina, příjemné překvapení. První polovina filmu je nemastná - neslaná. Ta druhá to pěkně zachraňuje akcí i humorem. Většinou hodně morbidním. Kdo čeká inteligentní snímek bude zklamanej. Kdo čeká totální uchylárnu plnou ryb, krve a koz. Co se nebere vážně. Bude spokojenej. Jako bonus je David Hasselhof. Kterej ukazuje že si umí ze sebe a svojí totálně vyčpělý kariéry dělat srandu.
kery-
kery-
3 671 bodů
2
Kravina až na půdu, ale i tak nikdy nemůže dostat odpad. Proč? Protože je tu Mič! A já si dokonce myslím, že "Hoffí" si tu střihnul svou životní roli..:D
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
5.5
Ani silikony J.Gulagera nezachránily.Ving Rhames,Christopher Lloyd - četli vůbec scénář??Jestli tahle primitivní komedie vůbec nějaký má,jestli ano je to maximálně na A4 a musel Gulager něco některým hercům nasypat do drinku.Triky za 5kč s Kauflandu a David Hasselhoff po obrně. ** Jednu hvězdičku za scénu,když se piraňa zakousla do penisu a druhou za pohled v autě Davida Koechnera,když mu právě tyč přesekla hlavu. ** KINO v ČR: Apollo 18 nenabídne,ale Piraňa 3DD je u nás v celé své kráse ?
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
2.5
NE!! Piraňa 3D byla super záležitost, tak sakra kde byl problém to jenom zkopírovat do většího měřítka a absurdnosti? Tedy většinou bych to filmům vyčítal, ale tady by to bohatě stačilo k další výborné zábavě, ale na druhou stranu je tady nádherně vidět, co se stane, když se k brakovýmu tématu dostane trošku lepší tvůrce.. no ale tím rozhodně tentokrát není John Gulager, který doufám už nebude točit ani domácí video z oslavy narozenin.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
4
jednička je naprosto geniální, je vtipná tam kde má být, je nechutná tam kde má být a je i sexy a originální tam kde má být, ale tohle... díky bohu za mitche a za ten závěrečný masakr, kde umírají i děti, konečně! P.S. samozřejmě, nesmím nezmínit asi tu nejdebilnější a zároveň i tu nejgeniálnější hlášku v dějinách filmu ''josh si uřízl penis, protože něco vylezlo z mé vagíny'' a za tohle opravdu někomu platí? :D
karlik4801
1 942 bodů
0.5
Kvůli Vingovi, kterého mám rád jakože zombie killera jsem chtěl dát aspoň tu jednu hvězdu. Jakmile jsem ale dorazil domů z kina a šel jsem hodnotit, řekl jsem si "Jedna hvězda? Leda hovno" Tohle je naprostý odpad, na to jak byla jednička vcelku průměrná, dvojka zklamala ve všech směrech. Hasselhoff byl vtipnej to ano, Vinga mám v oblibě to ano, ale tenhle film je dementní srágora co nikdy neměla vzniknout. Nejradši bych byl za to, kdyby mi vrátili peníze za kino..
wop
wop
1 716 bodů
4.5
Tenhle film se stane naprostou povinností ve sbírce každého, kdo chce někdy pořádat nějakou chlapskou party. Kdybych za to ale dal nějaké peníze, cítil bych se docela podveden. Zatímco podobné (do nějaké míry) filmy, jako Scary movie, dělají zábavu, Piraňa 3DD si dělá nestoudnou pr*el a to z diváka.
hroufie
1 416 bodů
4