Komentáře a recenze 42

22 289 bodů
6
Příjemná patlanina, která může urazit leda naprostou absencí originality. Jinak ale svižné a ani jednou jsem se necítil trapně.
6
Tak takovéhle znásilnění historické legendy celkem beru. Anderson se vyřádil a mít tahle historická sci-fi vyladěnější scénář bylo by to ještě veselejší. Každopádně dvojce se nebráním. 6/10
7
Na dnešní styl docela dobrý vizuál. Zaujalo mě to docela hodně i když je film dost zmodernizován. Jen mi vadila ''dětinská'' postava D'Artagnana mezi mužnými mušketýry. Vypadal jako (s prominutím) teploušek. Ródeo s meči předvedla Milla překrásně a zpomalené záběry jsem srovnal jako v Resident Evil: Afterlife. Jednooká postava je Mikkelsenovi snad osudná (viz. Barbar). Bitky, souboje s meči a trocha humoru zde bylo dost. Létající koráb byl doslovným překladem slova vzducholoď. Bylo to sice trochu přepláclé, ale za to zábavné.
9 035 bodů
4
Musíte vypnout mozek a nezajímat se o děj a už vůbec ne logiku akčních scén, tady je zkrátka Anderson odlesk Michaela Baye, který si ovšem nemůže dovolit Transformery, tak tam hází vzducholoď. Proč? Protože chce a to ani v té době nebyli a akce, která (až na první šermířský souboj mezi mušketýry a gardou, kde opravdu je vidět špičková choreografie a úchvatná práce s kamerou) je prostě přes čáru a nemá hlavu, patu a ani nic, co dává špetku smyslu, viz bitva mezi vzducholoděmi. Herecky sice OK, ale co na tom, když scénář je jen nevydařený vtip.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
4
Kašlu na to, že to nerespektuje předlohu. A v zásadě je mi i jedno, jaké akční koniny si do toho Anderson vymýšlí. Ale že je to blbě natočené, děj i akce se doslova vysmívají logice (a tím pádem i divákům) a vůbec to celé působí ještě o chlup tupěji, než Disneyho verze z roku 1993, to už mi dokáže hnout žlučí. Nejzbytečnější blockbuster sezóny, u něhož mě děsí především to, že by se to mohlo líbit mladším ročníkům, které nebudou řešit, že „tahle scéna už byla v Resident Evilu“, „tohle je soundtrack ze Sherlocka Holmese“ a že tam létají vzducholodě a v případě pohotovosti hlídá přístav celých PĚT vojáků (atd.). A ještě se možná zasmějí tomu, že Plancheta 2x posere holub. Good For You.
kedl
kedl
6 380 bodů
4.5
Obrovské zklamání od W.S. Andersonona. Líbilo se my to podání s různými vychytávkami, ale koncepčně slabý!!
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
4
Nehorázná blbost. A to jsem zdejšímu hodnocení nevěřil a hodlal se přesvědčit sám. Chyba. To, že se noví mušketýři nedrží předlohy mě až tak nezajímá, ale takhle zmrvit film na kterej jsem se fakt docela těšil dokáže pěkně rozpumpovat. Předloni byl nejtrapnější blockbuster roku G.I. Joe, letos je to tohle. Tři mušketýry je vlastně škoda stahovat i z netu. Absolutní ztráta času...! 30%
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5
Orlando Bloom hraje figurku ve stylu Johny Deepa z pirátů, z klasiky se stala historická sci-fi s prky všech akčních trháků, jako mission impossible, matrix, šifra mistra Leonarda... nechyběl Hulk, Spiderman, Thor, James Bond a celá řada dalších hrdinů, protože to vše byli dohormady "mušketýři". Zvláštní guláš, který se může líbit asi dětem, které nikdy nic o klasice neslyšely a mají rády třeba Zlatý kompas. Zvláštní doba :).
4
Sakra dobré obsazení a totální akce to je tak vše co je tady pozitivní vše ostatní je naprosto dementní.
bidlobox
3 802 bodů
3
Tak tohle byl vážně otřesnej rýmejk původních filmových Muškterýrů z let 1973-74! Andersonův film Horizont události byla sice svého času šílená konina, ale alespoň neurážel a dokonce mu musím přiznat, že jako sci-fi horor ve mně vyvolal pořádné emoce, kdy jsem se ještě následujících pár nocí z nastíněných hrůz denně počůrával. :) Ale tohle? Tohled co jsem viděl od Andersona teď mě urážilo a jedinou emocí, kterou to ve mě vyvolalo byl zhnusený vztek, že někdo takový béčkový 3D kýč může servírovat jako blockbuster, který nám má vytřít zrak. Andersone, vytři si s ním pr.el a už začni točit konečně něco na úrovni, jestli jsi toho schopnej. A jestli ne, doufám, že Pompej pohřbí i tebe.